Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL COMMODORE OMEGA A SENATOR 2.2-3.0L V6 75-94 RED
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
COMMODORE | 2,5 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
COMMODORE | 2,8 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
MONZA | 2,2 l – 2,8 l – 3,0 l | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30LE CH.K100099->) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE ->CH.K100098) | 155–175 (114–128) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2,5 l (MOT 25NE) | 140 (103) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATORIUS | 2,5i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30LE) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE) | 175 (129) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
VAUXHALL | ||||||
CARLTONAS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
OMEGA | ROYALE | 1978 m. | – | 1984 m. | ||
SENATORIUS | 2,5i ŠV | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
VICEROJUS | 1980 m. | – | 1983 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Raudona |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 2,0 l (MOT JS, HP) | 115 (85) | 5 | 1983 m. | – | 1984 m. |
80 | 2,0 l (MOT JS) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1986 m. |
80 | 2,3 l (MOT NG) | 133 (98) | 5 | 1992 m. | – | 1994 m. |
90 | 2,0 L (MOT HP/JS/SK/PS) | 115 (85) | 5 | 1986 m. | – | 1991 m. |
90 | 2,0 l (MOT SK, JL, HP, JS, PS) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1987 m. |
90 | 2,2 l (MOT HY/JT/KV) | 136 (100) | 5 | 1984 m. | – | 1991 m. |
90 | 2,2 l (MOT KX) | 115 (85) | 5 | 1987 m. | – | 1991 m. |
90 | 2,2 l (MOT NG) | 136 (100) | 5 | 1987 m. | – | 1991 m. |
100/100 AVANT | 1,8 E (MOT 4B) | 90 (66) | 5 | 1988 m. | – | 1990 m. |
100/100 AVANT | 2,0 L (KP) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1987 m. |
100/100 AVANT | 2,0 L (MOT RT/SL) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1990 m. |
100/100 AVANT | 2,2 L (KU) | 137 (101) | 5 | 1984 m. | – | 1988 m. |
100/100 AVANT | 2,2 l (MOT KZ/PX) | 115–120 (85–88) | 5 | 1984 m. | – | 1990 m. |
100/100 AVANT | 2,3 L (MOT AAR) | 130 (96) | 5 | 1990 m. | – | 1994 m. |
100/100 AVANT | 2,3 l (NF) | 136 (100) | 5 | 1990 m. | – | 1990 m. |
200 | 2,2 L (KU) | 137 (101) | 5 | 1984 m. | – | 1985 m. |
200 | 2,2 l (MOT 1B) | 200 (147) | 5 | 1988 m. | – | 1990 m. |
200 | 2,2 L (MOT KG) | 182 (134) | 5 | 1983 m. | – | 1988 m. |
200 | 2,2 l (MOT KX) | 115 (85) | 5 | 1988 m. | – | 1991 m. |
200 | 2,2 l (MOT MC) | 165 (121) | 5 | 1985 m. | – | 1991 m. |
4000 (JAV) | 2,2 l (MOT KX, KZ) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1987 m. |
5 000 (JAV) | 2,2 l (MOT KX, KZ) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1986 m. |
5000 CS | 2,2 L TURBO | 165 (121) | 5 | 1979 m. | – | 1988 m. |
5000 CS | 2,2 L TURBO QUATTRO | 165 (121) | 5 | 1985 m. | – | 1988 m. |
A6 / A6 AVANT | 2,3 l (MOT AAR) | 133 (98) | 5 | 1994 m. | – | 1995 m. |
COUPÉ | 2.0i, 2.2i | 1984 m. | – | 1988 m. | ||
COUPÉ | 2,2 l (3B, ABY) | 220–230 (162–169) | 5 | 1990 m. | – | 1992 m. |
VOLKSWAGEN | ||||||
TRANSPORTER T4 | 2,5 l (MOT AAF) | 110 (81) | 5 | 1990 m. | – | 1993 m. |
TRANSPORTER T4 | 2,5 l (MOT ACU/AET/AEU) | 110 (81) | 5 | 1994 m. | – | 2003 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A6 / A6 AVANT | 2.0i APRINGAS ABK | 1994 m. | – | |||
A6 / A6 AVANT | 2.0i RESISTINĖ ABK/AAE/ADW | 1994 m. | – | 1997 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 1.8i ADR ADR | 1997 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.0E RESISTINĖ ABK | 1993 m. | – | 1998 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.6i ATSPARINĖ ACZ/ABC | 1993 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.8i AAH ATPAŽINIMAS | 1992 m. | – | 2000 | ||
COUPÉ | 1.8i RESISTINIS DZ | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
COUPÉ | 2.0i RESITIVE 3A/AAD/ABK | 1989 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2.6i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ ABC | 1992 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2,8i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ AAH | 1992 m. | – | 1996 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
50 | 1.1 H# | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
50 | 1,3 HH | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,5 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1.1 FA / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,3 GF/GS | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,5 FH / JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 FP / FN / EM | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 GTi | 1978 m. | – | 1982 m. | ||
GOLFAS I | 1,8 GTi | 1982 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1.1 FA / GG | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,3 GF/GS | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,5 JB | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,6 FR/EM/HN | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
