Paskyra
Hello, Sign in3,951.10 €
Suma: 3,951.10 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 3,951.10 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL COMMODORE OMEGA A SENATOR 2.2-3.0L V6 75-94 RED
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
COMMODORE | 2,5 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
COMMODORE | 2,8 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
MONZA | 2,2 l – 2,8 l – 3,0 l | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30LE CH.K100099->) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE ->CH.K100098) | 155–175 (114–128) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2,5 l (MOT 25NE) | 140 (103) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATORIUS | 2,5i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30LE) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE) | 175 (129) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
VAUXHALL | ||||||
CARLTONAS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
OMEGA | ROYALE | 1978 m. | – | 1984 m. | ||
SENATORIUS | 2,5i ŠV | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
VICEROJUS | 1980 m. | – | 1983 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
3 SERIJA (E30) E30 | 318iS M42 | 1990 m. | – | 1991 m. | ||
3 SERIJA (E36) E36 | 318iS M42 | 1992 m. | – | 1993 m. | ||
3 SERIJA (E36) E36 | 318iS COUPE, Ti COMPACT M42/44 | 1993 m. | – | 1998 m. | ||
318 iS | 1,8 l (MOT M42 B18) | 140 (103) | 4 | 1992 m. | – | 1995 |
318 iS | 1,8 l (MOT M42 B19) | 140 (103) | 4 | 1996 m. | – | 1999 m. |
318 iS | 1,8 l (MOT M44 B18) | 140 (103) | 4 | 1995 | – | |
318 iS | 1,9 l (MOT M44 B19) | 140 (103) | 4 | 1992 m. | – | 1993 m. |
318 iS | 1,8 i L 16 V (MOT M42 B18) | 136 (100) | 4 | 1988 m. | – | 1991 m. |
Z SERIJA | Z3 1.9i M44 | 1996 m. | – | 1999 m. | ||
Z3 ROADSTER | 1,8 l (MOT M42 B19) | 140 (103) | 4 | 1995 | – | 1999 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A2 | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | 2005 m. |
A3 | 1,8 l (MOT APG) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
SEAT | ||||||
AROSA | 1,4 16 V (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
AROSA | 1,4 16 V (MOT AHW / AKQ / APE) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUB / AQQ) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2002 m. |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUB / AQQ / AFK / ANM) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
INCA | 1,4 l (MOT AUA) | 45 (33) | 4 | 1996 m. | – | |
LEONAS | 1,4 l (MOT APE / AHW / AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
LEONAS | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
TOLEDO II | 1,4 l (MOT APE / AHW, AXP) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
TOLEDO II | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
SKODA | ||||||
FABIJA | 1,4 (MOT AUA/AUB/BBZ/BBY) | 75–100 (55–74) | 4 | 1999 m. | – | |
FABIJA | 1,4 (MOT BKY) | 75 (55) | 4 | 2004 m. | – | |
OCTAVIA I | 1.4 (MOT AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
BORA | 1,4 l (MOT AHW / AKQ / APE / AXP) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
BORA | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
CADDY II | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AXP) | 75 (55) | 4 | 1997 m. | – | |
GOLFAS IV | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD / BCB) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
GOLFAS V | 1,4 l (MOT AHW) | 75 (55) | 4 | 2003 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AUA) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
LUPO | 1,6 l (MOT AVY / AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
NAUJAS VABALAS | 1,6 (MOT AWH) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N1) | 1,6 l (MOT AJV) | 120 (88) | 4 | 1998 m. | – | 1999 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AFK / AUB) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AUA / APE / AHW) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2001 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. |
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
SEAT | ||||||
CORDOBA (1993–1999) | 1,8 l (MOT ABA) | 4 | 1997 m. | – | ||
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | 1996 m. |
IBIZA II | 1,05 L (MOT AAU) | 45 (33) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,6 l (MOT EW/HN) | 75 (55) | 4 | 1984 m. | – | 1992 m. |
CADDY | 1,8 l (MOT JH) | 95 (70) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
CADDY II | 1,6 l (MOT 1F) | 75 (55) | 4 | 1995 m. | – | |
CORRADO | 2.0i ADY | 1994 m. | – | 1995 m. | ||
CORRADO | 1,8 (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1988 m. | – | 1993 m. |
GOLFAS II | 1,3 L (MOT MH/2G) | 55 (40) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,6 l – 1,8 l | 72–98 (53–72) | 4 | 1984 m. | – | |
GOLFAS II | 1,6 l (MOT PZ,RE,RF,EZ,EZA,EW,HM) | 75–85 (55–63) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF/GZ/KT) | 110 (81) | 4 | 1984 m. | – | 1994 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 L (MOT 1P/EX/GU/GX/HV/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
GOLFAS III | 2.0i 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
GOLFAS III | 2.0i ADY / AGG / AKR / AEP | 115 (85) | 1991 m. | – | 1997 m. | |
GOLFAS III | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
GOLFAS III | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1994 m. | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
