Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 4 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 6 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 8 |
Tūrinis svoris gramais | 32 |
EGR šalinimo komplektas JTD CDTI 16V
8.90 €
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
„EGR” išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo uždarymo rinkinys, skirtas RENAULT ir OPEL varikliams su 2,2 ir 2,5 dCi ir CDTI varikliais:
RENAULT su 2,2 dCi, 2,5 dCi varikliais:
AVANTIME (2002-2003) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 712),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 115 km (variklis: G9T 710),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 130 km (varikliai: G9T 710, G9T 642),
ESPACE IV (2002->) – 2,2 dCi, 150KM (varikliai: G9T 742, G9T 743),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 140KM (varikliai: G9T 600, G9T 605, G9T 706, G9T 707),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 700),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150KM (variklis: G9T 702, G9T 700),
VEL SATIS (2002->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 703),
MASTER II (2000->) – 2,2 dCi, 90 km (variklis: G9T 720, G9T 722, G9T 750),
TRAFIC II (2003->) – 2,5 dCi, 135 km (variklis: G9U 730),
OPEL/VAUXHALL su 2.5 CDTI varikliais:
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
KOMENTARAI:
Dangtelius rekomenduojama montuoti ir ant EGR vožtuvo, ir ant išmetimo kolektoriaus.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 4 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 6 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 8 |
Tūrinis svoris gramais | 32 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių.
Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS
FORD:
- FOKUS MK1 (1998-2005)
– MONDEO MK2 MK3 (1996–2006)
- TRANSIT CONNECT (2002->)
Varikliai: 1,8 TDDi (90 KM, 1,8 TDCi (100 KM 115 KM) su vakuuminiu EGR vožtuvu
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
MAZDA
MAZDA 323 su 2.0 DITD varikliu (1998–2002 m.)
MAZDA 626 su varikliu 2.0 DITD (1998 - 2002 r) .
MAZDA PREMACY su varikliu 2.0 DITD (1998–2002 m.)
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
- Jeep Cherokee XJ 2,5 TD 1995–2001
- Jeep Grand Cherokee ZJ 2.5 TD 1994-1998
- Jeep Grand Cherokee WJ 3.1 TD 1999–2001
- Chrysler VOYAGER 1996 m. 2000 GS [SILNIK 2.5TD] GS
- VIEŽIAUS VONAS "Chrysler" 1996 m. -2000 GS [SILNIK 2.5TD] GS
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių.
Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS
NAVARA D40 (2006–2011 m.) variklis 2,5 EURO 4
FRONTIER D40 (2006–2011 m.) variklis 2,5 EURO 4
KOMENTARAI:
PRIEŠ PRIEŠ PIRKIMĄ PATIKRINOKITE EGR VAMZDŽIO JUNGTIS FORMĄ.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
CITROËN:
CITROËN C4 (LC_) / 2004.11 - XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2004.11 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN C4 Coupe (LA_) / 2004.11 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2004.11 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN C5 (DC_) / 2001.03 - 2004.08
Variklis: 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE), variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2001.03 iki 2004.08, galia: 115KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
CITROËN C5 (DC_) / 2001.03 - 2004.08
Variklis: 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF), variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2001.03 iki 2004.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN C5 Break (DE_) / 2001.06 - 2004.08
Variklis: 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE), variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2001.06 iki 2004.08, galia: 115KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
CITROËN C5 Break (DE_) / 2001.06 - 2004.08
Variklis: 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC), variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2001.06 iki 2004.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN C5 (RC_) / 2004.08 - XXX
Variklis: 1.8 16V (RC6FZB), variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo: 2004.09 iki ???, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
CITROËN C5 Break (RE_) / 2004.09 – XXX
Variklis: 1.8 16V (RE6FZB), variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo: 2004.09 iki ???, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
CITROËN C8 (EA_, EB_) / 2002.07 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.07 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN EVASION (22, U6) / 1994.06 - 2002.07
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.05 iki 2002.07, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN JUMPY (U6U) / 1994.06 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo 2000.04 iki 2006.12, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN XSARA (N1) / 1997.04 - 2005.04
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2005.03, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN XSARA Break (N2) / 1997.10 - 2005.08
