Paskyra
Hello, Sign in1,200.90 €
Suma: 1,200.90 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 1,200.90 €
Produkto plotis centimetrais | 7 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 13 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 15 |
Tūrinis svoris gramais | 227.5 |
Būklė | Nowy |
Turbo Timer II D1Spec
69.80 €
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis veiks tuščiąja eiga tiek laiko, kiek bus nustatyta, ačiū. iki kurios turbina atvės ir tai neleis jai sunaikinti.
Pagaminta Japonijoje.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 7 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 13 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 15 |
Tūrinis svoris gramais | 227.5 |
Būklė | Nowy |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Turbo laikmatis iš EPMAN.
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą. Ištraukus raktelį, automobilis dirbs tuščiąja eiga tol, kol bus nustatytas, ko dėka turbina atvės ir neleis sugadinti.
Specifikacija:
- Baltas apšvietimas
- Laikas gali būti nustatytas nuo 0 iki 10 minučių
- Jis gali rodyti AFR
- Jis taip pat gali rodyti akumuliatoriaus įtampą
- Turbo laikmatis taip pat gali suteikti laiko išjungti variklį pagal lambda zondo rodmenis
- Darbinė įtampa: DC10-16V
- Darbinė temperatūra: -20-60°C (-4-140°F)
- Maksimali budėjimo režimo įtampa: mažiau nei 10 mA
- Ekrano dydis: apytiksliai 90x22x15mm (L*P*A)
- Relės dydis: apytiksliai 80x69x20,5 mm (L*P*A)
Rinkinyje yra:
- Turbo laikmatis
- Relė
- Diegimo vadovas
Nauji & Paprastas, 10 kartos modelis
Daugiau nei 300 000 visame pasaulyje parduotų HKS Turbo Timer rezultatas
Produkto aprašymas
- Šis gaminys yra įrenginys, skirtas transporto priemonei užvesti variklį naudojant uždegimo raktelį.
- Paprasta tuščiosios eigos funkcija ir paprastas valdymas.
- Šį gaminį galima naudoti su esamais turbo laikmačio diržais.
- Šis gaminys netinka transporto priemonėms su uždegimo mygtuku.
- Šis produktas nesuderinamas su kai kuriomis transporto priemonėmis. Prieš pirkdami šį gaminį, žr. programų sąrašą.
Funkcija
- Vieno mygtuko valdymas ir raudonas LED skaitmeninis ekranas supaprastina valdymą ir pagerina matomumą.
- 5 laiko intervalai, kuriuos galima pasirinkti nuo 1, 3, 5, 10 ir 30 minučių.
- Didžiausia laikmačio trukmė yra 30 minučių.
- Tikslią laiko trukmę galima pasirinkti rankiniu būdu.
- Rankinio stabdžio detektyvo saugos grandinė
- Didelės talpos relė
- Laikmačio veikimas sustoja esant nestabilioms sąlygoms dėl žemos akumuliatoriaus įtampos ir kt.
Funkcijos
- Paprastas ir rafinuotas dizainas
- Paprasta tuščiosios eigos funkcija ir paprastas valdymas
- Optimalus jutiklinio mygtuko dydis paprastam valdymui
- Banguotas skydelio dizainas aplink mygtuką, kad būtų geriau valdomas.
- Galima valdyti mygtuką net ir tamsoje.
- Tikslus nustatymas įmanomas net ir greitai veikiant.
- Vieno skaitmens ekranas, kad būtų lengva atpažinti nustatytą laiką
- Laiko trukmė pakeista tiesiog paspaudus mygtuką.
- Galimi intuityvi veiksmai.
- Vienas septynių segmentų šviesos diodas tiesiog rodo laikmačio nustatymą.
- Pasirinkus „OFF režimą“, ekranas ir garsinis signalas išjungiamas.
Laikmačio trukmės pratęsimas
- Didžiausia laikmačio trukmė yra 30 minučių.
- Galima ne tik apsaugoti turbokompresorių, bet ir palaikyti temperatūrą transporto priemonėje vasarą bei žiemą.
Įrenginys padeda aušinti turbiną nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis tuščiąja eiga dirbs tiek laiko, kiek bus nustatytas, ko dėka turbina atvės, o tai neleis sugadinti.
Pagaminta Japonijoje.
Turbo laikmatis iš EPMAN.
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą. Ištraukus raktelį, automobilis dirbs tuščiąja eiga tol, kol bus nustatytas, ko dėka turbina atvės ir neleis sugadinti.
