Paskyra
Hello, Sign in86.00 €
Suma: 86.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 86.00 €
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Ecumaster USB į CAN modulį
250.20 €
Taikymas: Ecumaster PMU16, PMU16 DL
Ecumaster USB į CAN modulis naudojamas ryšiui su PMU16 ir PMU16_DL.
ECUMASTER USB to CAN yra USB sąsaja, leidžianti vartotojui prisijungti prie CANbus tinklo.
Jis palaiko CAN 2.0A ir CAN 2.0B standartus.
Jame yra šviesos diodas, skirtas greitai diagnostikai, ir 120 omų terminalas, kurį galima įjungti arba išjungti, kad naudotojas būtų atlaisvintas nuo išorinių galūnių.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Haldex Drag Racing Controller yra prietaisas, būtinas kiekvienam dalyviui, dalyvaujančiam 1/4 mylios varžybose automobiliu, turinčiu 4Motion pavarą su Haldex sistema, o tai įrodo faktas, kad pirmaujančios lenktynės raitelių šiuo įrenginiu naudojasi ketvirtį mylios.
Tai leidžia visiškai sutrumpinti pavarą užvedimo metu ir automatiškai atjungti viršijus nustatytą automobilio greitį.
Didelis įrenginio privalumas yra tai, kad jam nereikia jokių papildomų jutiklių, todėl automobiliuose be ABS galima naudoti 4Motion pavarą.
Įrenginys sėkmingai naudojamas ir kasdieniame eisme, kur galima sklandžiai reguliuoti galinės pavaros trumpąjį jungimą naudojant potenciometrą.
Įrenginio funkcijos:
- visiškas galinės pavaros trumpojo jungimo valdymas (50% -50%),
- pavaros trumpojo jungimo reguliavimas potenciometru,
- galimybė automatiškai „atsegti“ pavarą transporto priemonei viršijus nustatytą greitį,
- apsauga nuo alyvos perkaitimo,
- „atstabdo“ pavarą, kai įjungtas rankinis stabdis,
- visa įrenginio konfigūracija + jo būsenos registravimas kompiuteriu,
- 24 mėnesių garantija įrenginiui.
Komentarai:
Kad valdiklis veiktų tinkamai, būtina modifikuoti Haldex modulį. Ją atlieka įmonė Ecumaster.
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Norint tinkamai bendradarbiauti su įrenginiu, reikalinga ši minimali konfigūracija.
Kadangi šiuolaikiniai nešiojamieji kompiuteriai paprastai neturi integruotų nuosekliųjų prievadų (COM), įrenginys veikia su populiariu USB <-> COM adapteriai.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 800 x 600 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 500 MHz,
- Serijinis prievadas (RS232) arba USB keitiklis yra RS232.
Rinkinio sudėtis:
- HALDEX DRAG RACING VALDIKLIS,
- RS232 (DB9) kabelis <-> HDRC,
- Kištukų rinkinys, naudojamas įrenginiui prijungti prie Haldex modulio,
- Modifikuotas Halex modulis (pateikiamas kliento),
Ecumaster Dual H-Bridge modulis.
CAN H-Bridge įrenginyje yra du nepriklausomi H tilteliai su apsauga nuo viršsrovių ir trumpojo jungimo, galintys nuolat palaikyti 10 A srovę ir 30 A didžiausią srovę. H tiltus galima valdyti naudojant įrenginio įvestis arba CAN magistralės pranešimus.
- Įtampos diapazonas: 6V - 28V (automobilių įrengimas 12V ir 24V)
- Išėjimo srovė: nuolatinė 10A, didžiausia 30A
- 4 analoginiai įėjimai (0–5 V) / skaitmeniniai (35 Hz–200 Hz PWM)
- PWM išvestis: 12 bitų 3,9 kHz
CAN H-Bridge įrenginys gali būti naudojamas saugiam žemos įtampos (GND) arba aukštos (VBat) maitinimo šaltiniui užtikrinti, nepriklausomai nuo kiekvieno iš 4 išėjimų, skirtų dvikrypčiai nuolatinės srovės variklio valdymui. Mažos šoninės reikšmės išėjimai gali būti PWM moduliuojami remiantis tiltu.
Tipiniai naudojimo atvejai yra:
- Elektriniai langai
- Didelės srovės elektroninis droselio stiprintuvas
Dvigubas H-Bridge įrenginys turi būti užprogramuotas per CAN sąsają. Galite naudoti ECUMaster USB prie CAN, Kvaser arba Peak PCAN.
Kas yra dėžutėje?
- Can H-Bridge modulis
- 24 padėčių jungtys su gnybtais
Ecumaster CAN Switch Board modulis.
CAN perjungimo blokas yra mažas įrenginys, leidžiantis lengvai perduoti iki 8 perjungimo būsenų ir du analoginius signalus per CAN magistralę.
Be to, įrenginyje yra 2 įmontuoti LED išėjimai, kuriuos galima aktyvuoti per CAN magistralės pranešimą.
Pagrindinis šios plokštės tikslas – sukurti pritaikytas vairo plokštes, kuriose būtų mygtukai, sukamieji jungikliai ir indikatoriai.
Perjungimo įrenginys sukurtas veikti su EMU BLACK ir PMU. Jis taip pat gali būti naudojamas su kitais įrenginiais su nestandartiniais CAN magistralės įėjimai
- CAN BUS 2.0B
- 500 arba 1000 kbps, pasirenka vartotojas
- galite pasirinkti skirtingas CAN ir ID struktūras,
- tik 25 x 25 mm,
- 8 žemo jungimo įėjimai,
- 2 analoginiai įėjimai / sukamųjų jungiklių įėjimai, 0–5 V, 10 bitų
- 2 LED išėjimai
- 6–20 V maitinimo šaltinis
- Išėjimas + 5 V sukamiesiems jungikliams arba potenciometrams tiekti
Belaidžio ryšio modulis, prijungtas prie ECUMASTER EMU kompiuterio išplėtimo prievado.
Jis leidžia bendrauti su mobiliaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, valdomais „Android“ operacinės sistemos.
Dėl to ir naudojant AIM ryšio protokolą galima realiu laiku peržiūrėti pagrindinius variklio veikimo parametrus.
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.