Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 4 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 6 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 8 |
Tūrinis svoris gramais | 32 |
EGR šalinimo komplektas JTD CDTI 16V
9.00 €
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
„EGR” išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo uždarymo rinkinys, skirtas RENAULT ir OPEL varikliams su 2,2 ir 2,5 dCi ir CDTI varikliais:
RENAULT su 2,2 dCi, 2,5 dCi varikliais:
AVANTIME (2002-2003) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 712),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 115 km (variklis: G9T 710),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 130 km (varikliai: G9T 710, G9T 642),
ESPACE IV (2002->) – 2,2 dCi, 150KM (varikliai: G9T 742, G9T 743),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 140KM (varikliai: G9T 600, G9T 605, G9T 706, G9T 707),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 700),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150KM (variklis: G9T 702, G9T 700),
VEL SATIS (2002->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 703),
MASTER II (2000->) – 2,2 dCi, 90 km (variklis: G9T 720, G9T 722, G9T 750),
TRAFIC II (2003->) – 2,5 dCi, 135 km (variklis: G9U 730),
OPEL/VAUXHALL su 2.5 CDTI varikliais:
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
KOMENTARAI:
Dangtelius rekomenduojama montuoti ir ant EGR vožtuvo, ir ant išmetimo kolektoriaus.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 4 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 6 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 8 |
Tūrinis svoris gramais | 32 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
FORD su 2.0 TDCi ir 2.0 TDDi varikliais (EGR sumontuotas variklio gale šalia turbokompresoriaus):
- Tranzitas (variklis: ZSD-420)
- Mondeo III (variklis: ZSD-420)
KOMENTARAI:
Jis netinka modeliams, kuriuose EGR yra sumontuotas variklio priekyje (nepaisant to paties pavadinimo ZSD-420).
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
CITROËN:
CITROËN C4 (LC_) / 2004.11 - XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2004.11 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN C4 Coupe (LA_) / 2004.11 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2004.11 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN C5 (DC_) / 2001.03 - 2004.08
Variklis: 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE), variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2001.03 iki 2004.08, galia: 115KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
CITROËN C5 (DC_) / 2001.03 - 2004.08
Variklis: 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF), variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2001.03 iki 2004.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN C5 Break (DE_) / 2001.06 - 2004.08
Variklis: 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE), variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2001.06 iki 2004.08, galia: 115KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
CITROËN C5 Break (DE_) / 2001.06 - 2004.08
Variklis: 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC), variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2001.06 iki 2004.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN C5 (RC_) / 2004.08 - XXX
Variklis: 1.8 16V (RC6FZB), variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo: 2004.09 iki ???, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
CITROËN C5 Break (RE_) / 2004.09 – XXX
Variklis: 1.8 16V (RE6FZB), variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo: 2004.09 iki ???, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
CITROËN C8 (EA_, EB_) / 2002.07 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.07 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN EVASION (22, U6) / 1994.06 - 2002.07
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.05 iki 2002.07, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN JUMPY (U6U) / 1994.06 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo 2000.04 iki 2006.12, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN XSARA (N1) / 1997.04 - 2005.04
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2005.03, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN XSARA Break (N2) / 1997.10 - 2005.08
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2005.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN XSARA kupė (N0) / 1998.02 - 2005.04
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2005.03, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN XSARA PICASSO (N68) / 1999.12 – XXX
Variklis: 1.8 16V, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo: 2000.02 iki ???, galia: 115KM, galia: 85KW, variklio markė: LFY (XU7JP4); 6FZ (EW7J4)
CITROËN XSARA PICASSO (N68) / 1999.12 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2003.01 iki ???, galia: 136KM, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
FIAT:
FIAT SCUDO Combinato (220P) / 1996.02 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000.06 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN
FIAT SCUDO Box (220L) / 1996.02 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,05 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN
