Paskyra
Hello, Sign in1,852.24 €
Suma: 1,852.24 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 1,852.24 €
Galinis bamperis BMW 5 E60 M5 Dizaino / Su PDC
490.00 €
Pristatymo terminas: 7 – 15 d.d
Aprašymas
Tinka
BMW 5 Series E60 (2003-2010)
Netinka
BMW 5 Series E61 Touring
BMW 5 Series E60 M5
Aprašymas
Pagaminta iš aukštos kokybės polipropileno (Gruntuotas)
Su PDC skylėmis / 18mm
Montavimas
Montavimo instrukcijų komplekte nėra
Montavimo darbus atlikti rekomenduotina autorizuotame servise
Sertifikatai
Produktas neturi žymėjimų E-mark/ABE/TUV.
Tai yra aukštos kokybės nestandartinės dalys
Panašūs produktai
Nesenei peržiūrėti produktai
Radiatorius garantuoja žemesnę alyvos temperatūrą variklyje. Su sunkesniais varikliais tai yra būtinas elementas ir garantuoja ilgesnį tarnavimo laiką bei be rūpesčių veikimą. Produktas rekomenduojamas žmonėms, kurie mėgsta važiuoti dideliu greičiu, tokiais atvejais alyva variklyje pasiekia per aukštą temperatūrą, o standartinė sistema negarantuoja tinkamo aušinimo.
Siūlas: AN10
Šerdies matmenys: 190 x 75 x 50 mm
Bendras matmuo: 255x75x50mm
Radiatorių laikikliai ir priedai galimi ČIA.
Alyvos aušintuvams taip pat galima įsigyti papildomų produktų: Alyvos aušintuvo adapteriai, Alyvos žarnos, Armatūra.
AutoGauge STP2B serijos matuoklis
Vandeniui atsparus dizainas, nerūdijančio plieno rėmas, mechanizmas, pagrįstas žingsniniu varikliu.
Alyvos temperatūra
Darbo diapazonas: 50–150°C
INTERCOOLER prekės ženklui ir modeliui, nurodytam temos pavadinime. Visuma pagaminta labai kruopščiai ir tiksliai, suvirinti elementai vadinami TIGIEM, T-6061 aliuminio.
Tinka:
- BMW X5 E70 3.0d / 3.0sd (2006–2010)
- BMW X5 E70 LCI 30dX / 35dX / 35iX / 40dX / 40iX (2009–2013 m.)
- BMW X6 E71 30dX / 35dX / 35iX / 40dX / 40iX (2007–2014 m.)
- BMW X5 F15 25d / 25dX / 28iX / 30dX / 35dX / 35i / 35iX / 40dX / 40eX (2012–2018 m.)
- BMW X6 F16 28iX / 30dX / 35i / 35iX / 40dX (2013–2018 m.)
Pačios šerdies matmenys:
- Plotis: 510 mm
- Aukštis: 335/160 mm
- Storis: 150/80 mm
Mūsų tarpiniai aušintuvai buvo vieni iš nedaugelio išbandytų daugiau nei 10 barų.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi veiksmingą COOL-TEC + šerdį, o sienos pagamintos iš aukščiausios kokybės poliruoto aliuminio.
Kitos šerdys turi rečiau išdėstytas briaunas, todėl aušinimas prastas, o COOL-TEC + šerdys pagamintos iš smulkesnio dydžio briaunų, o tai garantuoja reikšmingą aušinimo pagerėjimą.
Tarpinis aušintuvas VW Golf 5/6 GTI.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi puikų oro srautą. Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą. Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidinančius automobilio našumą.
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip vieni iš nedaugelio, buvo išbandyti virš 10 barų.
Skirta modeliams:
- Audi A3 8P 1,8 TSI 118KW/160AG (2007–2012 m.)
- • Audi A3 8P 2,0 TFSI 147KW/200AG (2005–2012 m.)
- • Audi S3 8P 195KW / 265AG (2006–2012 m.)
