Paskyra
Hello, Sign in551.10 €
Suma: 551.10 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 551.10 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL COMMODORE OMEGA A SENATOR 2.2-3.0L V6 75-94 RED
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
COMMODORE | 2,5 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
COMMODORE | 2,8 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
MONZA | 2,2 l – 2,8 l – 3,0 l | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30LE CH.K100099->) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE ->CH.K100098) | 155–175 (114–128) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2,5 l (MOT 25NE) | 140 (103) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATORIUS | 2,5i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30LE) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE) | 175 (129) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
VAUXHALL | ||||||
CARLTONAS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
OMEGA | ROYALE | 1978 m. | – | 1984 m. | ||
SENATORIUS | 2,5i ŠV | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
VICEROJUS | 1980 m. | – | 1983 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CITROEN | ||||||
BX | 1,6 1,6 XU5 | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
BX | 1,9 1,9 XU9 | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
BX (-->28/03/88) | 5 | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
BX 16 S- RSTRRS (-->28/03/88) | 1,6 l (MOT XU5) | 94 (69) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. |
BX 19 GT-TRS (-->28/03/88) | 1,9 l – 1,9 l | 105 (77) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. |
BX 19 SPORT / EVASION | 1,9 l (MOT XU9 2C) | 105 (77) | 4 | 1985 m. | – | 1989 m. |
BX 19 TRI / GTI (-->28/03/88) | 1,9 l (MOT XU9 M) | 105 (77) | 4 | 1987 m. | – | 1994 m. |
PEUGEOT | ||||||
205 | 1.6 AUTOMATINIS | 1986 m. | – | 1987 m. | ||
205 | 1,6 GTi, CTi | 1984 m. | – | 1989 m. | ||
Automatinis 205 GR | 1,6 l (MOT XU5 1C) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
205 GTI-CTI | 1,6 l (MOT XU5 J / XU5 JA) | 105–115 (77–85) | 4 | 1987 m. | – | 1992 m. |
305 II GLS-GR-GT-GTX | 1,6 l – 1,9 l (XU51C / XU9J1) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
305 | 1,6 GTi | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
309 | 1,6 | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
309 | 1,6 GTi, Si, SRi | 1987 m. | – | 1989 m. | ||
309 | 1.6i | 1986 m. | – | 1989 m. | ||
309 GR-SR-GT | 1,6 l – 1,9 l (MOT XU5S / XU9S) | 80–105 (59–77) | 4 | 1985 m. | – | 1989 m. |
405 | 1,6 | 1987 m. | – | 1988 m. | ||
405 GR-SR | 1,6 l – 1,9 l (MOT XU5 / XU9) | 91–110 (67–81) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
320 i | 2,0 L (MOT M20 B20) | 122 (90) | 6 | 1977 m. | – | 1980 m. |
525 | 2,5 l | 150 (110) | 6 | 1973 m. | – | 1982 m. |
525 i | 2,5 l (MOT M20 B25) | 150 (110) | 6 | 1981 m. | – | 1987 m. |
528 | 2,8 l | 184 (135) | 6 | 1976 m. | – | 1981 m. |
528 | 2,8 l (M30) | 184 (135) | 6 | 1977 m. | – | 1981 m. |
528 i | 2,8 l (MOT M86) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1988 m. |
628 Si – CSi | 2,8 L (MOT M86, M30) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1984 m. |
630 | 3,0 l (MOT M30) | 185 (136) | 6 | 1976 m. | – | 1979 m. |
635 CSi | 3,5 MOT (M30 B35) | 220 (162) | 6 | 1980 m. | – | 1983 m. |
728 i | 2,8 l (MOT M30 B28) | 185 (136) | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. |
730 | 3,0 L (MOT M30 B30) | 185 (136) | 6 | 1977 m. | – | 1979 m. |
745 i | 3,2 i (MOT M 30 B32) | 252 (185) | 6 | 1980 m. | – | 1982 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A6 / A6 AVANT | 2.4 (MOT AGA) | 165 (121) | 6 | 1994 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.4 (MOT BDV) | 170 (125) | 6 | 2001 m. | – | 2004 m. |
A6 / A6 AVANT | 2.6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1995 | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2,8 (AAH / AEJ) | 175 (129) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.8 (ALG/ACK/AQD) | 195 (143) | 6 | 1994 m. | – | 2000 |
