Paskyra
Hello, Sign in19,371.49 €
Suma: 19,371.49 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 19,371.49 €
Riedėjimo narvas VW Scirocco (Mk3) 3 durų hečbekas WELD IN V4
1,932.10 €
AST Weld In V4 riedėjimo narvas su 8 taškais į korpusą. Sutvirtinimo plokštės yra 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos ir pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, kad būtų užtikrintas maksimalus saugumas ir tvirtinimas prie važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirinimo komplekte, nedažytas, sudarytas iš 45 mm skersmens pagrindinio lanko iš E355 plieno, likusi konstrukcija pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno.
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirinimo rinkinys
– Įtvarai
– Sutvirtinimo plokštės
– Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
– Suvirinimo T pavyzdys
* Pasitarkite su savo federacija / sporto organizacija dėl minimalių saugos reikalavimų, taikomų jūsų transporto priemonei, versijai, varikliui ir testo tipui ir (arba) čempionatui, kurį ketinama žaisti, net jei šis narvas tinka visų modelių varikliams.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) atšaukti transporto priemonės vidaus elementus (prietaisų skydelį, durų plokštes, apmušalus, galines sėdynes…)
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Visi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
- užkirsti kelią bokštų „griūtims“
Šis riedėjimo narvas pagamintas pagal FIA J priedą ir yra šios versijos: VISI MODELIAI
AST varžtas V1 riedėjimo narve su 6 taškais prie korpuso, prisukamas ant 6 sutvirtinimo plokščių, privirintų prie korpuso. Šios sutvirtinimo plokštės yra pagamintos iš 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos bei pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, siekiant maksimalaus saugumo ir tvirtinimo ant važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirintas ir nedažytas, jį sudaro pagrindinis 45 mm skersmens lankas iš E355 plieno, likusi konstrukcijos dalis pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno. Konstrukcija padalinta į kelias dalis, kad būtų lengviau surinkti transporto priemonėje
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirintas ritininis narvas
- FIA jungtys
– Sutvirtinimo plokštės
- Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
* Ši konstrukcija suprojektuota ir pagaminta pagal FIA J priedą. Pasitarkite su savo federacija / sporto organizacija dėl minimalių saugos reikalavimų, būdingų jūsų transporto priemonei, versijai, varikliui ir testo tipui ir (arba) čempionatui, kurį ketinama žaisti, net jei šis apsidraudimo narvas tinka visų modelių varikliams.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) atšaukti transporto priemonės vidaus elementus (prietaisų skydelį, durų plokštes, apmušalus, galines sėdynes...)
Sustandintos bokštų statramsčio strypai, kurie pagerina valdymo savybes, ypač posūkiuose.
Sutvirtina pakabą ir pašalina plaukimo posūkiuose poveikį.
Pagaminta iš poliruoto aliuminio, plieninės bokšto apkaustai.
Atramos strypo matmenys idealiai tinka automobilio modeliui.
Tokių profesionaliai pagamintų statramsčių niekur kitur nerasite.
Visi statramsčiai pagaminti iš konstrukcinio plieno, kuris užtikrina tinkamą stiprumą ir standumą.
Kiekvienas tarpiklis yra padengtas milteliniu būdu ant juodo kilimėlio, po laku yra cinko gruntas, apsaugantis nuo korozijos.
Skirta:
- VW Golf II
Pagrindiniai tarpiklių naudojimo pranašumai ir priežastys:
- automobilio kėbulo standinimas
- geriau važiuoti posūkiuose
- rekomenduojama sportinei pakabai
- pagerina vairavimo komfortą
- neleidžia įskilti priekiniam stiklui
- rekomenduojama bet kokiam senesniam automobiliui
Sustandintos bokštų statramsčio strypai, kurie pagerina valdymo savybes, ypač posūkiuose.
Sutvirtina pakabą ir pašalina plaukimo posūkiuose poveikį.
Pagaminta iš poliruoto aliuminio.
Atramos strypo matmenys idealiai tinka automobilio modeliui.
Tokių profesionaliai pagamintų statramsčių niekur kitur nerasite.
Netinka 16V 94+.
Nesenei peržiūrėti produktai
TurboWorks vandens tarpinis aušintuvas. 1x90st 1x0st
Matmenys:
- Plotis / aukštis / gylis: 255 x 115 x 115
- Įėjimų skersmuo: 3 coliai
TurboWorks tarpiniai aušintuvai pasižymi puikiu srautu.
Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą.
Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidindami automobilio našumą.
