Paskyra
Hello, Sign in24,176.60 €
Suma: 24,176.60 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 24,176.60 €
Katalizatoriaus įdėklas | Metalas |
---|---|
Produkto plotis centimetrais | 12 |
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 38 |
Tūrinis svoris gramais | 1292 |
Išmetamųjų dujų emisijos standartas | EURO 3 |
Kanalo tankis | 200 CPSI |
Universalus katalizatorius FI 50 1,2-2,5L EURO 3 200 CPSI – metalas
246.80 €
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1200–2500 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 385 mm
- Plotis: 170 mm
- Aukštis: 83 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Katalizatoriaus įdėklas | Metalas |
---|---|
Produkto plotis centimetrais | 12 |
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 38 |
Tūrinis svoris gramais | 1292 |
Išmetamųjų dujų emisijos standartas | EURO 3 |
Kanalo tankis | 200 CPSI |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1200 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 285 mm
- Plotis: 125 mm
- Aukštis: 110 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 380 mm
- Plotis: 131 mm
- Aukštis: 120 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1200–2500 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 45 mm
- Ilgis: 385 mm
- Plotis: 170 mm
- Aukštis: 83 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1600 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 225–233 mm
- Plotis/Aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Nesenei peržiūrėti produktai
Wossner stūmokliai yra pagaminti iš specialių kaltinių, pagamintų įmonėje, kad būtų lengvas, ypač tvirtas ir optimalus dizainas.
Būdama kelių vožtuvų stūmoklių technologijos lyderė, linija pasižymi specialiai sukurtomis vožtuvų kišenėmis, sudėtingomis kupolo ir karūnėlės formomis, plieniniais nitrido/napier xx žiedais ir optimizuotais slenksčių profiliais.
Dauguma OEM stūmoklių turi kaiščio poslinkį, kad stūmoklis būtų tylus. Tik Wiseco tai daro su kaltiniais stūmokliais.
Su žiedais, riešų segtukais ir amp; spynos ir specifikacijų lapai.
Išsami gaminio specifikacija |
|
Angos dydis |
92 mm |
Insultas |
76,00 mm |
Wossner suspaudimo koeficientas (CR) |
9.00:1 |
Strypo ilgis. |
140,90 |
Kupolinis tūris (CC) |
-6,30 |
Comp Ht. |
32,00 mm |
Smeigtuko skersmuo |
22 mm |
Tinka |
Mitsubishi 3000GT BTO VR4 Stealth6G72TT |
Wossner stūmokliai yra pagaminti iš specialių kaltinių, pagamintų įmonėje, kad būtų lengvas, ypač tvirtas ir optimalus dizainas.
Būdama kelių vožtuvų stūmoklių technologijos lyderė, linija pasižymi specialiai sukurtomis vožtuvų kišenėmis, sudėtingomis kupolo ir karūnėlės formomis, plieniniais nitrido/napier xx žiedais ir optimizuotais slenksčių profiliais.
Dauguma OEM stūmoklių turi kaiščio poslinkį, kad stūmoklis būtų tylus. Tik Wiseco tai daro su kaltiniais stūmokliais.
Su žiedais, riešų segtukais ir amp; spynos ir specifikacijų lapai.
Išsami gaminio specifikacija |
|
Angos dydis |
91,50mm |
Insultas |
76,00 mm |
Wossner suspaudimo koeficientas (CR) |
9,0:1 |
Strypo ilgis. |
140,9 mm |
Kupolinis tūris (CC) |
-6,3 |
Comp Ht. |
32 mm |
Smeigtuko skersmuo |
22 mm |
Tinka |
Mitsubishi 300GT / GTO / Dodge VR4 Stealth |
M serijos „Super Fire“ uždegimo žvakės
HKS M serijos uždegimo žvakės yra didelio našumo iridžio žvakės, sukurtos pagerinti uždegimo našumą, patvarumą ir sumažinti anglies susidarymą.
- 0,6 mm iridžio lydinio centrinis elektrodas
- Išorinis elektrodas su platinos lustu
- Trumpojo tipo išorinis elektrodas (antivibracija)
- Šiluminis kraštas
- Spark Support Gap
M serija rekomenduojama dėl patikimo uždegimo, ilgaamžiškumo ir anglies dioksido kaupimosi esant didelei apkrovai.
