Paskyra
Hello, Sign in577.70 €
Suma: 577.70 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 577.70 €
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Mėlyna |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL ASCONA C KADETT E OMEGA A 1.8 2.0L 85-94 BLUE
49.60 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
ASCONA C | 1.8i S18NV | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
KADETT E | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
KADETT E | 2.0i NE/SEH/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
OMEGA A | 1.8 NVR / NV / SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 2.0i NE/SE | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
VAUXHALL | ||||||
ASTRA MK II | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
ASTRA MK II | 2.0i NE/JI/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
CARLTONAS | 1,8 SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 2.0i ŠV/PV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CAVALIER | 1.8i | 1985 m. | – | 1988 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Mėlyna |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A6 / A6 AVANT | 2.0i APRINGAS ABK | 1994 m. | – | |||
A6 / A6 AVANT | 2.0i RESISTINĖ ABK/AAE/ADW | 1994 m. | – | 1997 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 1.8i ADR ADR | 1997 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.0E RESISTINĖ ABK | 1993 m. | – | 1998 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.6i ATSPARINĖ ACZ/ABC | 1993 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.8i AAH ATPAŽINIMAS | 1992 m. | – | 2000 | ||
COUPÉ | 1.8i RESISTINIS DZ | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
COUPÉ | 2.0i RESITIVE 3A/AAD/ABK | 1989 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2.6i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ ABC | 1992 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2,8i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ AAH | 1992 m. | – | 1996 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
850 CSI | 5.6 i (MOT M70 B56) | 380 (280) | 12 | 1993 m. | – | 1996 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
5 SERIJA (E28) | 535i M30 | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
5 SERIJA (E34) | 535i M30 | 1988 m. | – | 1995 | ||
6 SERIJA | 635 CSi M30 | 1984 m. | – | 1989 m. | ||
7 SERIJA (E23) | 732i, 735i, 745i M30 | 1984 m. | – | 1986 m. | ||
M5 | M5 B35 | 1984 m. | – | 1988 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
320 i | 2,0 L (MOT M20 B20) | 122 (90) | 6 | 1977 m. | – | 1980 m. |
525 | 2,5 l | 150 (110) | 6 | 1973 m. | – | 1982 m. |
525 i | 2,5 l (MOT M20 B25) | 150 (110) | 6 | 1981 m. | – | 1987 m. |
528 | 2,8 l | 184 (135) | 6 | 1976 m. | – | 1981 m. |
528 | 2,8 l (M30) | 184 (135) | 6 | 1977 m. | – | 1981 m. |
528 i | 2,8 l (MOT M86) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1988 m. |
628 Si – CSi | 2,8 L (MOT M86, M30) | 185 (136) | 6 | 1981 m. | – | 1984 m. |
630 | 3,0 l (MOT M30) | 185 (136) | 6 | 1976 m. | – | 1979 m. |
635 CSi | 3,5 MOT (M30 B35) | 220 (162) | 6 | 1980 m. | – | 1983 m. |
728 i | 2,8 l (MOT M30 B28) | 185 (136) | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. |
730 | 3,0 L (MOT M30 B30) | 185 (136) | 6 | 1977 m. | – | 1979 m. |
745 i | 3,2 i (MOT M 30 B32) | 252 (185) | 6 | 1980 m. | – | 1982 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CITROEN | ||||||
BERLINGO MULTISPACE | 1.1i | 1997 m. | – | |||
BERLINGO MULTISPACE | 1.4i | 1997 m. | – | |||
BERLINGO MULTISPACE | 1.4i | 1997 m. | – | |||
SAXO | 1.0i TU9M | 1996 m. | – | |||
SAXO | 1.1i TU1M | 1996 m. | – | |||
SAXO | 1.4i TU3JP | 1996 m. | – | |||
SAXO | 1,6 TU5JP | 1996 m. | – | |||
XSARA | 1.4i TU3 | 1997 m. | – | |||
XSARA | 1.6i | 1997 m. | – | |||
FIAT | ||||||
SCUDO | 1,6 220A2 | 1995 m. | – | |||
PEUGEOT | ||||||
106 | 1,4 TU3M | 1992 m. | – | 2000 | ||
106 | 1.4i TU3JP | 1996 m. | – | 2000 | ||
106 | 1.6i TU5J# | 1996 m. | – | 2000 | ||
306 | 1.1i TU1M | 1993 m. | – | 2000 | ||
106 | 1,1 TU1M | 1992 m. | – | 2000 | ||
106 | 1.3i TU2J | 1993 m. | – | 1996 m. | ||
106 | 1,6 | 1992 m. | – | 1996 m. | ||
206 | 1.1i TU1M | 1998 m. | – | 2000 | ||
306 | 1.1i TU1M | 1993 m. | – | 2000 | ||
306 | 1,4 TU3M | 1993 m. | – | 1997 m. | ||
306 | 1,6 TU5JP | 1993 m. | – | 2000 | ||
PARTNERIS | 1.1i | 1996 m. | – | |||
PARTNERIS | 1.3i | 1996 m. | – |
Nesenei peržiūrėti produktai
Cometic C5897-030 Chevrolet Mark-IV; GM Gen-V/VI Big Block V8 .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas Storis: 0,030
- Prievado forma: stačiakampis
- Prievado dydis: 1 900 x 1 850
Programų sąrašas:
Bel Air (1965–1975) (1973–1974)
  (1969–1972)
  Suburban (1968–1980) C20 (1975–1986)  br> priemiestis (1968–1986)   -1986) Caprice (1966–1976)
Chevelle (1965–1973)
Chevy II (1968 m.)