A6 / A6 AVANT | 2.4 V6 (MOT AGA / ALF) | 165 (121) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.4 V6 (MOT ALW) | 136 (100) | 6 | 1998 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.6 V6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1994 m. | – | 1997 m. |
A6 / A6 AVANT | 2,8 (MOT AQD) | 195 (143) | 6 | 1999 m. | – | 2000 |
A6 / A6 AVANT | 2.8 V6 (MOT AAH / AEJ) | 170 (125) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.8 V6 (MOT AGE) | 180 (132) | 6 | 1997 m. | – | 1998 m. |
A6 / A6 AVANT | 2.8 V6 (MOT ALG / ACK) | 195 (143) | 6 | 1994 m. | – | |
A8 | 2.6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1997 m. | – | |
A8 | 2.6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1997 m. | – | |
A8 | 2.8 (MOT ACK) | 195 (143) | 6 | 1995 | – | |
A8 | 2,8 (MOT AQD) | 195 (143) | 6 | 1999 m. | – | |
A8 | 2,8 l (MOT APR / AQD / ALG / AMX) | 195 (143) | 6 | 1994 m. | – | 2002 m. |
SKODA | ||||||
PUIKUS I | 2,8 l (MOT AMX/BBG) | 190 (140) | 4 | 2002 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
PASSAT (TYP 3B2 / 3B5) 1996 m. | 2,8 30 V (MOT ALG / ACK / AHA / ATQ) | 195 (143) | 6 | 1996 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1984 m. | – | 1986 m. |
80 | 1,6 L (ABM/DT/DTA/JU/PP/RN/RNA/SA) | 60–110 (44–81) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
SEAT | ||||||
CORDOBA (1993–1999) | 1,8 l (MOT ABA) | 4 | 1997 m. | – | ||
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
CORDOBA (1993–1999 m.) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | 1996 m. |
IBIZA II | 1,05 L (MOT AAU) | 45 (33) | 4 | 1993 m. | – | 1999 m. |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1993 m. | – | |
IBIZA II | 1,6 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1993 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,6 l (MOT EW/HN) | 75 (55) | 4 | 1984 m. | – | 1992 m. |
CADDY | 1,8 l (MOT JH) | 95 (70) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
CADDY II | 1,6 l (MOT 1F) | 75 (55) | 4 | 1995 m. | – | |
CORRADO | 2.0i ADY | 1994 m. | – | 1995 m. | ||
CORRADO | 1,8 (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1988 m. | – | 1993 m. |
GOLFAS II | 1,3 L (MOT MH/2G) | 55 (40) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,6 l – 1,8 l | 72–98 (53–72) | 4 | 1984 m. | – | |
GOLFAS II | 1,6 l (MOT PZ,RE,RF,EZ,EZA,EW,HM) | 75–85 (55–63) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF/GZ/KT) | 110 (81) | 4 | 1984 m. | – | 1994 m. |
GOLFAS II | 1,8 l (MOT PG) | 160 (118) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
GOLFAS II | 1,8 L (MOT 1P/EX/GU/GX/HV/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1985 m. | – | 1992 m. |
GOLFAS III | 2.0i 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
GOLFAS III | 2.0i ADY / AGG / AKR / AEP | 115 (85) | 1991 m. | – | 1997 m. | |
GOLFAS III | 1,6 l (MOT ABU) | 75 (55) | 4 | 1992 m. | – | 1997 m. |
GOLFAS III | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1994 m. | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
JETTA II | 1,6 l (MOT EZ/HN/PN/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DX/EV/PB/PF) | 112 (82) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT 1P / GU / GX / RH) | 90–105 (66–77) | 4 | 1986 m. | – | 1991 m. |
JETTA II | 1,8 l (MOT DS/GU/RH/RP) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,5 l | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l – 1,6 l (MOT RF/RL/PP) | 4 | 1984 m. | – | 1989 m. | |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,6 l (MOT DT/DTA/RL/EZ/RF) | 70–75 (51–55) | 4 | 1984 m. | – | 1991 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT DS./JV/JN/PF/PB) | 85–110 (63–81) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 L (MOT AAM / ABS) | 75–90 (55–66) | 4 | 1991 m. | – | 1999 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 2.0 ADY/AGG/AEP | 1990 m. | – | 1996 m. | ||
