Paskyra
Hello, Sign in22,990.00 €
Suma: 22,990.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 22,990.00 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Flanšas – skirtas T3 turbinai.
Leidžia 38 mm skersmens vožtuvą T3 turbinos įleidimo angoje.
Medžiaga: ketus
Flanšas – sumažinimas esant turbinai.
Leidžia pakeisti atstumą tarp varžtų, tvirtinančių turbokompresorių, iš T25 į T3.
Matmenys:
- Aukštis: 65 mm
- Plotis: 75 mm
- Ilgis: 113 mm
Atstumas tarp varžtų:
- T25–40 mm x 72 mm
- T3 – 45 mm x 85 mm
Flanšas – sumažinimas esant turbinai.
Leidžia pakeisti atstumą tarp varžtų, tvirtinančių turbokompresorių, iš T25 į T4.
Medžiaga: nerūdijantis plienas
Išmetimo vamzdžio flanšas F102
Liūto vamzdį jungiantis flanšas su moduliu SCR (AdBlue).
Kumščiai į:
BMW F10 LCI, F11 LCI, F07 GT LCI 530dx, 535dx N57N, N57Z.
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 380 mm
- Plotis: 131 mm
- Aukštis: 120 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Garantuojamas galios padidėjimas iki 10 %.
Išleidimo angos skersmuo (vidinis) – 48 mm
Išvado flanšo matmenys - 37x47mm
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorių reikėtų keisti pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimo kolektorių, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiama į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, o po to į duslintuvą arba kelis serijinius duslintuvus, o po to į išmetimo vamzdį.
Prekei suteikiame 24 mėnesių garantiją .
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | 2.0 TFSI | 1984 m. | 220 (162) | 2015-11–2020-10 |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSS | 1984 m. | 220 (162) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK III | 2.0 TSI RS | 1984 m. | 230 (169) | 2015-05 - 2020-10 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK III | 2.0 TSI RS | 1984 m. | 230 (169) | 2015-05 - 2020-10 |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSS | 1984 m. | 220 (162) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA OCTAVIA universalas | OCTAVIA MK III | 2.0 TSI RS | 1984 m. | 220 (162) | 2012-11 - 2017-02 |
SKODA OCTAVIA hečbekas | OCTAVIA MK III | 2.0 TSI RS | 1984 m. | 220 (162) | 2013-05 - 2017-02 |
VW PASSAT variantas | B8 | 2.0 380 TSI, 2.0 TSI | 1984 m. | 220 (162) | 2014-08 – iki dabar |
VW PASSAT sedanas | B8 | 2.0 TSI, 2.0 TSI Comfortline Highline | 1984 m. | 220 (162) | 2015-02 – iki dabar |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI | 1984 m. | 230 (169) | 2013-04–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI, 2.0 TSI GTI | 1984 m. | 220 (162) | 2013-04–2020-08 |
Nuleidimo vamzdžio skersmuo: 76 mm (3 coliai)
Išorinis skersmuo: 66 mm
TurboWorks lietvamzdis su 200 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1200 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 285 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.