JETTA II | 1,6 l (MOT EZ/HN/PN/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF) | 112 (82) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT 1P / GU / GX / RH) | 90–105 (66–77) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DS/GU/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,5 l | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l – 1,6 l (MOT RF/RL/PP) | 4 | 1984 m. | – | 1989 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l (MOT DT/DTA/RL/EZ/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT DS./JV/JN/PF/PB) | 85–110 (63–81) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 L (MOT AAM / ABS) | 75–90 (55–66) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 2.0 ADY/AGG/AEP | 1990 m. | – | 1996 m. | ||
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l (MOT PL/KR) | 136 (100) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l – 1,8 l (MOT ABS / ADZ / RP) | 90 (66) | 4 | 1988 m. | – | 1996 m. |
POLO (TYP 6N1) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
SANTANA | 1,8 L (MOT DS./JV/JN) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1988 m. |
SCIROCCO II | 1,3 l (MOT HK) | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
SCIROCCO II | 1,6 l (MOT EW/RE) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. | |
ŠARANAS | 2.0i ADY | 1995 m. | – | |||
VENTO | 2.0 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
VENTO | 1,6 l (MOT ABU) | 75–90 (55–66) | 4 | 1992 m. | – | 1998 m. |
VENTO | 1,8 l (MOT ADZ / ABS / AAM) | 75–90 (55–66) | 4 | 1995 m. | – | |
VENTO | 1,8 l (MOT HOV ABS 2/4) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT ADY / AGG) | 115 (85) | 4 | 1994 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT HOV 2E 2) | 115 (85) | 4 | 1992 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
100/100 AVANT | 4.2 V8 (MOT ABH) | 280 (206) | 8 | 1993 m. | – | |
S6 | 4.2 (MOT AEC) | 290 (213) | 8 | 1996 m. | – | 1997 m. |
V8 | 3,6 (MOT PT) | 250 (184) | 8 | 1988 m. | – | 1994 m. |
V8 | 4.2 (MOT ABH) | 280 (206) | 8 | 1991 m. | – | 1994 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
5 SERIJA (E28) | 535i M30 | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
5 SERIJA (E34) | 535i M30 | 1988 m. | – | 1995 | ||
6 SERIJA | 635 CSi M30 | 1984 m. | – | 1989 m. | ||
7 SERIJA (E23) | 732i, 735i, 745i M30 | 1984 m. | – | 1986 m. | ||
M5 | M5 B35 | 1984 m. | – | 1988 m. |
Nesenei peržiūrėti produktai
PerformanceBox yra GPS pagrindu veikiantis našumo matuoklis, leidžiantis matuoti G jėgas, greitį, ratą ir amp; tarpai, 0-60, 0-100, stabdymo kelias ir daug daugiau. Naujoji nuspėjamojo rato laiko funkcija (tiesioginis palyginimas su geriausiu ratu) suteikia tiesioginį grįžtamąjį ryšį apie vairavimą ir padeda rasti vertingų laiko patobulinimų.
Visi parametrai dešimt kartų per sekundę įrašomi į SD atminties kortelę, kad vėliau būtų galima peržiūrėti ir palyginti.
PerformanceBox turi integruotą anteną, yra kompaktiško dydžio ir labai lengva įdiegti.
Paketo turinys:
- PerformanceBox 10Hz GPS duomenų kaupiklis
- Priekinio stiklo siurbimo laikiklis ir siurbtukai
- Automobilio maitinimo šaltinis – jungiamas prie 12 V papildomos įtampos lizdo
- 4 GB SD kortelė su programine įranga ir vartotojo vadovu
- USB laidas
- Maitinimo šaltinis
- Išorinė antena
- Plastikinis nešiojimo dėklas
Mišimoto universalus aliuminio radiatorius, idealus originalaus gamintojo radiatoriaus atnaujinimas, suteiks jūsų automobiliui vėsesnį ir efektyvesnį variklį. ... Tai padidins aušinimo efektyvumą 30 %, pagerins variklio funkcijas ir, svarbiausia, apsaugos jūsų automobilį nuo perkaitimo ir galimo variklio gedimo.
Radiatorius garantuoja žemesnę alyvos temperatūrą variklyje. Su sunkesniais varikliais tai yra būtinas elementas ir garantuoja ilgesnį tarnavimo laiką bei be rūpesčių veikimą. Produktas rekomenduojamas žmonėms, kurie mėgsta važiuoti dideliu greičiu, tokiais atvejais alyva variklyje pasiekia per aukštą temperatūrą, o standartinė sistema negarantuoja tinkamo aušinimo.
Siūlas: AN10
Šerdies matmenys: 190 x 100 x 50 mm
Bendras matmuo: 255x100x50mm
Radiatorių laikikliai ir priedai galimi ČIA.
Alyvos aušintuvams taip pat galima įsigyti papildomų produktų: Alyvos aušintuvo adapteriai, Alyvos žarnos, Armatūra.
Šis riedėjimo narvas pagamintas pagal FIA J priedą ir yra šios versijos: VISI MODELIAI
AST varžtas V1 riedėjimo narve su 6 taškais prie korpuso, prisukamas ant 6 sutvirtinimo plokščių, privirintų prie korpuso. Šios sutvirtinimo plokštės yra pagamintos iš 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos bei pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, siekiant maksimalaus saugumo ir tvirtinimo ant važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirintas ir nedažytas, jį sudaro pagrindinis 45 mm skersmens lankas iš E355 plieno, likusi konstrukcijos dalis pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno. Konstrukcija padalinta į kelias dalis, kad būtų lengviau surinkti transporto priemonėje
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirintas ritininis narvas
- FIA jungtys
– Sutvirtinimo plokštės
- Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
* Ši konstrukcija suprojektuota ir pagaminta pagal FIA J priedą. Pasitarkite su savo federacija / sporto organizacija dėl minimalių saugos reikalavimų, būdingų jūsų transporto priemonei, versijai, varikliui ir testo tipui ir (arba) čempionatui, kurį ketinama žaisti, net jei šis apsidraudimo narvas tinka visų modelių varikliams.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) atšaukti transporto priemonės vidaus elementus (prietaisų skydelį, durų plokštes, apmušalus, galines sėdynes...)
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100% nerūdijančio plieno.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimą kolektorius, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, o tada į duslintuvą arba kelis nuoseklius duslintuvus, o tada į išmetimo vamzdį.
- Vakarų vartų vamzdžio skersmuo: 41 mm.
Komplektą sudaro tarpiklių rinkinys.
Gaminiui suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą. p>
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.