Paskyra
Hello, Sign in3,605.99 €
Suma: 3,605.99 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 3,605.99 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL COMMODORE OMEGA A SENATOR 2.2-3.0L V6 75-94 RED
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
COMMODORE | 2,5 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
COMMODORE | 2,8 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
MONZA | 2,2 l – 2,8 l – 3,0 l | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30LE CH.K100099->) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE ->CH.K100098) | 155–175 (114–128) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2,5 l (MOT 25NE) | 140 (103) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATORIUS | 2,5i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30LE) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE) | 175 (129) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
VAUXHALL | ||||||
CARLTONAS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
OMEGA | ROYALE | 1978 m. | – | 1984 m. | ||
SENATORIUS | 2,5i ŠV | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
VICEROJUS | 1980 m. | – | 1983 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
320 i | 2,0 L (MOT M20 B20) | 122 (90) | 6 | 1977 m. | – | 1980 m. |
525 | 2,5 l | 150 (110) | 6 | 1973 m. | – | 1982 m. |
525 i | 2,5 l (MOT M20 B25) | 150 (110) | 6 | 1981 m. | – | 1987 m. |
528 | 2,8 l | 184 (135) | 6 | 1976 m. | – | 1981 m. |
528 | 2,8 l (M30) | 184 (135) | 6 | 1977 m. | – | 1981 m. |
528 i | 2,8 l (MOT M86) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1988 m. |
628 Si – CSi | 2,8 L (MOT M86, M30) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1984 m. |
630 | 3,0 l (MOT M30) | 185 (136) | 6 | 1976 m. | – | 1979 m. |
635 CSi | 3,5 MOT (M30 B35) | 220 (162) | 6 | 1980 m. | – | 1983 m. |
728 i | 2,8 l (MOT M30 B28) | 185 (136) | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. |
730 | 3,0 L (MOT M30 B30) | 185 (136) | 6 | 1977 m. | – | 1979 m. |
745 i | 3,2 i (MOT M 30 B32) | 252 (185) | 6 | 1980 m. | – | 1982 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. |
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
SEAT | ||||||
CORDOBA (1993–1999) | 1,8 l (MOT ABA) | 4 | 1997 m. | – | ||
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | 1996 m. |
IBIZA II | 1,05 L (MOT AAU) | 45 (33) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,6 l (MOT EW/HN) | 75 (55) | 4 | 1984 m. | – | 1992 m. |
CADDY | 1,8 l (MOT JH) | 95 (70) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
CADDY II | 1,6 l (MOT 1F) | 75 (55) | 4 | 1995 m. | – | |
CORRADO | 2.0i ADY | 1994 m. | – | 1995 m. | ||
CORRADO | 1,8 (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1988 m. | – | 1993 m. |
GOLFAS II | 1,3 L (MOT MH/2G) | 55 (40) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,6 l – 1,8 l | 72–98 (53–72) | 4 | 1984 m. | – | |
GOLFAS II | 1,6 l (MOT PZ,RE,RF,EZ,EZA,EW,HM) | 75–85 (55–63) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF/GZ/KT) | 110 (81) | 4 | 1984 m. | – | 1994 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 L (MOT 1P/EX/GU/GX/HV/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
GOLFAS III | 2.0i 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
GOLFAS III | 2.0i ADY / AGG / AKR / AEP | 115 (85) | 1991 m. | – | 1997 m. | |
GOLFAS III | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
GOLFAS III | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1994 m. | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
JETTA II | 1,6 l (MOT EZ/HN/PN/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF) | 112 (82) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT 1P / GU / GX / RH) | 90–105 (66–77) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DS/GU/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,5 l | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l – 1,6 l (MOT RF/RL/PP) | 4 | 1984 m. | – | 1989 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l (MOT DT/DTA/RL/EZ/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT DS./JV/JN/PF/PB) | 85–110 (63–81) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 L (MOT AAM / ABS) | 75–90 (55–66) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 2.0 ADY/AGG/AEP | 1990 m. | – | 1996 m. | ||
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l (MOT PL/KR) | 136 (100) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l – 1,8 l (MOT ABS / ADZ / RP) | 90 (66) | 4 | 1988 m. | – | 1996 m. |
POLO (TYP 6N1) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
SANTANA | 1,8 L (MOT DS./JV/JN) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1988 m. |
SCIROCCO II | 1,3 l (MOT HK) | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
SCIROCCO II | 1,6 l (MOT EW/RE) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. | |