Corvette (1965–1974)
El Camino (1966–1975)
Turtas (1969–1970)
G10 Van (1973–1974)
G20 (1976)
G20 Van (1973–1974)
G30 (1975-1976, 1988-1996)
G30 furgonas (1973-1974, 1988-1996)
Impala (1965–1976)
K10 (1976–1976, 1979–1980)
K10 pikapas (1968–1974)
K10 priemiestis (1968–1974)
K20 (1976)
K20 pikapas (1968–1974)
K20 priemiestis (1968 m.)
K2500 (1991–1995)
K2500 priemiestis (1992–1992, 1994–1995)
K30 (1977-1977, 1980-1986)
K30 pikapas (1968–1974)
K3500 (1988–1995)
K5 Blazer (1976–1978)
Kingswood (1969–1972)
Laguna (1973–1975)
Malibu (1965-1967, 1973-1975)
Monte Karlas (1970–1975)
Nova (1969–1972)
P10 Van (1973)
P20 (1976)
P20 Van (1970)
P30 (1975–1990)
P30 Van (1970–1974)
R20 (1987–1988)
R20 priemiestis (1987–1988)
R2500 (1989 m.)
R2500 priemiestis (1989–1991)
R30 (1987–1988)
R3500 (1989–1991)
Townsman (1969–1972)
V20 priemiestis (1987–1988)
V2500 priemiestis (1990 m.)
V30 (1987–1988)
V3500 (1989–1991)
GMC
C15 priemiestis (1975–1978)
C15/C1500 priemiestis (1968–1974)
C1500 pikapas (1968–1980)
C1500 Suburban (1979–1980)
C25 priemiestis (1975–1978)
C25/C2500 pikapas (1968–1978)
C25 / C2500 priemiestis (1968–1974)
C2500 pikapas (1979-1986, 1991-1995)
C2500 Suburban (1979–1986, 1992–1995)
C35/C3500 pikapas (1968–1978)
C3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
G25 / G2500 furgonas (1975–1976)
G35 / G3500 furgonas (1973-1974, 1976-1976, 1988-1996)
Jimmy (1973)
K15 / K1500 pikapas (1968 m.)
K15 / K1500 priemiestis (1968–1974)
K1500 pikapas (1968-1974, 1976-1976, 1979-1980)
K25 pikapas (1976–1978)
K25 priemiestis (1976–1977)
K25 / K2500 pikapas (1968–1974)
K25 / K2500 priemiestis (1968–1974)
K2500 pikapas (1991–1995 m.)
K2500 priemiestis (1992–1995)
K35 / K3500 pikapas (1968–1974)
K3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
P15 / P1500 furgonas (1979 m.)
P25 / P2500 furgonas (1970–1971)
P35 Van (1975–1978)
P35 / P3500 furgonas (1970–1971, 1973–1974)
P3500 furgonas (1979–1990)
R2500 pikapas (1987–1989 m.)
R2500 priemiestis (1987–1991)
R3500 pikapas (1987–1991)
Sprintas (1971–1975)
V3500 pikapas (1987–1991)
Pontiac
Acadian (1968–1971)
Beaumont (1965–1969)
Laurentianas (1966–1970)
Parisienne (1966–1970)
Strato vadovas (1965–1970 m.)
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materialałów ciernych, spełniających wymogi norma bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu - już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materialałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa możzzno częcza hamulcowa mockdwa przetrwaty ści. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 123 x 41 x 16 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
ASCONA C | 1.8i S18NV | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
KADETT E | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
KADETT E | 2.0i NE/SEH/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
OMEGA A | 1.8 NVR / NV / SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 2.0i NE/SE | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
VAUXHALL | ||||||
ASTRA MK II | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
ASTRA MK II | 2.0i NE/JI/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
CARLTONAS | 1,8 SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 2.0i ŠV/PV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CAVALIER | 1.8i | 1985 m. | – | 1988 m. |
GiroDisc buvo įkurta 2003 m. JAV. GiroDisc siūlo aukščiausios kokybės stabdžių sistemas rinkoje, kurios specializacija yra dviejų dalių diskai.
GiroDisc yra 100 % amerikietiškas produktas. Visos dalys gaminamos GiroDisc gamybos salėse Bellinghame, Vašingtone, JAV. Medžiagos tiekiamos iš patikimų Amerikos tiekėjų.
Centrinė disko dalis pagaminta iš 6061-T6 aliuminio. Skydas pagamintas iš GiroDisc patentuoto ketaus, liejamo JAV ir nuo pradžios iki galo apdirbamas vietoje GiroDisc būstinėje. Aušinimo kanaluose diske yra lenktos mentės, kad būtų lengviau išleisti karštą orą iš stabdžių.
Programų sąrašas:
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.