Iridžio lydinys naudojamas dėl jo ilgaamžiškumo ir patikimumo. Vidutinio kištuko siaura šerdis paprastai sutrumpina kištuko eksploatavimo trukmę, tačiau dėl didelio iridžio patvarumo jo ilgaamžiškumas nenukentės. Aukšta 2454 laipsnių C lydymosi temperatūra, o ne 1769 laipsnių C baltojo aukso, elektrodas gali toleruoti didelį suspaudimą ir nedidelį trankymą be jokio gedimo. Nikelio danga ant korpuso taip pat apsaugo uždegimo žvakę nuo priešlaikinio nusidėvėjimo. Iridium žvakės galimos įvairioms reikmėms ir siūlomos „šaltesniuose“ karščio diapazonuose nuo 7 laipsnių ir ypač sukamiesiems, 9 ir aukštesniems šilumos diapazonams yra siūlomi.
Šilumos diapazonas: NGK Nr. 7
Sriegio dydis: 14 mm × 19 mm
Veržliarakčio dydis: 20,8 mm
Tinka:
1985–1989 | HONDA | ACCORD | L4 | 1,8 | VISAS | Nuo 1985-06-1989-09 Pagaminimo data | CA1 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1987–1989 | HONDA | ACCORD | L4 | 2.0 | VISAS | Nuo 1987-05-1989-09 Pagaminimo data | CA5 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1988–1989 | HONDA | ACCORD | VISAS | 2.0 | A20A3 | Nuo 1988-04-19-1989-09 Pagaminimo data | CA6 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1982–1987 | HONDA | PRELUDIJA | L4 | 1,8 | VISAS | Nuo 1982-11-19-1987-04-04 Pagaminimo data | AB83 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1983–1987 | MAZDA | 626 | L4 | 2.0 | VISAS | Nuo 1983-10-10 iki 1987-02-02 Pagaminimo data | GCEP važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1993–1997 | MITSUBISHI | DIAMANTAS | VISAS | 3,0 | 6G72 | Nuo 1993-01-01-1997-01-01 Pagaminimo data | K45 važiuoklė | Vagonas SOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 |
1990–1995 | MITSUBISHI | Užtemimas | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1990-02-1995-06 Pagaminimo data | D22A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 |
1990–1995 | MITSUBISHI | Užtemimas | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1990-02-1995-06 Pagaminimo data | D27A važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1995–1999 | MITSUBISHI | Užtemimas | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1995-06-1999-08 Pagaminimo data | D32A važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1997–1999 | MITSUBISHI | Užtemimas | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1997-03-1999-08 Pagaminimo data | D38A važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1992–1992 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1991-10-10 iki 1994-01-01 Pagaminimo data | CD9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1993–1994 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1994-01-19-1994-09 Pagaminimo data | CE9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1995–1995 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1994-09-1996-1996-08 Pagaminimo data | CE9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1996–1996 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1996-08-1997-12-19 Pagaminimo data | CN9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
2003–2005 m. | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 2004-02-2005-02-2005 Pagaminimo data | CT9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1997–1998 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1998-01-01-1998-12-19 Pagaminimo data | CP9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1999–2000 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1999-01-2001-01-2001 Pagaminimo data | CP9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1999–2000 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 2000-01-2001-01-2001 Pagaminimo data | CP9A važiuoklė | Tommi Makinen leidimas DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
2001–2002 m. | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 2001-02-2002-03-2002 Pagaminimo data | CT9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