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l (MOT PL/KR) | 136 (100) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
PASSAT (TYP 3A2, 35I / 3A5, 35I) 1988 m. | 1,8 l – 1,8 l (MOT ABS / ADZ / RP) | 90 (66) | 4 | 1988 m. | – | 1996 m. |
POLO (TYP 6N1) | 1,8 l (MOT ADZ) | 90 (66) | 4 | 1997 m. | – | |
SANTANA | 1,8 L (MOT DS./JV/JN) | 90 (66) | 4 | 1984 m. | – | 1988 m. |
SCIROCCO II | 1,3 l (MOT HK) | 4 | 1984 m. | – | 1985 m. | |
SCIROCCO II | 1,6 l (MOT EW/RE) | 4 | 1984 m. | – | 1990 m. | |
ŠARANAS | 2.0i ADY | 1995 m. | – | |||
VENTO | 2.0 2E | 1991 m. | – | 1998 m. | ||
VENTO | 1,6 l (MOT ABU) | 75–90 (55–66) | 4 | 1992 m. | – | 1998 m. |
VENTO | 1,8 l (MOT ADZ / ABS / AAM) | 75–90 (55–66) | 4 | 1995 m. | – | |
VENTO | 1,8 l (MOT HOV ABS 2/4) | 90 (66) | 4 | 1992 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT ADY / AGG) | 115 (85) | 4 | 1994 m. | – | |
VENTO | 2,0 l (MOT HOV 2E 2) | 115 (85) | 4 | 1992 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
525 i | 2,5 l (MOT M20 B25) | 170 (125) | 6 | 1988 m. | – | 1988 m. |
530 i | 3,0 l (MOT M30 B35) | 188 (138) | 6 | 1988 m. | – | 1992 m. |
535 i | 3,4 l (MOT M30) | 180-205 (132-151) | 6 | 1981 m. | – | 1984 m. |
535 i | 3,5 l (MOT M30 B35) | 210 (154) | 6 | 1988 m. | – | 1993 m. |
633 CSi | 3.2 MOT (E24 M30 B32) | 197 (145) | 6 | 1978 m. | – | 1983 m. |
635 CSi | 3,5 MOT (M30 B35) | 220 (162) | 6 | 1984 m. | – | 1989 m. |
730 i | 3,0 l (MOT M30 B30) | 188–197 (138–145) | 6 | 1986 m. | – | 1994 m. |
732 i | 3,2 l (MOT M30 B32) | 200 (147) | 6 | 1984 m. | – | 1986 m. |
735 i | 3,5 l (MOT E32 M30 B35) | 210–218 (154–160) | 6 | 1988 m. | – | 1994 m. |
735 i | 3,5 l (MOT M30 B35) | 218 (160) | 6 | 1984 m. | – | 1986 m. |
M 535 i | 3,5 i (MOT M30 B35) | 185–218 (136–160) | 6 | 1985 m. | – | 1988 m. |
Nesenei peržiūrėti produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
100/100 AVANT | 4.2 V8 (MOT ABH) | 280 (206) | 8 | 1993 m. | – | |
S6 | 4.2 (MOT AEC) | 290 (213) | 8 | 1996 m. | – | 1997 m. |
V8 | 3,6 (MOT PT) | 250 (184) | 8 | 1988 m. | – | 1994 m. |
V8 | 4.2 (MOT ABH) | 280 (206) | 8 | 1991 m. | – | 1994 m. |
Cometic C4246-040 Volkswagen 1,8/2,0L EA827 .040" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 85 mm skylė
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- li>
- Suspaustas storis: 0,040
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 85 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
Audi
4000 (1984 m.)
  1987–1993)
Quantum (1984–1985)   (1983–1984)
Volkswagen (Euro)
  Golf (1993–1994)
Cometic C5027-056 Chrysler 6.4L Apache Gen-3 Hemi .056" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 4.120" skylė, LHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,056
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (IN): 4,120 <li # sluoksnių : 5
- Orientacija: Kairėn
Programų sąrašas:
Chrysler
300 (2012–2014 m.)
Dodge
„Challenger“ (2011–2019 m.)
Įkroviklis (2012–2019 m.)
„Durango“ (2018–2019 m.)
Jeep
Grand Cherokee (2019 m.)
Grand Cherokee (WK2) (2012–2018 m.)
Ram
2500 (2014–2018 m.)
3500 (2014–2018 m.)
Cometic C4349-036 BMW M42B18/M44B19 .036" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 86 mm anga
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,036
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 86 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
BMW
1991–1999)
Cometic C4592-027 Nissan VQ35DE 2 versija / VQ35HR / VQ37VHR .027" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 97 mm skersmuo, RHS
Išsami informacija:
- medžiaga : MLS
- Suspaustas storis: 0,027
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 97 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: dešinė
Programų sąrašas:
Infiniti
EX35 (2012 m.)
  G35 (2007–2013)
M35 (2012 m.)
  Q70 (2014–2019 m.) Q70 QX70 (2014–2017 m.)
Nissan
370Z (2009–2020)
„Altima“ (2007–2018 m.)
Maxima (2009-2014, 2016-2020)
Murano (2009–2020 m.)
Pathfinder (2013–2016 m.)
Quest (2011–2017 m.)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.