Paskyra
Hello, Sign in5,611.70 €
Suma: 5,611.70 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 5,611.70 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL COMMODORE OMEGA A SENATOR 2.2-3.0L V6 75-94 RED
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
COMMODORE | 2,5 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
COMMODORE | 2,8 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
MONZA | 2,2 l – 2,8 l – 3,0 l | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30LE CH.K100099->) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE ->CH.K100098) | 155–175 (114–128) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2,5 l (MOT 25NE) | 140 (103) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATORIUS | 2,5i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30LE) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE) | 175 (129) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
VAUXHALL | ||||||
CARLTONAS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
OMEGA | ROYALE | 1978 m. | – | 1984 m. | ||
SENATORIUS | 2,5i ŠV | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
VICEROJUS | 1980 m. | – | 1983 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A6 / A6 AVANT | 2.4 (MOT AGA) | 165 (121) | 6 | 1994 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.4 (MOT BDV) | 170 (125) | 6 | 2001 m. | – | 2004 m. |
A6 / A6 AVANT | 2.6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1995 | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2,8 (AAH / AEJ) | 175 (129) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.8 (ALG/ACK/AQD) | 195 (143) | 6 | 1994 m. | – | 2000 |
A6 / A6 AVANT | 2.4 V6 (MOT AGA / ALF) | 165 (121) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.4 V6 (MOT ALW) | 136 (100) | 6 | 1998 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.6 V6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1994 m. | – | 1997 m. |
A6 / A6 AVANT | 2,8 (MOT AQD) | 195 (143) | 6 | 1999 m. | – | 2000 |
A6 / A6 AVANT | 2.8 V6 (MOT AAH / AEJ) | 170 (125) | 6 | 1997 m. | – | |
A6 / A6 AVANT | 2.8 V6 (MOT AGE) | 180 (132) | 6 | 1997 m. | – | 1998 m. |
A6 / A6 AVANT | 2.8 V6 (MOT ALG / ACK) | 195 (143) | 6 | 1994 m. | – | |
A8 | 2.6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1997 m. | – | |
A8 | 2.6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1997 m. | – | |
A8 | 2.8 (MOT ACK) | 195 (143) | 6 | 1995 | – | |
A8 | 2,8 (MOT AQD) | 195 (143) | 6 | 1999 m. | – | |
A8 | 2,8 l (MOT APR / AQD / ALG / AMX) | 195 (143) | 6 | 1994 m. | – | 2002 m. |
SKODA | ||||||
PUIKUS I | 2,8 l (MOT AMX/BBG) | 190 (140) | 4 | 2002 m. | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
PASSAT (TYP 3B2 / 3B5) 1996 m. | 2,8 30 V (MOT ALG / ACK / AHA / ATQ) | 195 (143) | 6 | 1996 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
90 | 2,0 l (MOT NM) | 167 (123) | 5 | 1988 m. | – | 1991 m. |
90 | 2,3 l (MOT 7A-NG) | 167 (123) | 5 | 1988 m. | – | 1991 m. |
200 | 2,2 l (MOT 3B) | 220 (162) | 5 | 1989 m. | – | 1990 m. |
COUPÉ | 2,0 l (MOT NM) | 160 (118) | 5 | 1989 m. | – | 1991 m. |
COUPÉ | 2,2 l (MOT 3B) | 220 (162) | 5 | 1990 m. | – | 1992 m. |
COUPÉ | 2,3 l (MOT 7A-NG) | 135–170 (99–125) | 5 | 1988 m. | – | 1994 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A2 | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | 2005 m. |
A3 | 1,8 l (MOT APG) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
SEAT | ||||||
AROSA | 1,4 16 V (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
AROSA | 1,4 16 V (MOT AHW / AKQ / APE) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUB / AQQ) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2002 m. |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUB / AQQ / AFK / ANM) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
INCA | 1,4 l (MOT AUA) | 45 (33) | 4 | 1996 m. | – | |
LEONAS | 1,4 l (MOT APE / AHW / AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
LEONAS | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
TOLEDO II | 1,4 l (MOT APE / AHW, AXP) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
TOLEDO II | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
SKODA | ||||||
FABIJA | 1,4 (MOT AUA/AUB/BBZ/BBY) | 75–100 (55–74) | 4 | 1999 m. | – | |
FABIJA | 1,4 (MOT BKY) | 75 (55) | 4 | 2004 m. | – | |
OCTAVIA I | 1.4 (MOT AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
BORA | 1,4 l (MOT AHW / AKQ / APE / AXP) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
BORA | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
CADDY II | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AXP) | 75 (55) | 4 | 1997 m. | – | |
GOLFAS IV | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD / BCB) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
GOLFAS V | 1,4 l (MOT AHW) | 75 (55) | 4 | 2003 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AUA) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
