Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Mėlyna |
PowerTEC uždegimo laidai OPEL ASCONA C KADETT E OMEGA A 1.8 2.0L 85-94 BLUE
49.50 €
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
ASCONA C | 1.8i S18NV | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
KADETT E | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
KADETT E | 2.0i NE/SEH/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
OMEGA A | 1.8 NVR / NV / SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 2.0i NE/SE | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
VAUXHALL | ||||||
ASTRA MK II | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
ASTRA MK II | 2.0i NE/JI/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
CARLTONAS | 1,8 SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 2.0i ŠV/PV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CAVALIER | 1.8i | 1985 m. | – | 1988 m. |
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 8 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 16 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 27 |
Tūrinis svoris gramais | 576 |
Uždegimo laido spalva | Mėlyna |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
80 | 2,0 l – 2,2 l (MOT KK, WE, HP, JS) | 115 (85) | 5 | 1980 m. | – | 1984 m. |
80 | 2.0i | 1983 m. | – | 1985 m. | ||
80 | 2.0i | 1983 m. | – | 1985 m. | ||
80 | 2.2i | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
80 | 2.3i | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
90 | 2.2i KV | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
90 | 2.3i (INC. QUATTRO) NG | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
90 | 2.3i (INC. QUATTRO) NG | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
200 | 2,1 l (MOT KH, WC, WJ, WS) | 136–170 (100–125) | 5 | 1979 m. | – | 1984 m. |
200 | 2.2i | 1981 m. | – | 1988 m. | ||
200 | 2.2i | 1981 m. | – | 1988 m. | ||
200 | 2.2i TURBO (INC. QUATTRO) | 1985 m. | – | 1989 m. | ||
200 | 2.3i TURBO QUATTRO | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 1,9 l (MOT WH) | 100 (74) | 5 | 1981 m. | – | 1984 m. |
100/100 AVANT | 2.0i | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2,1 l (MOT WC) | 115 (85) | 5 | 1980 m. | – | 1983 m. |
100/100 AVANT | 2.2i | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2.2i TURBO | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2.2i TURBO | 1988 m. | – | 1991 m. | ||
100/100 AVANT | 2.3i (INC. QUATTRO) | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
200 | 2,1 l (MOT KG/MC) | 136 (100) | 5 | 1983 m. | – | 1990 m. |
COUPÉ | 2.3i QUATTRO NG | 1987 m. | – | 1988 m. | ||
COUPÉ | 1,9 L (MOT WN) | 115 (85) | 5 | 1980 m. | – | 1983 m. |
COUPÉ | 2.2i | 1982 m. | – | 1984 m. | ||
VOLKSWAGEN | ||||||
PASSAT (32/33 tipas) | 2,0 l (MOT HP/JS) | 115 (85) | 5 | 1973 m. | – | 1984 m. |
PASSAT (TYP 32B) 1980 m. | 1,8 l (MOT WN) | 115 (85) | 5 | 1981 m. | – | 1984 m. |
SANTANA | 1,9–2,2 l (MOT HP/JS/WE/WN) | 115 (85) | 5 | 1981 m. | – | 1984 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
3 SERIJA (E30) E30 | 318iS M42 | 1990 m. | – | 1991 m. | ||
3 SERIJA (E36) E36 | 318iS M42 | 1992 m. | – | 1993 m. | ||
3 SERIJA (E36) E36 | 318iS COUPE, Ti COMPACT M42/44 | 1993 m. | – | 1998 m. | ||
318 iS | 1,8 l (MOT M42 B18) | 140 (103) | 4 | 1992 m. | – | 1995 |
318 iS | 1,8 l (MOT M42 B19) | 140 (103) | 4 | 1996 m. | – | 1999 m. |
318 iS | 1,8 l (MOT M44 B18) | 140 (103) | 4 | 1995 | – | |
318 iS | 1,9 l (MOT M44 B19) | 140 (103) | 4 | 1992 m. | – | 1993 m. |
318 iS | 1,8 i L 16 V (MOT M42 B18) | 136 (100) | 4 | 1988 m. | – | 1991 m. |
Z SERIJA | Z3 1.9i M44 | 1996 m. | – | 1999 m. | ||
Z3 ROADSTER | 1,8 l (MOT M42 B19) | 140 (103) | 4 | 1995 | – | 1999 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
A6 / A6 AVANT | 2.0i APRINGAS ABK | 1994 m. | – | |||
A6 / A6 AVANT | 2.0i RESISTINĖ ABK/AAE/ADW | 1994 m. | – | 1997 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 1.8i ADR ADR | 1997 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.0E RESISTINĖ ABK | 1993 m. | – | 1998 m. | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.6i ATSPARINĖ ACZ/ABC | 1993 m. | – | 2000 | ||
CABRIOLETAS / Kabrioletas | 2.8i AAH ATPAŽINIMAS | 1992 m. | – | 2000 | ||
COUPÉ | 1.8i RESISTINIS DZ | 1989 m. | – | 1991 m. | ||
COUPÉ | 2.0i RESITIVE 3A/AAD/ABK | 1989 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2.6i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ ABC | 1992 m. | – | 1996 m. | ||
COUPÉ | 2,8i (INC. QUATTRO) ATSPARINĖ AAH | 1992 m. | – | 1996 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
CITROEN | ||||||
BX | 1,6 1,6 XU5 | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
BX | 1,9 1,9 XU9 | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
BX (-->28/03/88) | 5 | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
BX 16 S- RSTRRS (-->28/03/88) | 1,6 l (MOT XU5) | 94 (69) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. |
