Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 7 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 13 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 15 |
Tūrinis svoris gramais | 227.5 |
Būklė | Nowy |
Turbo Timer II D1Spec
69.50 €
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis veiks tuščiąja eiga tiek laiko, kiek bus nustatyta, ačiū. iki kurios turbina atvės ir tai neleis jai sunaikinti.
Pagaminta Japonijoje.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 7 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 13 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 15 |
Tūrinis svoris gramais | 227.5 |
Būklė | Nowy |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Turbo laikmatis iš EPMAN.
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą. Ištraukus raktelį, automobilis dirbs tuščiąja eiga tol, kol bus nustatytas, ko dėka turbina atvės ir neleis sugadinti.
Specifikacija:
- Baltas apšvietimas
- Laikas gali būti nustatytas nuo 0 iki 10 minučių
- Jis gali rodyti AFR
- Jis taip pat gali rodyti akumuliatoriaus įtampą
- Turbo laikmatis taip pat gali suteikti laiko išjungti variklį pagal lambda zondo rodmenis
- Darbinė įtampa: DC10-16V
- Darbinė temperatūra: -20-60°C (-4-140°F)
- Maksimali budėjimo režimo įtampa: mažiau nei 10 mA
- Ekrano dydis: apytiksliai 90x22x15mm (L*P*A)
- Relės dydis: apytiksliai 80x69x20,5 mm (L*P*A)
Rinkinyje yra:
- Turbo laikmatis
- Relė
- Diegimo vadovas
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis veiks tuščiąja eiga tiek laiko, kiek bus nustatyta. Ačiū iki kurios turbina atvės ir tai neleis jai sunaikinti.
Pagaminta Japonijoje.
Turbo laikmatis iš EPMAN.
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą. Ištraukus raktelį, automobilis dirbs tuščiąja eiga tol, kol bus nustatytas, ko dėka turbina atvės ir neleis sugadinti.
Specifikacija:
- Raudonas apšvietimas
- Laikas gali būti nustatytas nuo 0 iki 10 minučių
- Jis gali rodyti AFR
- Jis taip pat gali rodyti akumuliatoriaus įtampą
- Turbo laikmatis taip pat gali suteikti laiko išjungti variklį pagal lambda zondo rodmenis
- Darbinė įtampa: DC10-16V
- Darbinė temperatūra: -20-60°C (-4-140°F)
- Maksimali budėjimo režimo įtampa: mažiau nei 10 mA
- Ekrano dydis: apytiksliai 90 x 22 x 15 mm (L*P*A)
- Relės dydis: apytiksliai 80 x 69 x 20,5 mm (L*P*A)
Rinkinyje yra:
- Turbo laikmatis
- Relė
- Diegimo vadovas
Įrenginys padeda aušinti turbiną nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis tuščiąja eiga dirbs tiek laiko, kiek bus nustatytas, ko dėka turbina atvės, o tai neleis sugadinti.
Pagaminta Japonijoje.
Nauji & Paprastas, 10 kartos modelis
Daugiau nei 300 000 visame pasaulyje parduotų HKS Turbo Timer rezultatas
Produkto aprašymas
- Šis gaminys yra įrenginys, skirtas transporto priemonei užvesti variklį naudojant uždegimo raktelį.
- Paprasta tuščiosios eigos funkcija ir paprastas valdymas.
- Šį gaminį galima naudoti su esamais turbo laikmačio diržais.
- Šis gaminys netinka transporto priemonėms su uždegimo mygtuku.
- Šis produktas nesuderinamas su kai kuriomis transporto priemonėmis. Prieš pirkdami šį gaminį, žr. programų sąrašą.
Funkcija
- Vieno mygtuko valdymas ir raudonas LED skaitmeninis ekranas supaprastina valdymą ir pagerina matomumą.
- 5 laiko intervalai, kuriuos galima pasirinkti nuo 1, 3, 5, 10 ir 30 minučių.
- Didžiausia laikmačio trukmė yra 30 minučių.