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2005.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN XSARA kupė (N0) / 1998.02 - 2005.04
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2005.03, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
CITROËN XSARA PICASSO (N68) / 1999.12 – XXX
Variklis: 1.8 16V, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo: 2000.02 iki ???, galia: 115KM, galia: 85KW, variklio markė: LFY (XU7JP4); 6FZ (EW7J4)
CITROËN XSARA PICASSO (N68) / 1999.12 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2003.01 iki ???, galia: 136KM, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
FIAT:
FIAT SCUDO Combinato (220P) / 1996.02 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000.06 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN
FIAT SCUDO Box (220L) / 1996.02 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,05 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN
FIAT ULYSSE (220) / 1994.06 - 2002.08
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1998 m., pagamintas nuo 1998.05 iki 2000.09, galia: 132KM, galia: 97KW, variklio markė: RFV
FIAT ULYSSE (220) / 1994.06 - 2002.08
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2002.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN
FIAT ULYSSE (179AX) / 2002.08 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.08 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
LANCIA:
LANCIA PHEDRA (179) / 2002.09 – XXX
Variklis: 2.0 (179AXA11), variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo: 2002.09 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
LANCIA ZETA (220) / 1995.05–2002.09
Variklis: 2.0 16V (220AQ5), variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.07 iki 2002.09, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN
PEUGEOT:
PEUGEOT 206 Hečbekas (2A / C) / 1998.08 – XXX
Variklis: 2.0 S16, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,10 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 206 SW (2E / K) / 2002.07 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.07 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 206 CC (2D) / 2000.09 – XXX
Variklis: 2.0 S16, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,09 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 307 (3A / C) / 2000.08 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, gaminamas nuo: 2000.08 iki ???, galia: 136KM, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 307 Break (3E) / 2002.03 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo: 2002.03 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 307 SW (3H) / 2002.03 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.03 iki ???, galia: 136KM, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 307 CC (3B) / 2003.10 – XXX
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2003.10 iki ???, galia: 136KM, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 406 (8B) / 1995.10 - 2004.05
Variklis: 1.8 16V, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2000.10 iki 2004.05, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
PEUGEOT 406 (8B) / 1995.10 - 2004.05
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.08 iki 2004.05, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 406 Break (8E / F) / 1996.10 - 2004.10
Variklis: 1.8 16V, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2000.10 iki 2004.10, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
PEUGEOT 406 Break (8E / F) / 1996.10 - 2004.10
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.10 iki 2004.10, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 406 Coupe (8C) / 1997.03 - 2004.12
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.10 iki 2004.12, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 407 (6D_) / 2004.05 – XXX
Variklis: 1.8, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2004.05 iki ???, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
PEUGEOT 407 (6D_) / 2004.05 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2004.05 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 407 SW (6E_) / 2004.05 – XXX
Variklis: 1.8, variklio darbinis tūris: 1749, pagamintas nuo 2004.05 iki ???, galia: 116KM, galia: 85KW, variklio markė: 6FZ (EW7J4)
PEUGEOT 407 SW (6E_) / 2004.05 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2004.05 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 607 (9D, 9U) / 2000.01 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,02 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 806 (221) / 1994.06 - 2002.08
Variklis: 2.0 16V, variklio darbinis tūris: 1997 m., pagamintas nuo 2000.09 iki 2002.08, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT 807 (E) / 2002.06 - XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2002.06 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
PEUGEOT EXPERT (224) / 1995.12 – XXX
Variklis: 2.0, variklio darbinis tūris: 1997, pagamintas nuo: 2000,07 iki ???, galia: 136AG, galia: 100KW, variklio markė: RFN (EW10J4)
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Nesenei peržiūrėti produktai
Lengvas sportinio aušinimo skysčio bakas.
