Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Mėlyna |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL ASCONA C KADETT E OMEGA A 1.8 2.0L 85-94 BLUE
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
ASCONA C | 1.8i S18NV | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
KADETT E | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
KADETT E | 2.0i NE/SEH/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
OMEGA A | 1.8 NVR / NV / SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 2.0i NE/SE | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
VAUXHALL | ||||||
ASTRA MK II | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
ASTRA MK II | 2.0i NE/JI/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
CARLTONAS | 1,8 SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 2.0i ŠV/PV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CAVALIER | 1.8i | 1985 m. | – | 1988 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Mėlyna |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 2,0 l – 2,2 l (MOT KK, WE, HP, JS) | 115 (85) | 5 | 1980 m. | – | 1984 m. |
80 | 2.0i | 1983 m. | – | 1985 m. | ||
80 | 2.0i | 1983 m. | – | 1985 m. | ||
80 | 2.2i | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
80 | 2.3i | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
90 | 2.2i KV | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
90 | 2.3i (INC. QUATTRO) NG | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
90 | 2.3i (INC. QUATTRO) NG | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
200 | 2,1 l (MOT KH, WC, WJ, WS) | 136–170 (100–125) | 5 | 1979 m. | – | 1984 m. |
200 | 2.2i | 1981 m. | – | 1988 m. | ||
200 | 2.2i | 1981 m. | – | 1988 m. | ||
200 | 2.2i TURBO (INC. QUATTRO) | 1985 m. | – | 1989 m. | ||
200 | 2.3i TURBO QUATTRO | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 1,9 l (MOT WH) | 100 (74) | 5 | 1981 m. | – | 1984 m. |
100/100 AVANT | 2.0i | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2,1 l (MOT WC) | 115 (85) | 5 | 1980 m. | – | 1983 m. |
100/100 AVANT | 2.2i | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2.2i TURBO | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2.2i TURBO | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2.3i (INC. QUATTRO) | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
200 | 2,1 l (MOT KG/MC) | 136 (100) | 5 | 1983 m. | – | 1990 m. |
COUPÉ | 2.3i QUATTRO NG | 1987 m. | – | 1988 m. | ||
COUPÉ | 1,9 L (MOT WN) | 115 (85) | 5 | 1980 m. | – | 1983 m. |
COUPÉ | 2.2i | 1982 m. | – | 1984 m. | ||
VOLKSWAGEN | ||||||
PASSAT (32/33 tipas) | 2,0 l (MOT HP/JS) | 115 (85) | 5 | 1973 m. | – | 1984 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT WN) | 115 (85) | 5 | 1981 m. | – | 1984 m. |
SANTANA | 1,9–2,2 l (MOT HP/JS/WE/WN) | 115 (85) | 5 | 1981 m. | – | 1984 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A6 / A6 AVANT | 2.0i APRINGAS ABK | 1994 m. | – | |||