2003–2005 m. | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 2003-02-2004-01-2004 Pagaminimo data | CT9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1988–1991 | MITSUBISHI | MONTERO | V6 | 3,0 | VISAS | Nuo 1988-09-19-1991-01 Pagaminimo data | L141/146GW važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1988–1990 | MITSUBISHI | STARIONAS | VISAS | 2,6 | VISAS | Nuo 1988-05-19-1990-10 Pagaminimo data | A187A važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 | |
1985–1988 | SUBARU | JUSTY | L3 | 1.2 | VISAS | Nuo 1985-10-10 iki 1988-10-10 Pagaminimo data | KA7 / KA8 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1988–1994 | SUBARU | JUSTY | L3 | 1.2 | VISAS | Nuo 1988-11-11-1994-03-03 Pagaminimo data | KA7 / KA8 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1983–1986 | TOYOTA | CELICA | L6 | 2,8 | 5 MGE | Nuo 1983-08-1986-02-1986 Pagaminimo data | MA61 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1988–1992 | TOYOTA | LAND CRUISER | VISAS | 4.0 | 3FE | Nuo 1988-08-1992-08-1992 Pagaminimo data | FJ62G / FJ80G važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1987–1990 | TOYOTA | TERCEL | VISAS | 1,5 | 3E;3EE | Nuo 1986-05-1990-09 Pagaminimo data | EL31 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1989–1992 | VOLKSWAGEN | GOLFAS | VISAS | 1,8 | RV | Nuo 1989-10-19-1992-03 Pagaminimo data | E-19RV važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1989–1992 | VOLKSWAGEN | JETTA | VISAS | 1,8 | VISAS | Nuo 1989-10-10 iki 1991-11-19 Pagaminimo data | E-16RV važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 |
M serijos „Super Fire“ uždegimo žvakės
HKS M serijos uždegimo žvakės yra didelio našumo iridžio žvakės, sukurtos pagerinti uždegimo našumą, patvarumą ir sumažinti anglies susidarymą.
- 0,6 mm iridžio lydinio centrinis elektrodas
- Išorinis elektrodas su platinos lustu
- Trumpojo tipo išorinis elektrodas (antivibracija)
- Šiluminis kraštas
- Spark Support Gap
M serija rekomenduojama dėl patikimo uždegimo, ilgaamžiškumo ir anglies dioksido kaupimosi esant didelei apkrovai.
Iridžio lydinys naudojamas dėl jo ilgaamžiškumo ir patikimumo. Vidutinio kištuko siaura šerdis paprastai sutrumpina kištuko eksploatavimo trukmę, tačiau dėl didelio iridžio patvarumo jo ilgaamžiškumas nenukentės. Aukšta 2454 laipsnių C lydymosi temperatūra, o ne 1769 laipsnių C baltojo aukso, elektrodas gali toleruoti didelį suspaudimą ir nedidelį trankymą be jokio gedimo. Nikelio danga ant korpuso taip pat apsaugo uždegimo žvakę nuo priešlaikinio nusidėvėjimo. Iridium žvakės galimos įvairioms reikmėms ir siūlomos „šaltesniuose“ karščio diapazonuose nuo 7 laipsnių ir ypač sukamiesiems, 9 ir aukštesniems šilumos diapazonams yra siūlomi.
Šilumos diapazonas: NGK Nr. 9
Sriegio dydis: 14 mm × 19 mm
Veržliarakčio dydis: 20,8 mm
Tinka:
1985–1989 | HONDA | ACCORD | L4 | 1,8 | VISAS | Nuo 1985-06-1989-09 Pagaminimo data | CA1 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1987–1989 | HONDA | ACCORD | L4 | 2.0 | VISAS | Nuo 1987-05-1989-09 Pagaminimo data | CA5 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1988–1989 | HONDA | ACCORD | VISAS | 2.0 | A20A3 | Nuo 1988-04-19-1989-09 Pagaminimo data | CA6 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1982–1987 | HONDA | PRELUDIJA | L4 | 1,8 | VISAS | Nuo 1982-11-19-1987-04-04 Pagaminimo data | AB83 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1983–1987 | MAZDA | 626 | L4 | 2.0 | VISAS | Nuo 1983-10-10 iki 1987-02-02 Pagaminimo data | GCEP važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1993–1997 | MITSUBISHI | DIAMANTAS | VISAS | 3,0 | 6G72 | Nuo 1993-01-01-1997-01-01 Pagaminimo data | K45 važiuoklė | Vagonas SOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 |
1990–1995 | MITSUBISHI | Užtemimas | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1990-02-1995-06 Pagaminimo data | D22A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 |