Cometic C5042-036 Chrysler 6,1L Gen-3 Hemi .036" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 4,185" anga
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,036
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (IN): 4,185 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
Chrysler
300 (2005–2010 m.)
Dodge
„Challenger“ (2008–2010 m.)
Įkroviklis (2006–2010 m.)
Magnum (2006–2008 m.)
Jeep
Grand Cherokee (WK) (2006–2010)
Taikymas: Ecumaster EMU
DBW modulis reikalingas elektroniniam EMU įrenginio droseliui valdyti.
Papildomas modulis turi vykdomąją funkciją (H-Bridge + procesorius). DBW suskaidymas į du mikroprocesorinius įrenginius turi daug privalumų.
Be kita ko, EMU apibrėžiami parametrai (gali būti labai gerai integruoti į softą), o įrenginiai vienas kitą prižiūri.
EMU ar vairuotojo gedimo atveju galite imtis veiksmų, kurie užtikrins saugumą (pirmuoju atveju DBW modulis jį uždarys, o antruoju EMU nutrauks apyvartą).
Į komplektą įeina modulis su jungtimi ir kištuku bei reikalingi rinkinio gnybtai.
DĖMESIO! Su elektroniniu droseliu susijusios funkcijos naudojamos tik stacionariems bandymams (galios generatoriai, dinamometrai). Saugumo sumetimais keliuose draudžiama naudoti elektroninius droselio valdiklius.
VW TSI / TFSI pripūtimo slėgio jutiklio adapteris.
2007–2013 m. | Audi | A3 II 2.0L FSI | - Benzyna |
2000-2006 | Audi | A4 B6 2.0L FSI | - Benzyna |
2004-2008 | Audi | A4 B7 2.0L FSI | - Benzyna |
2008-2015 | Škoda | Superb II 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2015–2018 m. | Škoda | Superb III 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2004-2013 | Škoda | Octavia II 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2013-2018 | Škoda | Octavia III 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2016–2018 m. | Škoda | Kodiaq 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2010–2018 m. | Seat | Alhambra II 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2004-2015 | Seat | Altea 2.0L FSI | - Benzyna |
2004-2018 | Seat | Altea 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2008-2013 | Seat | Exeo 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005–2012 m. | Seat | Leon II 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005–2012 m. | Seat | Leon II 2.0L FSI | - Benzyna |
2018 m. | Seat | Tarraco 2.0 TSI | - T. Benzyna |
2004-2009 | Seat | Toledo III 2.0L FSI | - Benzyna |
2017–2018 m. | Volkswagen | Arteon 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2011-2018 | Volkswagen | Vabalo 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005-2011 | Volkswagen | Jetta V 2.0L FSI | - Benzyna |
2008-2016 | Volkswagen | CC 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005-2014 | Volkswagen | Eos 2.0L FSI | - Benzyna |
2003-2009 | Volkswagen | Golf V 2.0L FSI | - Benzyna |
2008-2013 | Volkswagen | Golf VI 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005-2010 | Volkswagen | Passat VI 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005-2010 | Volkswagen | Passat VI 2.0L FSI | - Benzyna |
2014-2018 | Volkswagen | Passat VII 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2008-2017 | Volkswagen | Passat CC 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2008-2017 | Volkswagen | Scirocco 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2016–2018 m. | Volkswagen | Tiguan 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2016–2018 m. | Volkswagen | Tiguan 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2003-2015 | Volkswagen | Touran 2.0L FSI | - Benzyna |
AST varžtas V4 riedėjimo narve su 6 taškais prie korpuso, prisukamas ant 6 sutvirtinimo plokščių, privirintų prie korpuso. Šios sutvirtinimo plokštės yra pagamintos iš 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos bei pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, siekiant maksimalaus saugumo ir tvirtinimo ant važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirintas ir nedažytas, jį sudaro pagrindinis 45 mm skersmens lankas iš E355 plieno, likusi konstrukcijos dalis pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno. Konstrukcija padalinta į kelias dalis, kad būtų lengviau surinkti transporto priemonėje
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirintas ritininis narvas
- FIA jungtys
– Sutvirtinimo plokštės
- Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
* Pasitarkite su savo federacija / sporto organizacija dėl minimalių saugos reikalavimų, taikomų jūsų transporto priemonei, versijai, varikliui ir testo tipui ir (arba) čempionatui, kurį ketinama žaisti, net jei šis narvas tinka visų modelių varikliams.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) atšaukti transporto priemonės vidaus elementus (prietaisų skydelį, durų plokštes, apmušalus, galines sėdynes...)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.