SCIROKAS I | 1.1 FA / FJ / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,3 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,5 JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CITROEN | ||||||
BX | 1,6 1,6 XU5 | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
BX | 1,9 1,9 XU9 | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
BX (-->28/03/88) | 5 | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
BX 16 S- RSTRRS (-->28/03/88) | 1,6 l (MOT XU5) | 94 (69) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. |
BX 19 GT-TRS (-->28/03/88) | 1,9 l – 1,9 l | 105 (77) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. |
BX 19 SPORT / EVASION | 1,9 l (MOT XU9 2C) | 105 (77) | 4 | 1985 m. | – | 1989 m. |
BX 19 TRI / GTI (-->28/03/88) | 1,9 l (MOT XU9 M) | 105 (77) | 4 | 1987 m. | – | 1994 m. |
PEUGEOT | ||||||
205 | 1.6 AUTOMATINIS | 1986 m. | – | 1987 m. | ||
205 | 1,6 GTi, CTi | 1984 m. | – | 1989 m. | ||
Automatinis 205 GR | 1,6 l (MOT XU5 1C) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
205 GTI-CTI | 1,6 l (MOT XU5 J / XU5 JA) | 105–115 (77–85) | 4 | 1987 m. | – | 1992 m. |
305 II GLS-GR-GT-GTX | 1,6 l – 1,9 l (XU51C / XU9J1) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
305 | 1,6 GTi | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
309 | 1,6 | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
309 | 1,6 GTi, Si, SRi | 1987 m. | – | 1989 m. | ||
309 | 1.6i | 1986 m. | – | 1989 m. | ||
309 GR-SR-GT | 1,6 l – 1,9 l (MOT XU5S / XU9S) | 80–105 (59–77) | 4 | 1985 m. | – | 1989 m. |
405 | 1,6 | 1987 m. | – | 1988 m. | ||
405 GR-SR | 1,6 l – 1,9 l (MOT XU5 / XU9) | 91–110 (67–81) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A2 | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | 2005 m. |
A3 | 1,8 l (MOT APG) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
SEAT | ||||||
AROSA | 1,4 16 V (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
AROSA | 1,4 16 V (MOT AHW / AKQ / APE) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
CORDOBA (1999–2002 m.) | 1,4 l (MOT AUB / AQQ) | 100 (74) | 4 | 2000 | – | |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUA / APE) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2002 m. |
IBIZA III | 1,4 l (MOT AUB / AQQ / AFK / ANM) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
INCA | 1,4 l (MOT AUA) | 45 (33) | 4 | 1996 m. | – | |
LEONAS | 1,4 l (MOT APE / AHW / AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
LEONAS | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
TOLEDO II | 1,4 l (MOT APE / AHW, AXP) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | |
TOLEDO II | 1,6 l (MOT AUS) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
SKODA | ||||||
FABIJA | 1,4 (MOT AUA/AUB/BBZ/BBY) | 75–100 (55–74) | 4 | 1999 m. | – | |
FABIJA | 1,4 (MOT BKY) | 75 (55) | 4 | 2004 m. | – | |
OCTAVIA I | 1.4 (MOT AXP / BCA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
VOLKSWAGEN | ||||||
BORA | 1,4 l (MOT AHW / AKQ / APE / AXP) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
BORA | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
CADDY II | 1,4 l (MOT AUA) | 75 (55) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AXP) | 75 (55) | 4 | 1997 m. | – | |
GOLFAS IV | 1,6 l (MOT ATN / AUS / AZD / BCB) | 105 (77) | 4 | 2000 | – | |
GOLFAS IV | 2,0 l (MOT AGG) | 115 (85) | 4 | 1998 m. | – | |
GOLFAS V | 1,4 l (MOT AHW) | 75 (55) | 4 | 2003 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AFK / ANM / AQQ / AUB) | 100 (74) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,4 l (MOT AHW / APE / AKQ / AUA) | 75 (55) | 4 | 1998 m. | – | |
LUPO | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
LUPO | 1,6 l (MOT AVY / AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – | |
NAUJAS VABALAS | 1,6 (MOT AWH) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N1) | 1,6 l (MOT AJV) | 120 (88) | 4 | 1998 m. | – | 1999 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AFK / AUB) | 100 (74) | 4 | 1999 m. | – | |
POLO (TYP 6N2) | 1,4 l (MOT AUA / APE / AHW) | 75 (55) | 4 | 1999 m. | – | 2001 m. |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT ARC) | 125 (92) | 4 | 1999 m. | – | 2000 |
POLO (TYP 6N2) | 1,6 l (MOT AWY) | 125 (92) | 4 | 2000 | – |
Nesenei peržiūrėti produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
ASCONA C | 1.8i S18NV | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
KADETT E | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
KADETT E | 2.0i NE/SEH/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
OMEGA A | 1.8 NVR / NV / SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 2.0i NE/SE | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
VAUXHALL | ||||||
ASTRA MK II | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
ASTRA MK II | 2.0i NE/JI/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
CARLTONAS | 1,8 SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 2.0i ŠV/PV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CAVALIER | 1.8i | 1985 m. | – | 1988 m. |
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.