Paskyra
Hello, Sign in421.59 €
Suma: 421.59 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 421.59 €
EGR kištukas DAEWOO LANOS CIELO 1.4, 1.5
6.40 €
Deginamas CNC lazeriu iš aukštos kokybės rūgštims atsparaus 0H18N9 lakšto, kurio storis 2 mm, atsparus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
DAEWOO :
LANOS 1.4 (1997 m. – >) 55kW/75KM, 63kW/86KM
LANOS 1.5 (1997 m. – >) 55kW/75KM, 63kW/86KM
CIELO 1.5 (1995–1997) 44kW/60KM, 52kW/71KM, 55kW/75KM
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Sudegintas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto, 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis yra sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių.
Sumontavus išnyksta signalai, nurodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po akinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS
FORD su varikliu 1.8 TDCi Duratorq :
Focus MK2, MK2 FL (2005->) 115KM (1,8 TDCI Duratorq)
Focus C-Max (2005–2007) 115 KM (1,8 TDCI Duratorq)
C-Max (2007->) 115 KM (1,8 TDCI Duratorq)
Mondeo MK4 (2007–>) 110 km (1,8 TDCI Duratorq)
Mondeo MK4 (2007–>) 125 km (1,8 TDCI Duratorq)
S-Max (2006 m.–>) 110 KM (1,8 TDCI Duratorq)
S-Max (2006->) 125 km (1,8 TDCI Duratorq)
Galaxy (2006–>) 110 km (1,8 TDCI Duratorq)
Galaxy (2006–>) 125 km (1,8 TDCI Duratorq)
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgščiai atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių.
Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS
PEUGEOT:
206, 207, 307, 407 1007, 3008, 5008 (varikliai: 1.4 ir 1.6 HDI)
Ekspertas (varikliai: 1.4 ir 1.6 HDI)
Partneris (varikliai: 1.4 ir 1.6 HDI)
CITROEN:
C2, C3, C4, C5 (varikliai: 1,4 ir 1,6 HDI)
Berlingo (varikliai: 1.4 ir 1.6 HDI)
Xsara (varikliai: 1.4 ir 1.6 HDI)
Picasso (varikliai: 1.4 ir 1.6 HDI)
FORD:
Fiesta MK6, MK7 (varikliai: duratorq 1.4 TDCi, 1.6 TDCi)
Fusion (varikliai: duratorq 1.4 TDCi, 1.6 TDCi)
Focus, Focus C-MAX TDCI, C-MAX DPF MK2, MK3 (varikliai: duratorq 1,6 TDCi)
VOLVO:
S40, V50, V70, S60, V60 (varikliai: DV4 TD, DV4 TED4, DV6 B, DV6 TAD, DV6 ATED4)
MAZDA:
su 1,4 CiTD varikliu (variklis: 1,4 MZ-CD)
1,6 CiTD (varikliai: 1,6 MZ-CD)
su varikliais Y4 ir Y6
SUZUKI:
S4X 1.6 DDiS (Peugeot arba Ford variklis)
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
OPEL su 1.7 CDTI 16V varikliais:
CORSA C 2003–2006 100/101 km (variklis: Z17DTH)
ASTRA G 1998–2004 80 KM (variklis: Z17DTL)
ASTRA H 2004–2009 100/101 KM (variklis: Z17DTH)
ZAFIRA A 1998-2004 80 km (variklis: Z17DTL)
MERIVA A 2003–2008 100 KM (variklis: Z17DTH, Z17DT)
KOMENTARAI:
Uždarymo kamštis taikomas varikliams, kurių EGR buvo pašalintas programiškai.
Netinka senesniems modeliams su EGR vakuuminiu vožtuvu (variklis: Y17DT)
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių.
Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS
FORD:
- FOKUS MK1 (1998-2005)
– MONDEO MK2 MK3 (1996–2006)
- TRANSIT CONNECT (2002->)
Varikliai: 1,8 TDDi (90 KM, 1,8 TDCi (100 KM 115 KM) su vakuuminiu EGR vožtuvu
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
Sukurta automobilių varikliams su varikliais 2.2 HDI PSA (DW12 TED4):
CITROEN
- C5 (2001 03 - >)
– C5 BREAK (2001 m. 06 – >)
PEUGEOT
- 406 (2000 03 - 2004 05)
– 406 PERTRAUKA (2000 03–2004 10)
- 406 COUPE (2000 03 - 2004 12)
- 607 (02.2000 - >)
KOMENTARAI:
Galinis dangtelis NETINA SU VARIKLIOMIS SU PLASTIKINIU KOLEKTORIU.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema:
Nesenei peržiūrėti produktai
Paskirtis: atskiri kompiuteriai
Modulis, leidžiantis prie Ecumaster EMU kompiuterio prijungti iki 8 papildomų EGT termoporų.
Ryšys su Emu vyksta per CAN-Bus modulį.
Modulis gali bendrauti su kitais autonominiais valdikliais, turinčiais „Can-Bus“ ryšį, arba dirbti savarankiškai.
Radiatorius garantuoja žemesnę alyvos temperatūrą variklyje.
Su sunkesniais varikliais tai būtinas elementas, užtikrinantis ilgesnį tarnavimo laiką ir be problemų.
Produktas rekomenduojamas žmonėms, kurie mėgsta važiuoti dideliu greičiu, tokiais atvejais alyva variklyje pasiekia per aukštą temperatūrą, o standartinė sistema negarantuoja tinkamo aušinimo.
Siūlas: AN8
Šerdies matmenys: 260 x 235 x 50 mm
Bendras matmuo: 330 x 235 x 50 mm
Radiatorių laikikliai ir priedai galimi ČIA.
Alyvos aušintuvams taip pat galima įsigyti papildomų produktų: Alyvos aušintuvo adapteriai, Alyvos žarnos, Armatūra.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai pasižymi puikiu oro srautu. Garantuojame labai gerą stiprumą ir puikų aušinimą. Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidindami automobilio našumą.
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip vieni iš nedaugelio, buvo išbandyti virš 10 barų.
Bendri matmenys: 760 x 290 x 76 mm
Šerdies matmenys: 560 x 280 x 76 mm
Įvesties išorinis skersmuo: 63 mm
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi efektyvią COOL-TEC+ šerdį, o sienos pagamintos iš aukščiausios kokybės poliruoto aliuminio.
Kitos šerdys turi rečiau išdėstytus pelekus, todėl prastai aušinamas, o COOL-TEC+ šerdys pagamintos iš storesnių briaunų, o tai garantuoja reikšmingą aušinimo pagerėjimą.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi puikų oro srautą. Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą. Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidinančius automobilio našumą.
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip vieni iš nedaugelio, buvo išbandyti virš 10 barų.
Išorinis įvesties skersmuo: 3" (76 mm)
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi efektyvią COOL-TEC + šerdį, sienelės pagamintos iš aukščiausios kokybės poliruoto aliuminio.
Kiti šerdys turi smulkesnes briaunas, dėl to prastas aušinimas, o COOL-TEC + šerdys pagamintos iš tankesnių briaunų, kuris garantuoja reikšmingą aušinimo pagerėjimą.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.