A6 / A6 AVANT | 2.0i RESISTINĖ ABK/AAE/ADW | 1994 m. | – | 1997 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 1.8i ADR ADR | 1997 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.0E RESISTINĖ ABK | 1993 m. | – | 1998 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.6i ATSPARINĖ ACZ/ABC | 1993 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.8i AAH ATPAŽINIMAS | 1992 m. | – | 2000 | ||
COUPÉ | 1.8i RESISTINIS DZ | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
COUPÉ | 2.0i RESITIVE 3A/AAD/ABK | 1989 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2.6i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ ABC | 1992 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2,8i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ AAH | 1992 m. | – | 1996 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
DACIA | ||||||
1210/1301 | 1,2–1,3 l | 48–54 (35–40) | 4 | 1981 m. | – | |
1304/1310 MS/MLS | 1,4 l | 65 (48) | 4 | 1985 m. | – | |
DUSTER GLX | 1,4 l | 4 | 1984 m. | – | ||
FORD | ||||||
MAVERICK | 2.4i 4X4 KA24E | 1993 m. | – | |||
HONDA | ||||||
II PRELUDIJA | 1,8 l (MOT ES) | 4 | 1986 m. | – | 1990 m. | |
LADA | ||||||
NIVA 4X4 | 1,7 l | 80 (59) | 4 | 1994 m. | – | |
NIVA 4X4 | 1,6 L (MOT VAZ 21214) | 73 (54) | 4 | 1976 m. | – | 1993 m. |
MAZDA | ||||||
616 | 1,6 l – 1,8 l | 4 | 1971 m. | – | 1974 m. | |
626 I | 1,6 l (MOT N-H6) – 2,0 l (MOT M-HE3) | 75–90 (55–66) | 4 | 1978 m. | – | 1983 m. |
929 | 1,6 l – 1,8 l | 4 | 1974 m. | – | 1977 m. | |
B1600-1800 | 4 | 1968 m. | – | 1971 m. | ||
PAIMTI | 4 | 1971 m. | – | 1978 m. | ||
PICK UP B 2000 | 4 | 1981 m. | – | |||
NISSAN-DATSUN | ||||||
PREJIJA | 2.4 i (MOT KA24E) | 133 (98) | 4 | 1992 m. | – | 1994 m. |
TERRANO II WG SLX-SGX R20 12V | 2,4 l (MOT KA24E) | 124 (91) | 4 | 1993 m. | – | 2002 m. |
PROTONAS | ||||||
1300/1500 12V | 1,3 l – 1,5 l | 4 | 1991 m. | – | ||
SEAT | ||||||
RONDA | 1,2 l (MOT 021 A) | 63 (46) | 4 | 1984 m. | – | 1987 m. |
SKODA | ||||||
PICK-UP L/LX | 1,3 l | 54–57 (40–42) | 4 | 1989 m. | – | 1994 m. |
SUBARU | ||||||
1800 ATĖMIMO | 4 | 1984 m. | – | |||
VIVIO GLI | 0,7 l | 44 (32) | 4 | 1993 m. | – | |
TOYOTA | ||||||
TERCEL | 1,5 l (MOT 3A) | 70 (51) | 4 | 1983 m. | – | 1988 m. |
YUGO / ZASTAVA | ||||||
750 CC | 0,7 l | 4 | ||||
YUGO 60 EFI | 1,1 L (MOT 128 A 000) | 65 (48) | 4 | 1988 m. | – | |
YUGO CABRIO/65 EFI/65 EFI S | 1,3 L (MOT 128 A 000) | 65 (48) | 4 | 1988 m. | – | |
YUGO FLORIDA / MIAMI / SANA | 1,1 l - 1,3 l - 1,4 l (MOT 160 A1000) | 4 | 1988 m. | – | 1995 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CITROEN | ||||||
BERLINGO MULTISPACE | 1.1i | 1997 m. | – | |||
BERLINGO MULTISPACE | 1.4i | 1997 m. | – | |||
BERLINGO MULTISPACE | 1.4i | 1997 m. | – | |||
SAXO | 1.0i TU9M | 1996 m. | – | |||
SAXO | 1.1i TU1M | 1996 m. | – | |||
SAXO | 1.4i TU3JP | 1996 m. | – | |||
SAXO | 1,6 TU5JP | 1996 m. | – | |||
