Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 317.10 €
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Ecumaster USB į CAN modulį
249.90 €
Taikymas: Ecumaster PMU16, PMU16 DL
Ecumaster USB į CAN modulis naudojamas ryšiui su PMU16 ir PMU16_DL.
ECUMASTER USB to CAN yra USB sąsaja, leidžianti vartotojui prisijungti prie CANbus tinklo.
Jis palaiko CAN 2.0A ir CAN 2.0B standartus.
Jame yra šviesos diodas, skirtas greitai diagnostikai, ir 120 omų terminalas, kurį galima įjungti arba išjungti, kad naudotojas būtų atlaisvintas nuo išorinių galūnių.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Paskirtis: atskiri kompiuteriai
Modulis, leidžiantis prie Ecumaster EMU kompiuterio prijungti iki 8 papildomų EGT termoporų.
Ryšys su Emu vyksta per CAN-Bus modulį.
Modulis gali bendrauti su kitais autonominiais valdikliais, turinčiais „Can-Bus“ ryšį, arba dirbti savarankiškai.
Taikymas: „Ecumaster EMU“, „EMU Black“, „Ecumaster“ klaviatūra, „Motec“, „Pectel“ ir kt.
Energijos valdymo blokas Ecumaster PMU (Power Management Unit) yra įrenginys, visiškai pašalinantis saugiklių dėžę ir reles automobilio instaliacijoje.
Modulis yra visiškai programuojamas ir turi daugybę strategijų, tokių kaip nuoseklus įrenginių įjungimas ir išjungimas, įrenginio paleidimas iš naujo gedimo ar viršįtampio atveju, vėlesnis išjungimas nukritus įtampai tam tikra tvarka ir šviesos diodai, rodantys atskirų išėjimų būseną. .
PMU žymiai supaprastina automobilio siją, sumažina visos instaliacijos svorį ir apsaugo automobilį nuo brangių gedimų.
IŠVADA:
- 10 x 25 A
- 6 x 15 A
- Skirtas išėjimas valytuvams su parkavimo funkcija
ĮVESTIS:
- 16 kartų perjungta
BENDRAVIMAS:
- 2 x CAN – įskaitant diagnostiką, energijos suvartojimą, įėjimo įtampą, klaidas.
KITI:
- Integruoti akselerometrai su maitinimo išjungimo funkcija avarijos metu.
- Šviesos diodai, rodantys išėjimų būseną.
- 256 MB atminties (prisijungimo greitis iki 500 Hz) (tik versija su įmontuotu duomenų kaupikliu)
KIŠTUKAS:
- 1 x 39 kaištis
- 1 x M6 smeigė
MATMENYS:
- 131 x 112 x 32 mm
SVORIS 345 g
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Taikymas: Ecumaster EMU, EMU Black
Bluetooth belaidžio ryšio modulis, prijungtas prie Ecumaster EMU Can-bus modulio arba Ecumaster EMU Black.
Tai leidžia bendrauti su mobiliaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, valdomais Android operacinės sistemos.
Įsigiję nurodykite CAN ryšio greitį: 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s arba 1 Mbit.
Šios informacijos trūkumas bus toks pat, kaip pasirinkus 500 kbps (dažniausiai naudojamą).
Nesenei peržiūrėti produktai
Taikymas: Ecumaster PMU16, PMU16 DL
Ecumaster USB į CAN modulis naudojamas ryšiui su PMU16 ir PMU16_DL.
ECUMASTER USB to CAN yra USB sąsaja, leidžianti vartotojui prisijungti prie CANbus tinklo.
Jis palaiko CAN 2.0A ir CAN 2.0B standartus.
Jame yra šviesos diodas, skirtas greitai diagnostikai, ir 120 omų terminalas, kurį galima įjungti arba išjungti, kad naudotojas būtų atlaisvintas nuo išorinių galūnių.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi puikų oro srautą. Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą. Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidinančius automobilio našumą.
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip vieni iš nedaugelio, buvo išbandyti virš 10 barų.
Tarpinio aušintuvo matmenys pateikti paveikslėlyje.
Įvesties išorinis skersmuo: 3 coliai
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi efektyvią COOL-TEC + šerdį, sienelės pagamintos iš aukščiausios kokybės poliruoto aliuminio.
Kiti šerdys turi smulkesnes briaunas, kurios Dėl to prastas aušinimas, o COOL-TEC + šerdys pagamintos iš tankesnių briaunų, o tai garantuoja reikšmingą aušinimo pagerėjimą.
AutoGauge STP2W serijos matuoklis
Vandeniui atsparus dizainas, nerūdijančio plieno rėmas, mechanizmas, pagrįstas žingsniniu varikliu.
Darbo diapazonas: 40–140°C
AutoGauge Series T270 matuoklis
Atsparus vandeniui dizainas, juodas nerūdijančio plieno rėmas, dviguba foninio apšvietimo spalva – balta/gintarinė
Vandens temp.
Darbo diapazonas: 40–140°C
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.