Pagaminta iš aliuminio.
Didelis žalos stiprumas.
Aliuminio kamštiena.
Skirtas kaip papildomas aušalo skysčio bakas. Skirta Holden Commodore VS, VT, VX, VY, VZ, VE V6 V8.
Matmenys:
Vidinis užpildo skersmuo: 38 mm
Išorinis varnų skersmuo: 9/16 mm
Plotis: 95 mm
Aukštis: 95 mm
Storis: 85 mm
Cometic C5418-064 Chevrolet Mark-IV Big Block V8 .064" ArmorCore išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys, Brodix Big Duke/Head Hunter galvutės
Išsami informacija:
- Medžiaga: šarvai
- suspaustas storis: 0,064
- prievado forma: D forma
- Prievado dydis: 2 038 x 1 869
Programų sąrašas:
Chevrolet
„Bel Air“ (1965–1975)
Biscayne (1965–1972)   (1973–1974)
C10 pikapas (1968–1974) 1974 m. 1965–1973)
Chevy II (1968 m.)
Corvette (1965–1974)
El Camino (1966–1975)
Turtas (1969–1970)
G10 Van (1973–1974)
G20 (1976)
G20 Van (1973–1974)
G30 (1975-1976, 1988-1990)
G30 furgonas (1973-1974, 1988-1990)
Impala (1965–1976)
K10 (1976–1976, 1979–1980)
K10 pikapas (1968–1974)
K10 priemiestis (1968–1974)
K20 (1976)
K20 pikapas (1968–1974)
K20 priemiestis (1968 m.)
K30 (1977-1977, 1980-1986)
K30 pikapas (1968–1974)
K3500 (1988–1990)
K5 Blazer (1976–1978)
Kingswood (1969–1972)
Laguna (1973–1975)
Malibu (1965-1967, 1973-1975)
Monte Karlas (1970–1975)
Nova (1969–1972)
P10 Van (1973)
P20 (1976)
P20 Van (1970)
P30 (1975–1989)
P30 Van (1970–1974)
R20 (1987–1988)
R20 priemiestis (1987–1988)
R2500 (1989 m.)
R2500 priemiestis (1989–1990)
R30 (1987–1988)
R3500 (1989–1990)
Townsman (1969–1972)
V20 priemiestis (1987–1988)
V2500 priemiestis (1990 m.)
V30 (1987–1988)
V3500 (1989–1990)
GMC
C15 priemiestis (1975–1978)
C15/C1500 priemiestis (1968–1974)
C1500 pikapas (1968–1980)
C1500 Suburban (1979–1980)
C25 priemiestis (1975–1978)
C25/C2500 pikapas (1968–1978)
C25 / C2500 priemiestis (1968–1974)
C2500 pikapas (1979–1986)
C2500 Suburban (1979–1986)
C35/C3500 pikapas (1968–1978)
C3500 pikapas (1979-1986, 1988-1990)
G25 / G2500 furgonas (1975–1976)
G35 / G3500 furgonas (1973-1974, 1976-1976, 1988-1990)
Jimmy (1973)
K15 / K1500 pikapas (1968 m.)
K15 / K1500 priemiestis (1968–1974)
K1500 pikapas (1968-1974, 1976-1976, 1979-1980)
K25 pikapas (1976–1978)
K25 priemiestis (1976–1977)
K25 / K2500 pikapas (1968–1974)
K25 / K2500 priemiestis (1968–1974)
K35 / K3500 pikapas (1968–1974)
K3500 pikapas (1979-1986, 1988-1990)
P15 / P1500 furgonas (1979 m.)
P25 / P2500 furgonas (1970–1971)
P35 Van (1975–1978)
P35 / P3500 furgonas (1970–1971, 1973–1974)
P3500 furgonas (1979–1989)
R2500 pikapas (1987–1989 m.)
