Paskyra
Hello, Sign in170.00 €
Suma: 170.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 170.00 €
Performance and
Styling parts
Autosportui dalis, bei kitus priedus naršykite paspaude "Katalogas"
Eksterjero dalis naršykite pasirinkę savo automobilį konfigūratoriuje.
Raskite reikalingas išorės dalis greičiau
Mūsų prekės
Peržiūrėti viskąUniversalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 55 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BMW nuleidimo vamzdis
- F10,F11 550d N57X 2010–2016 m. 90 mm 381 AG
- F01,F02 750d N57X 2011-2015 90 mm 381 AG
Vamzdžio skersmuo – 90 mm
Nuleidimo vamzdis visiškai pagamintas iš rūgštims atsparaus plieno.
Kiekvienas gaminio elementas pagamintas naudojant CNC technologiją.
24 mėnesių gamintojo garantija gaminiui.
Lanksti išmetimo jungtis, pagaminta iš nerūdijančio plieno.
Jungties ilgis: 10 colių (25,5 cm)
Vidinis skersmuo: 3 colių (7,62 cm)
Programa:
Padaryti | Serija | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | S7 quattro | 3993 | 450 (331) | 2014-07 - 2018-05 |
AUDI A6/S6 sedanas | C7 | S6 quattro | 3993 | 450 (331) | 2014-10 - 2018-09 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | S6 quattro | 3993 | 450 (331) | 2014-10 - 2018-09 |
AUDI A6/S6 sedanas | C7 | S6 quattro | 3993 | 420 (309) | 2012-02 - 2018-09 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | S6 quattro | 3993 | 420 (309) | 2012-02 - 2018-09 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | RS7 našumas quattro, RS7 quattro | 3993 | 605 (445) | 2015-11 - 2018-04 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | RS6 našumas quattro | 3993 | 605 (445) | 2015-11 - 2018-09 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | S7 quattro | 3993 | 420 (309) | 2012-02 - 2015-03 |
AUDI A6 / S6 Avant | C7 | 4.0 TFSI quattro quattro, RS6 quattro | 3993 | 560 (412) | 2013-01 - 2018-09 |
AUDI A7/S7 Sportback | C7 | RS7 quattro | 3993 | 560 (412) | 2013-10 - 2018-04 |
TurboWorks nuleidimo vamzdis pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
- Išėjimo skersmuo: 63 mm (flanšas 3 varžtams)
Nuleidimo vamzdis turi šiluminį ekraną
Skirta naudoti sporto tikslais. Stabdys yra labai tvirtos konstrukcijos, nudažytas milteliniu būdu su minkšta ir patogia rankena.
Rankeną galima montuoti vertikaliai arba horizontaliai.
Pagrindinio cilindro stūmoklio skersmuo: 0,75 "
Rinkinį sudaro toliau pateiktose nuotraukose pavaizduoti elementai:
- rankena su tvirtinimu,
- /ul>
Pagrindiniame cilindre yra jungtys:
- įvadas - AN4 - 7/16 "
- Išvadas - AN3 - 3/8 "
Mūsų parduotuvėje galite rasti jungčių standžioms (vario / plieno) arba lanksčioms žarnoms ir sportinių stabdžių žarneles.
Montavimas ant lanksčių vamzdžių nereikalauja specialaus troso užspaudimo.
Didelio našumo stabdžių sistemoms standartas yra AN3 – jis taikomas abiem linijoms, kurių skersmuo bus 3,2 mm viduje ir 7,5 mm išorėje, taip pat suspaudimo jungiamosioms detalėms ir srieginėms jungiamosios detalės su 3/8 colio sriegio dydžiu.
Dėl daugybės jungiamųjų elementų mūsų parduotuvėje galite sukomplektuoti paruoštą surinkimo rinkinį įvairiais būdais:- &# 009; Montavimas sistemoje, ant standartinių kabelių.
- Montavimas ant lanksčių žarnų prie nuoseklių gnybtų, prijunkite juos prie gnybtų dvigubu varžtu.
- &#; 009; Montavimas kaip atskira tikslių spaustukų sistema su išsiplėtimo baku ant siurblio.
- ir daugelis kitų..
Per centrinį duslintuvą pagamintas iš aukščiausios klasės nerūdijančio plieno su 304SS žymėjimu. Dėl savo konstrukcijos ir matmenų jis tinka statyti išmetimo sistemas, kuriose nėra vietos standartiniam elipsiniam duslintuvui.
Matmenys:
- bendras ilgis: 600 mm,
- skardinės ilgis: 450 mm,
- skardinės skersmuo: 125 mm
Naujausios prekės
Peržiūrėti viskąVisi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- „Honda Civic VII“ hečbekas
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.