- Tikslią laiko trukmę galima pasirinkti rankiniu būdu.
- Rankinio stabdžio detektyvo saugos grandinė
- Didelės talpos relė
- Laikmačio veikimas sustoja esant nestabilioms sąlygoms dėl žemos akumuliatoriaus įtampos ir kt.
Funkcijos
- Paprastas ir rafinuotas dizainas
- Paprasta tuščiosios eigos funkcija ir paprastas valdymas
- Optimalus jutiklinio mygtuko dydis paprastam valdymui
- Banguotas skydelio dizainas aplink mygtuką, kad būtų geriau valdomas.
- Galima valdyti mygtuką net ir tamsoje.
- Tikslus nustatymas įmanomas net ir greitai veikiant.
- Vieno skaitmens ekranas, kad būtų lengva atpažinti nustatytą laiką
- Laiko trukmė pakeista tiesiog paspaudus mygtuką.
- Galimi intuityvi veiksmai.
- Vienas septynių segmentų šviesos diodas tiesiog rodo laikmačio nustatymą.
- Pasirinkus „OFF režimą“, ekranas ir garsinis signalas išjungiamas.
Laikmačio trukmės pratęsimas
- Didžiausia laikmačio trukmė yra 30 minučių.
- Galima ne tik apsaugoti turbokompresorių, bet ir palaikyti temperatūrą transporto priemonėje vasarą bei žiemą.
Nesenei peržiūrėti produktai
Tarcze hamulcowe samochodowe GŁADKIE, to wysokiej jakości zamiennik seryjnych tarcz hamulcowych, których wytrzymałość oraz skuteczność hamowania jest dużo lepsza od seryjnych tarcz. Tarcze są produkowane w Wielkiej Brytanii oraz w Niemczech (obecnie produkcja poszerzona została o kolejne kraje takie jak Japonia i Włochy). Specjalnie opracowana technologia oraz dobór komponentów, pozwalają na bezproblemowe oraz długie użytkowanie tarcz. Ich wytrzymałość powoduje że, mogą współpracować ze wszystkimi klockami EBC Brakes, włącznie z klockami serii RED STUFF (czerwonymi), YELLOW (żółtymi) oraz BLUE (niebieskimi).
DANE TECHICZNE
- Tip: Gładkie
- Pełne / Wentylowane: Pełne
- Ilość otworów: 4
- Šrednica (mm): 251
- Vysokość (mm): 65
- Grubość (mm): 10
- Minimalna grubość (mm): 9
- Zastosowanie na oś: Tył
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
"EGR" išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo uždarymo rinkinys, skirtas RENAULT ir OPEL varikliams su 2,2 ir 2,5 dCi ir CDTI varikliais:
RENAULT su 2,2 dCi, 2,5 dCi varikliais:
AVANTIME (2002-2003) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 712),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 115 km (variklis: G9T 710),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 130 km (varikliai: G9T 710, G9T 642),
ESPACE IV (2002->) – 2,2 dCi, 150KM (varikliai: G9T 742, G9T 743),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 140KM (varikliai: G9T 600, G9T 605, G9T 706, G9T 707),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 700),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150KM (variklis: G9T 702, G9T 700),
VEL SATIS (2002->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 703),
MASTER II (2000->) – 2,2 dCi, 90 km (variklis: G9T 720, G9T 722, G9T 750),
TRAFIC II (2003->) – 2,5 dCi, 135 km (variklis: G9U 730),
OPEL/VAUXHALL su 2.5 CDTI varikliais:
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
KOMENTARAI:
Dangtelius rekomenduojama montuoti ir ant EGR vožtuvo, ir ant išmetimo kolektoriaus.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Stabdžiai oraz innych gaminant kloowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego kr 3 hatchbacka z prędkościh 16na0 km szym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej arba około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, su również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 106 x 56 x 17 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
Lengvas sportinio aušinimo skysčio bakas.
Pagaminta iš aliuminio.
Didelis žalos stiprumas.
Aliuminio kamštiena.