Specifikacija:
- Raudonas apšvietimas
- Laikas gali būti nustatytas nuo 0 iki 10 minučių
- Jis gali rodyti AFR
- Jis taip pat gali rodyti akumuliatoriaus įtampą
- Turbo laikmatis taip pat gali suteikti laiko išjungti variklį pagal lambda zondo rodmenis
- Darbinė įtampa: DC10-16V
- Darbinė temperatūra: -20-60°C (-4-140°F)
- Maksimali budėjimo režimo įtampa: mažiau nei 10 mA
- Ekrano dydis: apytiksliai 90 x 22 x 15 mm (L*P*A)
- Relės dydis: apytiksliai 80 x 69 x 20,5 mm (L*P*A)
Rinkinyje yra:
- Turbo laikmatis
- Relė
- Diegimo vadovas
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis veiks tuščiąja eiga tiek laiko, kiek bus nustatyta. Ačiū iki kurios turbina atvės ir tai neleis jai sunaikinti.
Pagaminta Japonijoje.
Nesenei peržiūrėti produktai
Cometic C5896-030 Chevrolet Mark-IV; GM Gen-V/VI Big Block V8 .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas Storis: 0,030
- Prievado forma: apvali
- Prievado dydis: 1,920
Programų sąrašas:
> Bel Air (1965–1972)
1974)   (1969-1972)   Priemiestis (1968–1980) C20 (1975–1986)
priemiestis (1968–1986)
1968–1974 m.   -1976)
Chevelle (1965–1973)
Chevy II (1968 m.)
Corvette (1965–1974)
El Camino (1966–1975)
Turtas (1969–1970)
G10 Van (1973–1974)
G20 (1976)
G20 Van (1973–1974)
G30 (1975-1976, 1988-1996)
G30 furgonas (1973-1974, 1988-1996)
Impala (1965–1976)
K10 (1976–1976, 1979–1980)
K10 pikapas (1968–1974)
K10 priemiestis (1968–1974)
K20 (1976)
K20 pikapas (1968–1974)
K20 priemiestis (1968 m.)
K2500 (1991–1995)
K2500 priemiestis (1992–1992, 1994–1995)
K30 (1977-1977, 1980-1986)
K30 pikapas (1968–1974)
K3500 (1988–1995)
K5 Blazer (1976–1978)
Kingswood (1969–1972)
Laguna (1973–1975)
Malibu (1965-1967, 1973-1975)
Monte Karlas (1970–1975)
Nova (1969–1972)
P10 Van (1973)
P20 (1976)
P20 Van (1970)
P30 (1975–1990)
P30 Van (1970–1974)
R20 (1987–1988)
R20 priemiestis (1987–1988)
R2500 (1989 m.)
R2500 priemiestis (1989–1991)
R30 (1987–1988)
R3500 (1989–1991)
Townsman (1969–1972)
V20 priemiestis (1987–1988)
V2500 priemiestis (1990 m.)
V30 (1987–1988)
V3500 (1989–1991)
GMC
C15 priemiestis (1975–1978)
C15/C1500 priemiestis (1968–1974)
C1500 pikapas (1968–1980)
C1500 Suburban (1979–1980)
C25 priemiestis (1975–1978)
C25/C2500 pikapas (1968–1978)
C25 / C2500 priemiestis (1968–1974)
C2500 pikapas (1979-1986, 1991-1995)
C2500 Suburban (1979–1986, 1992–1995)
C35/C3500 pikapas (1968–1978)
C3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
G25 / G2500 furgonas (1975–1976)
G35 / G3500 furgonas (1973-1974, 1976-1976, 1988-1996)
Jimmy (1973)
K15 / K1500 pikapas (1968 m.)
K15 / K1500 priemiestis (1968–1974)
K1500 pikapas (1968-1974, 1976-1976, 1979-1980)
K25 pikapas (1976–1978)
K25 priemiestis (1976–1977)
K25 / K2500 pikapas (1968–1974)
K25 / K2500 priemiestis (1968–1974)
K2500 pikapas (1991–1995 m.)
K2500 priemiestis (1992–1995)
K35 / K3500 pikapas (1968–1974)
K3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
P15 / P1500 furgonas (1979 m.)
P25 / P2500 furgonas (1970–1971)
P35 Van (1975–1978)
P35 / P3500 furgonas (1970–1971, 1973–1974)
P3500 furgonas (1979–1990)
R2500 pikapas (1987–1989 m.)
R2500 priemiestis (1987–1991)
R3500 pikapas (1987–1991)
Sprintas (1971–1975)
V3500 pikapas (1987–1991)
Pontiac
Acadian (1968–1971)
Beaumont (1965–1969)
Laurentianas (1966–1970)
Parisienne (1966–1970)
Strato vadovas (1965–1970 m.)
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materialałów ciernych, spełniających wymogi norma bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu - już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materialałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa możzzno częcza hamulcowa mockdwa przetrwaty ści. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 114 x 58 x 14 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Žastosowanie na oś: Przód
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.