ŠARANAS | 2.0i ADY | 1995 m. | – | |||
VENTO | 2.0 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
VENTO | 1,6 l (MOT ABU) | 75–90 (55–66) | 4 | 1992 m. | – | 1998 m. |
VENTO | 1,8 l (MOT ADZ / ABS / AAM) | 75–90 (55–66) | 4 | 1995 m. | – | |
VENTO | 1,8 l (MOT HOV ABS 2/4) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT ADY / AGG) | 115 (85) | 4 | 1994 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT HOV 2E 2) | 115 (85) | 4 | 1992 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A6 / A6 AVANT | 2.0i APRINGAS ABK | 1994 m. | – | |||
A6 / A6 AVANT | 2.0i RESISTINĖ ABK/AAE/ADW | 1994 m. | – | 1997 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 1.8i ADR ADR | 1997 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.0E RESISTINĖ ABK | 1993 m. | – | 1998 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.6i ATSPARINĖ ACZ/ABC | 1993 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.8i AAH ATPAŽINIMAS | 1992 m. | – | 2000 | ||
COUPÉ | 1.8i RESISTINIS DZ | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
COUPÉ | 2.0i RESITIVE 3A/AAD/ABK | 1989 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2.6i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ ABC | 1992 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2,8i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ AAH | 1992 m. | – | 1996 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 2,0 l (MOT ACE/6A) | 137 (101) | 4 | 1990 m. | – | 1996 m. |
100/100 AVANT | 2.0 i L 16V (MOT ACE) | 140 (103) | 4 | 1992 m. | – | 1994 m. |
A6 / A6 AVANT | 2.0 i L 16V (MOT ACE) | 140 (103) | 6 | 1994 m. | – | 1996 m. |
COUPÉ | 2,0 l (MOT 6A) | 135 (99) | 4 | 1992 m. | – | 1992 m. |
COUPÉ | 2,0 l (MOT ACE) | 140 (103) | 4 | 1992 m. | – | 1996 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
50 | 1.1 H# | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
50 | 1,3 HH | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,5 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1.1 FA / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,3 GF/GS | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,5 FH / JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 FP / FN / EM | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 GTi | 1978 m. | – | 1982 m. | ||
GOLFAS I | 1,8 GTi | 1982 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1.1 FA / GG | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,3 GF/GS | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,5 JB | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,6 FR/EM/HN | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
SCIROKAS I | 1.1 FA / FJ / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,3 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,5 JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. |
Nesenei peržiūrėti produktai
Tarpinis aušintuvas AUDI A4 A6 PASSAT 1.8T 97-02
TurboWorks tarpiniai aušintuvai pasižymi puikiu oro srautu. Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą. Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidinančius automobilio našumą.
Mūsų tarpiniai aušintuvai buvo vieni iš nedaugelio, išbandytų daugiau nei 10 barų.
Skirta modeliams:
- AUDI A4 B5, A6 C5, VW PASSAT B5 1.8T 97-02
Pagrindiniai matmenys:
- Plotis: 450 mm
- Aukštis: 240 mm
- Storis: 50 mm
- Įėjimas / išėjimas: 2 colių (51 mm)
Palyginti su serijiniu tarpiniu aušintuvu, oro srautas didesnis nei 50 %.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi efektyvią COOL-TEC + šerdį, o sienos pagamintos iš aukščiausios kokybės poliruoto aliuminio.
Kituose šerdiuose yra rečiau išdėstytos briaunos, todėl blogas aušinimas, o COOL-TEC + šerdys yra pagaminti iš smulkiau išdėstytų briaunų, o tai garantuoja reikšmingą aušinimo pagerėjimą.
Toliau esančioje nuotraukoje matote, kaip kuriamas naujasis COOL-TEC + branduolys
ACL Race guoliai sukurti dirbti pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis ir labiausiai įtemptiems varikliams.
Dėl ilgametės patirties guolių stiklų gamyboje kiekvienas komplektas idealiai tinka varikliui.
Pažangus technologinis procesas leidžia guoliui prisitaikyti prie deformacijų, kylančių esant dideliems sūkiams ir padeda gaminti hidrodinamines alyvos plėveles.
Dėl šios technologijos kartu su pažangia kaušelio geometrija jie idealiai tinka labai įtemptiems varikliams.
Dauguma stiklų taip pat yra kelių kitų matmenų:
- STDX – 0,025 mm (laisvesnis nei vardinis)
- STD +0 000 mm (vardinis)
- + 0,025 mm (griežčiau nei vardinis)
- + 0,25 mm (pirmasis veleno pjūvis) )
- + 0,50 mm (antrasis veleno pjūvis)
Paskirtis: universalus
DĖMESIO! Kaina nurodyta už 1 įdėklą už 1 raktą. Pirkdami įveskite rakto numerį nuo nuotraukos.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.