FIAT ULYSSE (220) / 1994.06 - 2002.08
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1998 m., pagamintas nuo 1998.05 iki 2000.09, galia: 132KM, galia: 97KW, variklio markė: RFV
FIAT ULYSSE (220) / 1994.06 - 2002.08
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2002.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN
FIAT ULYSSE (179AX) / 2002.08 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.08 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
LANCIA:
LANCIA PHEDRA (179) / 2002.09 – XXX
Variklis: 2.0 (179AXA11), variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo: 2002.09 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
LANCIA ZETA (220) / 1995.05–2002.09
Variklis: 2.0 16V (220AQ5), variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.07 iki 2002.09, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN
PEUGEOT:
PEUGEOT 206 Hečbekas (2A / C) / 1998.08 – XXX
Variklis: 2.0 S16, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,10 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 206 SW (2E / K) / 2002.07 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.07 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 206 CC (2D) / 2000.09 – XXX
Variklis: 2.0 S16, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,09 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 307 (3A / C) / 2000.08 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, gaminamas nuo: 2000.08 iki ???, galia: 136KM, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 307 Break (3E) / 2002.03 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo: 2002.03 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 307 SW (3H) / 2002.03 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.03 iki ???, galia: 136KM, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 307 CC (3B) / 2003.10 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2003.10 iki ???, galia: 136KM, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 406 (8B) / 1995.10 - 2004.05
Variklis: 1.8 16V, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2000.10 iki 2004.05, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
PEUGEOT 406 (8B) / 1995.10 - 2004.05
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.08 iki 2004.05, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 406 Break (8E / F) / 1996.10 - 2004.10
Variklis: 1.8 16V, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2000.10 iki 2004.10, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
PEUGEOT 406 Break (8E / F) / 1996.10 - 2004.10
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.10 iki 2004.10, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 406 Coupe (8C) / 1997.03 - 2004.12
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.10 iki 2004.12, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 407 (6D_) / 2004.05 – XXX
Variklis: 1.8, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2004.05 iki ???, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
PEUGEOT 407 (6D_) / 2004.05 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2004.05 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 407 SW (6E_) / 2004.05 – XXX
Variklis: 1.8, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2004.05 iki ???, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
PEUGEOT 407 SW (6E_) / 2004.05 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2004.05 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 607 (9D, 9U) / 2000.01 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,02 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 806 (221) / 1994.06 - 2002.08
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2002.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 807 (E) / 2002.06 - XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.06 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT EXPERT (224) / 1995.12 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,07 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgščiai atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių.
Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS
OPEL 1.0 12V ir 1.2 16V:
– „Agilla A“ (2000–2007 m.)
– Astra II (G) (1998–2009)
– „Corsa B“ (1993–2001 m.)
– „Corsa C“ (2000–2006 m.)
su varikliais: X10XE (40 kW), X12XE (48 kW), Z10XE (43 kW), Z12XE (55 kW)
KOMENTARAI:
Dangtelis nepakeičia vožtuvo, jis įkištas po juo, EGR lieka įkištas į instaliaciją, kad kompiuteris nerodytų klaidos.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
Transporto priemonėms, kurių EGR yra variklio priekyje:
– FORD Transit 2.0 TDCi, 2.2 TDCi, 2.4 TDCi
silnikas: ZSD-420, ZSD-422, ZSD-424
– FORD Mondeo 2.0 TDCi, 2.2 TDCi, 2.0 TDDi
silnikas: ZSD-420, ZSD-422, ZSD-424
– Jaguar 2.0/2.2 D tipo X
silnikas: ZSD-420, ZSD-422, ZSD-424
KOMENTARAI:
Nesuderinama su modeliais, kuriuose EGR yra sumontuotas variklio gale (išmetimo pusėje).
Viršutinė riba taikoma varikliams su EURO 3
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Aukštos kokybės EGR vožtuvo adapteris / keitimas.
Keitimas atliekamas naudojant vandens pjaustytuvą WATERJET FLOW iš aukštos kokybės 0H18N9 10 mm storio rūgštims atsparaus plieno lakšto ir 54x2 mm nerūdijančio plieno vamzdžių, atsparių viskam sąlygos išmetimo sistemoje.