1990–1995 | MITSUBISHI | Užtemimas | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1990-02-1995-06 Pagaminimo data | D27A važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1995–1999 | MITSUBISHI | Užtemimas | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1995-06-1999-08 Pagaminimo data | D32A važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1997–1999 | MITSUBISHI | Užtemimas | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1997-03-1999-08 Pagaminimo data | D38A važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1992–1992 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1991-10-10 iki 1994-01-01 Pagaminimo data | CD9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1993–1994 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1994-01-19-1994-09 Pagaminimo data | CE9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1995–1995 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1994-09-1996-1996-08 Pagaminimo data | CE9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1996–1996 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1996-08-1997-12-19 Pagaminimo data | CN9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
2003–2005 m. | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 2004-02-2005-02-2005 Pagaminimo data | CT9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1997–1998 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1998-01-01-1998-12-19 Pagaminimo data | CP9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1999–2000 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 1999-01-2001-01-2001 Pagaminimo data | CP9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1999–2000 | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 2000-01-2001-01-2001 Pagaminimo data | CP9A važiuoklė | Tommi Makinen leidimas DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
2001–2002 m. | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 2001-02-2002-03-2002 Pagaminimo data | CT9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
2003–2005 m. | MITSUBISHI | LANCERIS | VISAS | 2.0 | 4G63 | Nuo 2003-02-2004-01-2004 Pagaminimo data | CT9A važiuoklė | DOHC | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 |
1988–1991 | MITSUBISHI | MONTERO | V6 | 3,0 | VISAS | Nuo 1988-09-19-1991-01 Pagaminimo data | L141/146GW važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1988–1990 | MITSUBISHI | STARIONAS | VISAS | 2,6 | VISAS | Nuo 1988-05-19-1990-10 Pagaminimo data | A187A važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 7 | |
1985–1988 | SUBARU | JUSTY | L3 | 1.2 | VISAS | Nuo 1985-10-10 iki 1988-10-10 Pagaminimo data | KA7 / KA8 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1988–1994 | SUBARU | JUSTY | L3 | 1.2 | VISAS | Nuo 1988-11-11-1994-03-03 Pagaminimo data | KA7 / KA8 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1983–1986 | TOYOTA | CELICA | L6 | 2,8 | 5 MGE | Nuo 1983-08-1986-02-1986 Pagaminimo data | MA61 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1988–1992 | TOYOTA | LAND CRUISER | VISAS | 4.0 | 3FE | Nuo 1988-08-1992-08-1992 Pagaminimo data | FJ62G / FJ80G važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1987–1990 | TOYOTA | TERCEL | VISAS | 1,5 | 3E;3EE | Nuo 1986-05-1990-09 Pagaminimo data | EL31 važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 5 | |
1989–1992 | VOLKSWAGEN | GOLFAS | VISAS | 1,8 | RV | Nuo 1989-10-19-1992-03 Pagaminimo data | E-19RV važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 | |
1989–1992 | VOLKSWAGEN | JETTA | VISAS | 1,8 | VISAS | Nuo 1989-10-10 iki 1991-11-19 Pagaminimo data | E-16RV važiuoklė | Stock kištukas / šilumos diapazonas: LONG: 6 |
Wossner stūmokliai yra pagaminti iš specialių kaltinių, pagamintų įmonėje, kad būtų lengvas, ypač tvirtas ir optimalus dizainas.
Būdama kelių vožtuvų stūmoklių technologijos lyderė, linija pasižymi specialiai sukurtomis vožtuvų kišenėmis, sudėtingomis kupolo ir karūnėlės formomis, plieniniais nitrido/napier xx žiedais ir optimizuotais slenksčių profiliais.
Dauguma OEM stūmoklių turi kaiščio poslinkį, kad stūmoklis būtų tylus. Tik Wiseco tai daro su kaltiniais stūmokliais.
Su žiedais, riešų segtukais ir amp; spynos ir specifikacijų lapai.
Išsami gaminio specifikacija |
|
Angos dydis |
92,50 mm |
Insultas |
76,00 mm |
Wossner suspaudimo koeficientas (CR) |
9.00:1 |
Strypo ilgis. |
140,90 |
Kupolinis tūris (CC) |
-6,30 |
Comp Ht. |
32,00 mm |
Smeigtuko skersmuo |
22 mm |
Tinka |
Mitsubishi 3000GT BTO VR4 Stealth6G72TT |
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.