- • Audi TT 8J 1,8 TSI 118KW/160PS (2008–2014)
- • Audi TT 8J 2,0 TFSI 147-155KW/200-211PS (2006-2014) (netinka automobiliams su variklio kodu CETA; CESA)
- • „Audi TTS 8J 200KW/272PS“ (2008–2014 m.) (netinka automobiliams su variklio kodu CETA; CESA
- • Volkswagen Golf 5 GTI (ED 30) 147-169KW / 200-230 AG (2004-2008)
- • Volkswagen Golf 6 GTI (ED 35) (Cabrio) 155-173KW / 211-235 AG (2009-2013)
- • Volkswagen Golf 6 R (Cabrio) 199KW/270AG (2009–2013)
- • Volkswagen Scirocco 3 2,0 TSI 147-162KW/200-220PS (2008-2015)
- • Volkswagen Scirocco 3 R 195-206KW / 265-280 AG (2009-2015)
- • „Volkswagen EOS 2,0 TFSI 147KW/200PS“ (2006–2009 m.)
- • „Volkswagen EOS 2,0 TFSI 155KW/211PS“ (2009–2014 m.)
- • „Volkswagen Jetta 5 2,0 TFSI 147KW/200PS“ (2005–2010 m.)
- • „Volkswagen Jetta 6 2,0 TSI 155KW/211PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Passat B7 1,8 TSI 118KW/160AG (2010–2012 m.)
- • „Volkswagen Passat B7 2,0 TSI 155KW/211PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Passat CC 1,8 TSI 118KW/160PS (2008–2012)
- • Volkswagen Passat CC 2,0 TFSI 147KW/200AG (2008–2010)
- • „Volkswagen Passat CC 2,0 TSI 147KW/200PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Beetle 2,0 TSI 147-155KW/200-211PS (2011-2014)
- • „Skoda Octavia 1Z 1,8 TSI 118KW/160PS“ (2008–2013 m.)
- • Skoda Octavia 1Z MK2 RS 147KW / 200 AG (2005–2009 m.)
- • „Skoda Octavia 1Z MK2 RS 155KW/211PS“ (2009–2013 m.)
- • Skoda Suberb 3T 2,0 TSI 147KW/200AG (2010–2013)
- • Seat Leon 1P 1,8 TFSI 118KW/160AG (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P 2,0 TFSI 136KW/185AG (2005–2006)*
- • Seat Leon 1P FR 147KW/200AG (2006–2009)*
- • Seat Leon 1P FR 155KW/211PS (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P Cupra 177KW/241AG (2007–2011)*
- • Seat Leon 1P Cupra R 195KW/265AG (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P Copa Edition 210KW/286PS (2008)*
- • Seat Leon 1P Cupra R310 LE 228KW / 310 AG (2009–2012 m.)*
- • Seat Leon 1P Cupra R310 WCE 228KW / 310 AG (2009–2012 m.)*
* reikia šiek tiek modifikuoti transporto priemonę
Suteikia daugiau nei 50 % didesnį oro srautą, palyginti su standartiniu tarpiniu aušintuvu, skirtu 300–600 AG.
Šerdies matmenys
- Plotis: 600 mm
- Storis: 45 mm
- Aukštis: 415 mm
- Išėjimo angos: 70 mm
Programa:
Pagaminta | Variklio tipas | Variklis CCM | Variklis AG (KW) | Nuo metų iki metų |
---|---|---|---|---|
AUDI A3 (8P1) (2003–2013) | S3 quattro (BZC, CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2007–2012 m. |
AUDI A3 Sportback (8PA) (2004–2015 m.) | S3 quattro (CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2008–2013 m. |
AUDI A3 (8P1) (2003–2013) | 2.0 TFSI quattro (AXX, BWA, CCZA, CBFA, CCTA) | 1984 m. | 200 (147) | 2004–2012 m. |
AUDI A3 Kabriolet (8P7) (2008–2013) | 2.0 TFSI (CAWB, CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2008–2013 m. |
SEAT ALHAMBRA (710, 711) (2010–2022 m.) | 2.0 TSI (CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2010–2012 m. |
VW GOLF VI (5K1) (2008–2014 m.) | 2,0 R 4motion (CDLC, CRZA) | 1984 m. | 256 (188) | 2009–2013 m. |
VW SCIROCCO III (137, 138) (2008–2017) | 2,0 R (CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2009–2017 m. |
VW GOLF VI (5K1) (2008–2014 m.) | 2,0 GTi (CCTA, CBFA, CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2009–2013 m. |
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 1992–1995 m. „Civic“ / „Del Sol“ / „Integra“
- 1990–1995 m. akordas / preliudas (tik 2,1 l)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.