Paskyra
Hello, Sign in2,099.28 €
Suma: 2,099.28 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Suma: 2,099.28 €
Produkto plotis centimetrais | 12 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 38 |
Tūrinis svoris gramais | 1292 |
Išmetamųjų dujų emisijos standartas | EURO 4 |
Kanalo tankis | 100 CPSI |
Universalus dyzelinis katalizatorius FI 60 1.6-3L EURO 4 100 CPSI
274.60 €
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 60 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 12 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 38 |
Tūrinis svoris gramais | 1292 |
Išmetamųjų dujų emisijos standartas | EURO 4 |
Kanalo tankis | 100 CPSI |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 3000–5000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 320–328 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 1600–3000 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 430 mm
- Plotis: 150 mm
- Aukštis: 138 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 1200–2400 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 375 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Universalus dyzelinių variklių katalizatorius, pagamintas iš nerūdijančio plieno, skirtas automobiliams, kurių talpa 700–1900 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 325 mm
- Plotis: 147 mm
- Aukštis: 97 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Nesenei peržiūrėti produktai
Universalus hidraulinis rankinis stabdys
- Puikiai tinka naudoti varžybose
- Taikymo galimybė: Wilwood 0,625"/ 0,700"/ 0,750"
- Visiškai pagamintas iš aliuminio
- Tvirtas ir lengvas
- Aukštos kokybės gamyba
- Sukurta taip, kad nebūtų šoninio svirties laisvumo
- Be pagrindinio cilindro
Programa:
Padaryti | Serialas | Variklio tipas | Variklio CCM | Variklio AG (KW) | Metai nuo – metai iki |
---|---|---|---|---|---|
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 306 (225) | 2018-08 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 306 (225) | 2018-08 – iki dabar |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 290 (213) | 2016-07–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 290 (213) | 2016-07 - 2017-12 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2016-06 - 2017-12 |
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2015-02 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2015-02 – iki dabar |
AUDI TT Roadster | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
AUDI TT kupė | FV | 2.0 TTS quattro | 1984 m. | 310 (228) | 2014-11 – iki dabar |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 292 (215) | 2014-05 – 2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 – iki dabar |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 286 (210) | 2014-05 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 kabrioletas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2014-04 - 2020-10 |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | 2.0 quattro, S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-05 – iki dabar |
AUDI A3/S3 Sportback | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2012-11–2020-10 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2012-11 - 2016-08 |
AUDI A3/S3 hečbekas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-02 - 2014-07 |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – iki dabar |
AUDI A3/S3 sedanas | 8 V | S3 quattro | 1984 m. | 300 (221) | 2013-10–2020-10 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra R | 1984 m. | 310 (228) | 2017-11 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra 4Drive | 1984 m. | 300 (221) | 2016-11–2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2016-11 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2017-01 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 300 (221) | 2017-01 - 2018-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 290 (213) | 2015-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST universalas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST kupė | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 - 2016-11 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 265 (195) | 2013-10 – 2020-08 |
SEAT LEON / LEON ST hečbekas | LEON Mk III | 2.0 Cupra | 1984 m. | 280 (206) | 2013-10 – 2020-08 |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 272 (200) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 272 (200) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB universalas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 – iki dabar |
SKODA SUPERB hečbekas | SUPERB MK III | 2.0 TSI 4x4 | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 290 (213) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 290 (213) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 310 (228) | 2016-12–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport S | 1984 m. | 310 (228) | 2016-09 - 2017-03 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 GTI Clubsport | 1984 m. | 265 (195) | 2016-02 - 2017-03 |
VW PASSAT variantas | B8 | 2.0 TSI 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-05 – iki dabar |
VW PASSAT sedanas | B8 | 2.0 TSI 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-05 – iki dabar |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2015-03 - 2017-03 |
VW GOLF variantas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 300 (221) | 2015-03 – 2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion | 1984 m. | 300 (221) | 2013-11–2020-08 |
VW GOLF hečbekas | VII GOLFAS | 2.0 R 4motion, 2.0 TSI R 4motion | 1984 m. | 280 (206) | 2013-11 - 2017-03 |
Nuleidimo vamzdžio skersmuo: 3 coliai (76 mm)
Įleidimo skersmuo (vidinis): 77 mm
Išleidimo skersmuo (vidinis): 73 mm
Flanšas: originalus 4 varžtų
TurboWorks lietvamzdis su 200 CPSI kačiuku, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.