R2500 priemiestis (1987–1990)
R3500 pikapas (1987–1990)
Sprintas (1971–1975)
V3500 pikapas (1987–1990)
Pontiac
Acadian (1968–1971)
Beaumont (1965–1969)
Laurentianas (1966–1970)
Parisienne (1966–1970)
Strato vadovas (1965–1970 m.)
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis veiks tuščiąja eiga tiek laiko, kiek bus nustatyta, ačiū. iki kurios turbina atvės ir tai neleis jai sunaikinti.
Pagaminta Japonijoje.
Klocki hamulcowe samochodowe REDSTUFF, są wybierane przez naszych Klientów głównie z dwóch powodów. Po pierwsze dlatego, że przy obniżonej o 60-90% emisji pyłów są pod tym względem najlepszym produktem, jaki można spotkać na rynku. A te minimalne ilości pyłu łatwo usunąć przez zwykłe zmycie, ponieważ nie zawierają one cząstek włókien stalowych, jak to ma miejsce w przypadku klocków pozostałych serii EBC Stabdžiai oraz innych gaminant kloowych. Po drugie, już od zimnych hamulców hamują równie dobrze jak klocki oryginalne, a po rozgrzaniu działają jeszcze efektywniej. Okładziny wykonane są z kompozytu ciernego na bazie włókien Aramidowych wzmacnianego spiekami ceramicznymi. W porównaniu do wcześniejszej generacji klocków EBC Redstuff (z okładzinami ciernymi bez domieszki ceramiki) ten materiał jest o lata świetlne do przodu. Jest trwalszy, lepiej hamuje i jest cichszy. Klocki te zapewniają imponującą skuteczność przy częstym intensywnym hamowaniu. W porównaniu z półmetalicznymi klockami hamulcowymi, emitują znacznie mniej pyłu i są w stanie wyhamować klasyczną limuzynę, sportowe auto kompaktowe, bądź stuningowanego kr 3 hatchbacka z prędkościh 16na0 km szym w porównaniu z oryginalną częścią zamienną. Pokryte są opracowaną przez EBC specjalną powłoką brake-in konserwującą powierzchnię tarcz i przyspieszającą proces docierania. Nominalny współczynnik tarcia jest równy 0,5 przy obniżonej arba około 50% emisji pyłów. Mają szczególne zastosowanie w samochodach z napędem na cztery koła jak np. Subaru Impreza oraz Mitsubishi Evo, su również doskonałe w cięższych samochodach jak BMW M3/M5 czy Audi A4/A6.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 106 x 56 x 17 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Zastosowanie na oś: Tył
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
"EGR" išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvo uždarymo rinkinys, skirtas RENAULT ir OPEL varikliams su 2,2 ir 2,5 dCi ir CDTI varikliais:
RENAULT su 2,2 dCi, 2,5 dCi varikliais:
AVANTIME (2002-2003) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 712),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 115 km (variklis: G9T 710),
ESPACE III (2000–2002 m.) – 2,2 dCi, 130 km (varikliai: G9T 710, G9T 642),
ESPACE IV (2002->) – 2,2 dCi, 150KM (varikliai: G9T 742, G9T 743),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 140KM (varikliai: G9T 600, G9T 605, G9T 706, G9T 707),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 700),
LAGUNA II (2001->) – 2,2 dCi, 150KM (variklis: G9T 702, G9T 700),
VEL SATIS (2002->) – 2,2 dCi, 150 km (variklis: G9T 702, G9T 703),
MASTER II (2000->) – 2,2 dCi, 90 km (variklis: G9T 720, G9T 722, G9T 750),
TRAFIC II (2003->) – 2,5 dCi, 135 km (variklis: G9U 730),
OPEL/VAUXHALL su 2.5 CDTI varikliais:
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
VIVARO (2003->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 135 km (variklis: G9U 730)
MOVANO (2000->) – 2,5 CDTI, 146 km (variklis: G9U 730)
KOMENTARAI:
Dangtelius rekomenduojama montuoti ir ant EGR vožtuvo, ir ant išmetimo kolektoriaus.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.