Skirtas kaip papildomas aušalo skysčio bakas. Skirta Holden Commodore VS, VT, VX, VY, VZ, VE V6 V8.
Matmenys:
Vidinis užpildo skersmuo: 38 mm
Išorinis varnų skersmuo: 9/16 mm
Plotis: 95 mm
Aukštis: 95 mm
Storis: 85 mm
Cometic C5418-064 Chevrolet Mark-IV Big Block V8 .064" ArmorCore išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys, Brodix Big Duke/Head Hunter galvutės
Išsami informacija:
- Medžiaga: šarvai
- suspaustas storis: 0,064
- prievado forma: D forma
- Prievado dydis: 2 038 x 1 869
Programų sąrašas:
Chevrolet
„Bel Air“ (1965–1975)
Biscayne (1965–1972)   (1973–1974)
C10 pikapas (1968–1974) 1974 m. 1965–1973)
Chevy II (1968 m.)
Corvette (1965–1974)
El Camino (1966–1975)
Turtas (1969–1970)
G10 Van (1973–1974)
G20 (1976)
G20 Van (1973–1974)
G30 (1975-1976, 1988-1990)
G30 furgonas (1973-1974, 1988-1990)
Impala (1965–1976)
K10 (1976–1976, 1979–1980)
K10 pikapas (1968–1974)
K10 priemiestis (1968–1974)
K20 (1976)
K20 pikapas (1968–1974)
K20 priemiestis (1968 m.)
K30 (1977-1977, 1980-1986)
K30 pikapas (1968–1974)
K3500 (1988–1990)
K5 Blazer (1976–1978)
Kingswood (1969–1972)
Laguna (1973–1975)
Malibu (1965-1967, 1973-1975)
Monte Karlas (1970–1975)
Nova (1969–1972)
P10 Van (1973)
P20 (1976)
P20 Van (1970)
P30 (1975–1989)
P30 Van (1970–1974)
R20 (1987–1988)
R20 priemiestis (1987–1988)
R2500 (1989 m.)
R2500 priemiestis (1989–1990)
R30 (1987–1988)
R3500 (1989–1990)
Townsman (1969–1972)
V20 priemiestis (1987–1988)
V2500 priemiestis (1990 m.)
V30 (1987–1988)
V3500 (1989–1990)
GMC
C15 priemiestis (1975–1978)
C15/C1500 priemiestis (1968–1974)
C1500 pikapas (1968–1980)
C1500 Suburban (1979–1980)
C25 priemiestis (1975–1978)
C25/C2500 pikapas (1968–1978)
C25 / C2500 priemiestis (1968–1974)
C2500 pikapas (1979–1986)
C2500 Suburban (1979–1986)
C35/C3500 pikapas (1968–1978)
C3500 pikapas (1979-1986, 1988-1990)
G25 / G2500 furgonas (1975–1976)
G35 / G3500 furgonas (1973-1974, 1976-1976, 1988-1990)
Jimmy (1973)
K15 / K1500 pikapas (1968 m.)
K15 / K1500 priemiestis (1968–1974)
K1500 pikapas (1968-1974, 1976-1976, 1979-1980)
K25 pikapas (1976–1978)
K25 priemiestis (1976–1977)
K25 / K2500 pikapas (1968–1974)
K25 / K2500 priemiestis (1968–1974)
K35 / K3500 pikapas (1968–1974)
K3500 pikapas (1979-1986, 1988-1990)
P15 / P1500 furgonas (1979 m.)
P25 / P2500 furgonas (1970–1971)
P35 Van (1975–1978)
P35 / P3500 furgonas (1970–1971, 1973–1974)
P3500 furgonas (1979–1989)
R2500 pikapas (1987–1989 m.)
R2500 priemiestis (1987–1990)
R3500 pikapas (1987–1990)
Sprintas (1971–1975)
V3500 pikapas (1987–1990)
Pontiac
Acadian (1968–1971)
Beaumont (1965–1969)
Laurentianas (1966–1970)
Parisienne (1966–1970)
Strato vadovas (1965–1970 m.)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.