XSARA | 1.4i TU3 | 1997 m. | – | |||
XSARA | 1.6i | 1997 m. | – | |||
FIAT | ||||||
SCUDO | 1,6 220A2 | 1995 m. | – | |||
PEUGEOT | ||||||
106 | 1,4 TU3M | 1992 m. | – | 2000 | ||
106 | 1.4i TU3JP | 1996 m. | – | 2000 | ||
106 | 1.6i TU5J# | 1996 m. | – | 2000 | ||
306 | 1.1i TU1M | 1993 m. | – | 2000 | ||
106 | 1,1 TU1M | 1992 m. | – | 2000 | ||
106 | 1.3i TU2J | 1993 m. | – | 1996 m. | ||
106 | 1,6 | 1992 m. | – | 1996 m. | ||
206 | 1.1i TU1M | 1998 m. | – | 2000 | ||
306 | 1.1i TU1M | 1993 m. | – | 2000 | ||
306 | 1,4 TU3M | 1993 m. | – | 1997 m. | ||
306 | 1,6 TU5JP | 1993 m. | – | 2000 | ||
PARTNERIS | 1.1i | 1996 m. | – | |||
PARTNERIS | 1.3i | 1996 m. | – |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 2,0 l (MOT JS, HP) | 115 (85) | 5 | 1983 m. | – | 1984 m. |
80 | 2,0 l (MOT JS) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1986 m. |
80 | 2,3 l (MOT NG) | 133 (98) | 5 | 1992 m. | – | 1994 m. |
90 | 2,0 L (MOT HP/JS/SK/PS) | 115 (85) | 5 | 1986 m. | – | 1991 m. |
90 | 2,0 l (MOT SK, JL, HP, JS, PS) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1987 m. |
90 | 2,2 l (MOT HY/JT/KV) | 136 (100) | 5 | 1984 m. | – | 1991 m. |
90 | 2,2 l (MOT KX) | 115 (85) | 5 | 1987 m. | – | 1991 m. |
90 | 2,2 l (MOT NG) | 136 (100) | 5 | 1987 m. | – | 1991 m. |
100/100 AVANT | 1,8 E (MOT 4B) | 90 (66) | 5 | 1988 m. | – | 1990 m. |
100/100 AVANT | 2,0 L (KP) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1987 m. |
100/100 AVANT | 2,0 L (MOT RT/SL) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1990 m. |
100/100 AVANT | 2,2 L (KU) | 137 (101) | 5 | 1984 m. | – | 1988 m. |
100/100 AVANT | 2,2 l (MOT KZ/PX) | 115–120 (85–88) | 5 | 1984 m. | – | 1990 m. |
100/100 AVANT | 2,3 L (MOT AAR) | 130 (96) | 5 | 1990 m. | – | 1994 m. |
100/100 AVANT | 2,3 l (NF) | 136 (100) | 5 | 1990 m. | – | 1990 m. |
200 | 2,2 L (KU) | 137 (101) | 5 | 1984 m. | – | 1985 m. |
200 | 2,2 l (MOT 1B) | 200 (147) | 5 | 1988 m. | – | 1990 m. |
200 | 2,2 L (MOT KG) | 182 (134) | 5 | 1983 m. | – | 1988 m. |
200 | 2,2 l (MOT KX) | 115 (85) | 5 | 1988 m. | – | 1991 m. |
200 | 2,2 l (MOT MC) | 165 (121) | 5 | 1985 m. | – | 1991 m. |
4000 (JAV) | 2,2 l (MOT KX, KZ) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1987 m. |
5 000 (JAV) | 2,2 l (MOT KX, KZ) | 115 (85) | 5 | 1984 m. | – | 1986 m. |
5000 CS | 2,2 L TURBO | 165 (121) | 5 | 1979 m. | – | 1988 m. |
5000 CS | 2,2 L TURBO QUATTRO | 165 (121) | 5 | 1985 m. | – | 1988 m. |
A6 / A6 AVANT | 2,3 l (MOT AAR) | 133 (98) | 5 | 1994 m. | – | 1995 m. |
COUPÉ | 2.0i, 2.2i | 1984 m. | – | 1988 m. | ||
COUPÉ | 2,2 l (3B, ABY) | 220–230 (162–169) | 5 | 1990 m. | – | 1992 m. |
VOLKSWAGEN | ||||||
TRANSPORTER T4 | 2,5 l (MOT AAF) | 110 (81) | 5 | 1990 m. | – | 1993 m. |
TRANSPORTER T4 | 2,5 l (MOT ACU/AET/AEU) | 110 (81) | 5 | 1994 m. | – | 2003 m. |
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.