Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
Priekinės grotelės BMW 3 Serijos G20 / G21 (2019-2022) Juodos blizgios
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
M Sport apdailos komplektas skirtas BMW 3 Serijai F30 (Su PDC ir Žib. apiplovimais)
Nutekėjimo blokas nuo plokštės 35/38 mm
11.50 €
Išorinio WasteGate 35 / 38 mm blokavimo plokštė. Pagaminta iš aukštos kokybės plieno. Matmenys galimi paskutinėje nuotraukoje.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Nuleidimo vamzdžio flanšas T25 / T28 / GR25 / GT25R / GT28R / GT28RS / GT2871R 8 varžtai ant 2,5 colio V formos juostos
Medžiaga: ketus
Tinka:
- Turbo T25, T28, GR25, GT28R, GT28RS, GT2871R
Nuleidimo vamzdis su 4 T3 varžtais ant 2,5 colio V formos juostos
Medžiaga: nerūdijantis plienas.
Leidžia paprastai sukonstruoti didelio srauto išmetimo sistemą.
A tinkamai Pasirinkta korpuso forma leidžia pagreitinti išmetamųjų dujų srautą tiek iš turbinos išleidimo angos, tiek iš išmetimo vožtuvo.
Dėl V-Band jungties surinkimas ir išmontavimas yra itin paprastas.
Kompaktiška konstrukcija sumažina viso adapterio aukštis iki 28 mm.
Išmetimo sistemos flanšas.
Labai palengvina 4-1 kolektoriaus konstrukciją.
Aukšta kokybė.
- Medžiaga: 304SS nerūdijantis plienas
- Sienelės storis: 3 mm
- Vidinis įleidimo vamzdžių skersmuo: 42 mm
- Tvirtinimo flanšas: T4
Išmetimo sistemos flanšas.
Labai palengvina 4-1 kolektoriaus konstrukciją.
Aukšta kokybė.
- Medžiaga: 304SS nerūdijantis plienas
- Sienelės storis: 3 mm
- Vidinis įleidimo vamzdžių skersmuo: 42 mm
- Tvirtinimo flanšas: V-Band 2,5"
Flanšas – redukcija esant turbinai. Leidžia pakeisti atstumą tarp varžtų, tvirtinančių turbokompresorių, nuo T3 iki T4.
Matmenys:
- Aukštis: 65 mm
- Plotis: 93 mm li>
- Ilgis: 108 mm
Varžtų atstumas:
- T25 – 45 mm x 85 mm
- T4 – 70 mm x 80 mm
Nesenei peržiūrėti produktai
Universalus katalizatorius iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 1200–2500 cm3
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliuose su benzininiais varikliais ir 200CPSi dyzeliniuose varikliuose.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 385 mm
- Plotis: 170 mm
- Aukštis: 83 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Pristatymo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Metalinis išmetimo marškinėliai
Tee lengva sukurti naują išmetimo sistemą
Jo dėka jums nereikia gaišti laiko virinant sunkius kampus
Elementas gali būti naudojamas 2 išmetimo vamzdžiams sujungti į vieną (V tipo varikliai, Boxer) arba išmetimo vamzdžius atskirti į 2 duslintuvus.
Matmenys pateikti galerijoje esančioje nuotraukoje.
Išmetimo kolektoriaus tarpiklis SR20DE varikliui
Tinka transporto priemonėms:
- Nissan Sunny Almera Primera / 2.0 SR20DE
- Nissan 240SX Sentra 200SX SR20DE
Tarpiklis tarp turbinos ir lietvamzdžio.
Sport katalizatorius pagamintas iš nerūdijančio plieno su metaliniu įdėklu, skirtas automobiliams, kurių talpa 2000-3000cm3 stiprus>
Galime pasirinkti iš kelių katalizatoriaus ląstelių tankio parinkčių. 400 CPSi katalizatoriai dažniausiai naudojami serijinės gamybos automobiliams su benzininiais varikliais ir 200 CPSi dyzeliniais varikliais, o sportiniuose ar tiuninguosiuose automobiliuose geriau naudoti sportinį katalizatorių, kurio tankis yra 100–200 CPSi, kad būtų užtikrintas geriausias įmanomas rezultatas. išmetamųjų dujų srautas.
CPSi – elementas kvadratiniame colyje (ląstelių tankis katalizatoriuje).
Siūlome galimus katalizatorius su keramikiniais ir metaliniais įdėklais. Pagrindinis skirtumas tarp metalinių ir keraminių įdėklų yra atsparumas smūgiams – keraminis katalizatorius gali subyrėti, kai katalizatorius tiesiogiai atsitrenkia į akmenį, o metalas turi atlaikyti. Antras reikšmingas skirtumas yra atsparumas temperatūros smūgiams – keramika atlaiko iki 850oC, o metalas 1300oC temperatūrą. Paskutinis skirtumas yra kaina – metalas dažniausiai yra brangesnis.
Matmenys:
- Skersmuo: 50 mm
- Ilgis: 240–248 mm
- Plotis / aukštis: 122 mm
Toliau esančioje lentelėje patikrinkite, kokio standarto jums reikia katalizatoriaus:
Emisijos standartas |
Įvedimo data |
DYZELAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 2005-09 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
BENZINAS | |
EURO 1 | 1992-07-07 |
EURO 2 | 1996-01-01 |
EURO 3 | 01/2000 |
EURO 4 | 01/2005 |
5 EURO | 2009–2014 m. |
Nuleidimo vamzdžio dekatas, skirtas 2.0TFSI varikliui, sumontuotam:
- BMW F20 / F21 (135I)
- BMW F22 (235I)
- BMW F30-F34 (335I/435I)
Nuleidimo vamzdžio skersmuo: 76 mm (3 coliai)
Įleidimo skersmuo – 74 mm
Išorinis skersmuo: V-BAND 3" 77 mm
TurboWorks lietvamzdis, pagamintas iš 100 % nerūdijančio plieno.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.