BX 19 GT-TRS (-->28/03/88) | 1,9 l – 1,9 l | 105 (77) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. |
BX 19 SPORT / EVASION | 1,9 l (MOT XU9 2C) | 105 (77) | 4 | 1985 m. | – | 1989 m. |
BX 19 TRI / GTI (-->28/03/88) | 1,9 l (MOT XU9 M) | 105 (77) | 4 | 1987 m. | – | 1994 m. |
PEUGEOT | ||||||
205 | 1.6 AUTOMATINIS | 1986 m. | – | 1987 m. | ||
205 | 1,6 GTi, CTi | 1984 m. | – | 1989 m. | ||
Automatinis 205 GR | 1,6 l (MOT XU5 1C) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
205 GTI-CTI | 1,6 l (MOT XU5 J / XU5 JA) | 105–115 (77–85) | 4 | 1987 m. | – | 1992 m. |
305 II GLS-GR-GT-GTX | 1,6 l – 1,9 l (XU51C / XU9J1) | 4 | 1987 m. | – | 1988 m. | |
305 | 1,6 GTi | 1983 m. | – | 1988 m. | ||
309 | 1,6 | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
309 | 1,6 GTi, Si, SRi | 1987 m. | – | 1989 m. | ||
309 | 1.6i | 1986 m. | – | 1989 m. | ||
309 GR-SR-GT | 1,6 l – 1,9 l (MOT XU5S / XU9S) | 80–105 (59–77) | 4 | 1985 m. | – | 1989 m. |
405 | 1,6 | 1987 m. | – | 1988 m. | ||
405 GR-SR | 1,6 l – 1,9 l (MOT XU5 / XU9) | 91–110 (67–81) | 4 | 1988 m. | – | 1992 m. |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
AUDI | ||||||
50 | 1.1 H# | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
50 | 1,3 HH | 1974 m. | – | 1978 m. | ||
VOLKSWAGEN | ||||||
CADDY | 1,5 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
CADDY | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1.1 FA / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,3 GF/GS | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,5 FH / JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 FP / FN / EM | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
GOLFAS I | 1,6 GTi | 1978 m. | – | 1982 m. | ||
GOLFAS I | 1,8 GTi | 1982 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1.1 FA / GG | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,3 GF/GS | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,5 JB | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
JETTA | 1,6 FR/EM/HN | 1979 m. | – | 1984 m. | ||
SCIROKAS I | 1.1 FA / FJ / GG | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,3 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,5 JB | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,6 | 1974 m. | – | 1983 m. | ||
SCIROKAS I | 1,8 | 1974 m. | – | 1983 m. |
Nesenei peržiūrėti produktai
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
ASCONA C | 1.8i S18NV | 1985 m. | – | 1988 m. | ||
KADETT E | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
KADETT E | 2.0i NE/SEH/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
OMEGA A | 1.8 NVR / NV / SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
OMEGA A | 2.0i NE/SE | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
VAUXHALL | ||||||
ASTRA MK II | 1.8i NE/NT/NV/SV | 1986 m. | – | 1991 m. | ||
ASTRA MK II | 2.0i NE/JI/SER | 1987 m. | – | 1991 m. | ||
CARLTONAS | 1,8 SV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 1.8i SEH | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CARLTONAS | 2.0i ŠV/PV | 1986 m. | – | 1994 m. | ||
CAVALIER | 1.8i | 1985 m. | – | 1988 m. |
ACL Race guoliai sukurti dirbti pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis ir labiausiai įtemptiems varikliams.
Dėl ilgametės patirties guolių stiklų gamyboje kiekvienas komplektas idealiai tinka varikliui.
Pažangus technologinis procesas leidžia guoliui prisitaikyti prie deformacijų, kylančių esant dideliems sūkiams ir padeda gaminti hidrodinamines alyvos plėveles.
Dėl šios technologijos kartu su pažangia kaušelio geometrija jie idealiai tinka labai įtemptiems varikliams.
Dauguma stiklų taip pat yra kelių kitų matmenų:
- STDX – 0,025 mm (laisvesnis nei vardinis)
- STD +0 000 mm (vardinis)
- + 0,025 mm (griežčiau nei vardinis)
- + 0,25 mm (pirmasis veleno pjūvis) )
- + 0,50 mm (antrasis veleno pjūvis)
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materialałów ciernych, spełniających wymogi norma bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu - już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materialałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa możzzno częcza hamulcowa mockdwa przetrwaty ści. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 123 x 41 x 16 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
Cometic C4343-030 Nissan VQ35DE, 1 versija, VQ40DE 0,030" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 100 mm skylė, LHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,030
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 100 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: kairėn
Programų sąrašas:
Infiniti
(2003–2008)
Nissan 350Z (2003–2006)  2002–2008 m.   br> NV3500 (2012–2015)
  )
Sportinis vandens radiatorius
Pagrindiniai matmenys:
Aukštis – 440 mm
Plotis – 600 mm
Šerdies storis – 35 mm
Kadangi tam tikrame modelyje gali būti kelių tipų aušintuvai, prieš pirkdami palyginkite matmenis su techniniu brėžiniu, pateiktu paskutinėje galerijos nuotraukoje.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.