Kai pastebite, kad automobilis prarado buvusią galią, trūkčioja greitėjant ir rūko, greičiausiai kaltas EGR vožtuvas. Mechaninio EGR gedimo priežastis – vožtuvo viduje susikaupusios anglies nuosėdos, kurios padidina jo atsparumą veikimo metu. Jis nepakankamai greitai reaguoja į spaudžiamas dujas. Anglies nuosėdos taip pat kaupiasi vožtuvo priekyje ir gali būti nuolat keliamos, nepaisant didėjančio variklio sūkių skaičiaus.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Dėl to minėti EGR vožtuvo pažeidimo signalai dažnai išnyksta, o automobilis grįžta į prieš gedimą buvusius parametrus.
WATERJET pjovimo staklės naudojimas pjovimo procese užtikrina žemą apdirbimo temperatūrą, kuri ne pakeisti pjaunamų medžiagų savybes. CNC lazerinių pjaustytuvų pagalba pagamintos detalės, padidindamos temperatūrą pjovimo vietoje, praranda medžiagų, iš kurių jos pagamintos, savybes.
Suderinamumas:
Flanšas, keitimas "EGR" išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvui, skirtas šių markių varikliams:
p>
LAND ROVER
DISCOVERY 2 TD5 – rocznik 1998–2004
DEFENDER TD5 – rocznik 1998–2006
Nesenei peržiūrėti produktai
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
"EGR" išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo uždarymo rinkinys, skirtas RENAULT ir OPEL varikliams su 2,2 ir 2,5 dCi ir CDTI varikliais:
RENAULT su 2,2 dCi, 2,5 dCi varikliais:
AVANTIME (2002-2003) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 712),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 115 km (variklis: G9T 710),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 130 km (varikliai: G9T 710, G9T 642),
ESPACE IV (2002->) – 2,2 dCi, 150KM (varikliai: G9T 742, G9T 743),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 140KM (varikliai: G9T 600, G9T 605, G9T 706, G9T 707),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 700),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150KM (variklis: G9T 702, G9T 700),
VEL SATIS (2002->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 703),
MASTER II (2000->) – 2,2 dCi, 90 km (variklis: G9T 720, G9T 722, G9T 750),
TRAFIC II (2003->) – 2,5 dCi, 135 km (variklis: G9U 730),
OPEL/VAUXHALL su 2.5 CDTI varikliais:
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
KOMENTARAI:
Dangtelius rekomenduojama montuoti ir ant EGR vožtuvo, ir ant išmetimo kolektoriaus.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
ALFA ROMEO | ||||||
146 | 2,0 l (MOT AR67204) | 150 (110) | 4 | 1995 m. | – | |
155 | 2,0 l (MOT AR67204) | 150 (110) | 4 | 1992 m. | – | |
QUADRIFOGLIO | 2,0 l (MOT AR32301) | 150 (110) | 4 | 1998 m. | – | 2001 m. |
CHEVROLET | ||||||
AVEO DOHC | 1.4 16V 96497773 | 94 (69) | 4 | 2005 m. | ||
REZO DOHC | 1,6 16V 96497773 | 108 (79) | 4 | 2005 m. | – | |
DAEWOO | ||||||
LANOS 1.5 16V DOHC | 1,5 l (MOT A15DMS) | 100 (73) | 4 | 1997 m. | – | 1999 m. |
LANOS 1.6 16V DOHC | 1,6 l (MOT A16DMS) | 106 (78) | 4 | 1997 m. | – | |
NUBIRA 1.5 SX DOHC | 1,5 l (MOT A15DMS) | 106 (78) | 4 | 1997 m. | – | |
NUBIRA 1.6 SX DOHC | 1,6 l (MOT A16DMS) | 106 (78) | 4 | 1997 m. | – | |
TACUMA 1.6 DOHC | 1,6 l (MOT A16DMS) | 106 (78) | 4 | 1997 m. | – | |
LANCIA | ||||||
DELTA 2000 IE TURBO INTEGRALE | 2,0 l | 4 | 1987 m. | – |
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Stabdžiai oraz innych gaminant kloowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego kr 3 hatchbacka z prędkościh 16na0 km szym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej arba około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, su również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 106 x 56 x 17 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.