LUPO | 1,6 l (MOT AVY / AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
NAUJAS VABALAS | 1,6 (MOT AWH) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N1) | 1,6 l (MOT AJV) | 120 (88) | 4 | 1998 m. | – | 1999 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AFK / AUB) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AUA / APE / AHW) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2001 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
525 i | 2,5 l (MOT M20 B25) | 170 (125) | 6 | 1988 m. | – | 1988 m. |
530 i | 3,0 l (MOT M30 B35) | 188 (138) | 6 | 1988 m. | – | 1992 m. |
535 i | 3,4 l (MOT M30) | 180-205 (132-151) | 6 | 1981 m. | – | 1984 m. |
535 i | 3,5 l (MOT M30 B35) | 210 (154) | 6 | 1988 m. | – | 1993 m. |
633 CSi | 3.2 MOT (E24 M30 B32) | 197 (145) | 6 | 1978 m. | – | 1983 m. |
635 CSi | 3,5 MOT (M30 B35) | 220 (162) | 6 | 1984 m. | – | 1989 m. |
730 i | 3,0 l (MOT M30 B30) | 188–197 (138–145) | 6 | 1986 m. | – | 1994 m. |
732 i | 3,2 l (MOT M30 B32) | 200 (147) | 6 | 1984 m. | – | 1986 m. |
735 i | 3,5 l (MOT E32 M30 B35) | 210–218 (154–160) | 6 | 1988 m. | – | 1994 m. |
735 i | 3,5 l (MOT M30 B35) | 218 (160) | 6 | 1984 m. | – | 1986 m. |
M 535 i | 3,5 i (MOT M30 B35) | 185–218 (136–160) | 6 | 1985 m. | – | 1988 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 2,6 l (MOT ABC / ACZ) | 150 (110) | 6 | 1992 m. | – | 1995 m. |
80 | 2,8 l (MOT AAH) | 174 (128) | 6 | 1991 m. | – | 1996 m. |
100/100 AVANT | 2,6 l V6 (MOT ABC / ACZ) | 150 (110) | 6 | 1992 m. | – | 1994 m. |
100/100 AVANT | 2,8 L V6 (MOT AAH) | 174 (128) | 6 | 1990 m. | – | 1994 m. |
A6 / A6 AVANT | 2,4 l (MOT AML, APZ, AFM) | 163 (120) | 6 | 1995 m. | – | 2000 |
A6 / A6 AVANT | 2,6 l (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1995 m. | – | 2000 |
A6 / A6 AVANT | 2,8 l (MOT AAH / ACK / AFC / APR / AMX) | 170–190 (125–140) | 6 | 1994 m. | – | 2000 |
A6 / A6 AVANT | 2,4 i L V6 (MOT AFM) | 150 (110) | 6 | 1994 m. | – | 1997 m. |
A6 / A6 AVANT | 2,4 i L V6 (MOT AGA / ALF / APS / ARJ) | 6 | 1997 m. | – | ||
A6 / A6 AVANT | 2.6 V6 (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1994 m. | – | 1997 m. |
A6 / A6 AVANT | 2.6 V6 (MOT ACZ) | 140 (103) | 6 | 1994 m. | – | 1997 m. |
A8 | 2,8 (MOT AAH / AEJ) | 163–175 (120–129) | 6 | 1994 m. | – | 1996 m. |
KABRIOLETAS/ Kabrioletas | 2,8 l (MOT AAH) | 174 (128) | 6 | 1993 m. | – | 2000 |
COUPÉ | 2,6 l (MOT ABC) | 150 (110) | 6 | 1993 m. | – | 1994 m. |
COUPÉ | 2,8 l (MOT AAH) | 174 (128) | 6 | 1991 m. | – | 1996 m. |
VOLKSWAGEN | ||||||
PASSAT (TYP 3B2 / 3B5) 1996 m. | 2,8 l (MOT ACK / ALG / APR / AQD) | 193 (142) | 6 | 1997 m. | – | 2000 |
ŠARANAS | 2,8 l (MOT AAA) | 174 (128) | 6 | 1997 m. | – | 2000 |
VENTO | 2,8 l (MOT AAA) | 174 (128) | 6 | 1997 m. | – |
Nesenei peržiūrėti produktai
Bębny hamulcowe samochodowe firmy EBC, są doskonałym zamiennikiem dla bębnów hamulcowych, które są fabrycznie montowane w pojazdach. Produkcja produktów EBC odbywa się w Wielkiej Brytanii z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, gdzie duży nacisk kładzie się na wysoką jakość odlewu i obróbki w celu zapeńgo makse celu zapeńgo.
DANE TECHICZNE
- Rednica (mm): 228
- Zastosowanie na oś: Tył
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
Cometic C4509-027 Nissan VQ35DE, 1 versija, VQ40DE .027" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 97 mm skylė, LHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,027
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 97 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: kairėn
Programų sąrašas:
Infiniti
(2003–2008)
Nissan 350Z (2003–2006)  2002–2008 m.   br> NV3500 (2012–2015)
  )
Pusinė svirtis AST Nuimamas galinis narvas V2 su 4 taškais į korpusą, prisukamas ant 4 sutvirtinimo plokščių, privirintų prie korpuso. Šios sutvirtinimo plokštės yra pagamintos iš 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos bei pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, siekiant maksimalaus saugumo ir tvirtinimo ant važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirintas ir nedažytas, jį sudaro pagrindinis 45 mm skersmens lankas iš E355 plieno, likusi konstrukcijos dalis pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno. Konstrukcija padalinta į kelias dalis, kad būtų lengviau surinkti transporto priemonėje
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirinta konstrukcija su įdubomis
– Sutvirtinimo plokštės
- Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
* Šios konstrukcijos skirtos naudoti viešuosiuose keliuose. Prieš pirkdami patikrinkite savo šalies teisės aktus dėl galimybės legaliai įrengti vieną iš šių konstrukcijų.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) panaikinti automobilio interjero elementus.
* Nė vienas iš mūsų galinių narvų nėra skirtas galinėms sėdynėms laikyti.<
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.