Paskyra
Hello, Sign in315.30 €
Suma: 315.30 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 315.30 €
Ecumaster rato greitis į CAN modulį
418.30 €
„Ecumaster“ rato greičio modulis, skirtas CAN.
Prietaisas Wheel Speed To CAN yra skirtas matuoti dažnio signalus iš 4 atskirų jutiklių ir siųsti šiuos duomenis per CAN magistralę.
Modulis gali matuoti signalus iš įvairių tipų jutiklių arba standartinius skaitmeninius signalus.
Dėl diferencialinių įėjimų ir konfigūruojamų traukimo aukštyn / žemyn rezistorių, jutiklius galima prijungti tiesiai prie įrenginio arba lygiagrečiai su veikiančia ABS sistema.
Greitis Rato greitis į CAN turi būti užprogramuotas naudojant CAN sąsają.
Galite naudoti Ecumaster USB prie CAN, Kvaser arba Peak PCAN.
Kas yra dėžutėje?
- Ratų greitis iki CAN modulio
- 12 padėčių jungtys su gnybtais
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
Taikymas: Ecumaster EMU, EMU Black
Bluetooth belaidžio ryšio modulis, prijungtas prie Ecumaster EMU Can-bus modulio arba Ecumaster EMU Black.
Tai leidžia bendrauti su mobiliaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, valdomais Android operacinės sistemos.
Įsigiję nurodykite CAN ryšio greitį: 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s arba 1 Mbit.
Šios informacijos trūkumas bus toks pat, kaip pasirinkus 500 kbps (dažniausiai naudojamą).
Ecumaster Dual H-Bridge modulis.
CAN H-Bridge įrenginyje yra du nepriklausomi H tilteliai su apsauga nuo viršsrovių ir trumpojo jungimo, galintys nuolat palaikyti 10 A srovę ir 30 A didžiausią srovę. H tiltus galima valdyti naudojant įrenginio įvestis arba CAN magistralės pranešimus.
- Įtampos diapazonas: 6V - 28V (automobilių įrengimas 12V ir 24V)
- Išėjimo srovė: nuolatinė 10A, didžiausia 30A
- 4 analoginiai įėjimai (0–5 V) / skaitmeniniai (35 Hz–200 Hz PWM)
- PWM išvestis: 12 bitų 3,9 kHz
CAN H-Bridge įrenginys gali būti naudojamas saugiam žemos įtampos (GND) arba aukštos (VBat) maitinimo šaltiniui užtikrinti, nepriklausomai nuo kiekvieno iš 4 išėjimų, skirtų dvikrypčiai nuolatinės srovės variklio valdymui. Mažos šoninės reikšmės išėjimai gali būti PWM moduliuojami remiantis tiltu.
Tipiniai naudojimo atvejai yra:
- Elektriniai langai
- Didelės srovės elektroninis droselio stiprintuvas
Dvigubas H-Bridge įrenginys turi būti užprogramuotas per CAN sąsają. Galite naudoti ECUMaster USB prie CAN, Kvaser arba Peak PCAN.
Kas yra dėžutėje?
- Can H-Bridge modulis
- 24 padėčių jungtys su gnybtais
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Taikymas: „Ecumaster EMU“, „EMU Black“, „Ecumaster“ klaviatūra, „Motec“, „Pectel“ ir kt.
Ecumaster PMU16-DL, palyginti su Ecumaster PMU16, turi integruotą labai efektyvią ir atsparią temperatūros atmintį duomenims registruoti.
Maitinimo valdymo blokas Ecumaster PMU (Power Management Unit) yra įrenginys, visiškai pašalinantis saugiklių dėžę ir reles automobilio instaliacijoje. Modulis yra visiškai programuojamas ir turi daugybę strategijų, tokių kaip nuoseklus įrenginių įjungimas ir išjungimas, įrenginio paleidimas iš naujo gedimo ar viršįtampio atveju, vėlesnis išjungimas nukritus įtampai tam tikra tvarka ir šviesos diodai, rodantys atskirų išėjimų būseną. . PMU žymiai supaprastina automobilio siją, sumažina visos instaliacijos svorį ir apsaugo automobilį nuo brangių gedimų.
IŠVADA:
- 10 x 25 A
- 6 x 15 A
- Skirtas išėjimas valytuvams su parkavimo funkcija
ĮVESTIS:
- 16 kartų perjungta
BENDRAVIMAS:
- 2 x CAN – įskaitant diagnostiką, energijos suvartojimą, įėjimo įtampą, klaidas.
KITI:
- Integruoti akselerometrai su maitinimo išjungimo funkcija avarijos metu.
- Šviesos diodai, rodantys išėjimų būseną.
- 256 MB atminties (prisijungimo greitis iki 500 Hz) (tik versija su įmontuotu duomenų kaupikliu)
KIŠTUKAS:
- 1 x 39 kaištis
- 1 x M6 smeigė
MATMENYS:
- 131 x 112 x 32 mm
SVORIS 345 g
Nesenei peržiūrėti produktai
TurboWorks vandens tarpinis aušintuvas.
Matmenys:
- Plotis / aukštis / gylis: 115x255x150
- Įėjimų skersmuo: 3 coliai
TurboWorks tarpiniai aušintuvai pasižymi puikiu srautu.
Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą.
Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidindami automobilio našumą.
AEM universalus laidų rinkinys, skirtas lengvai montuoti EMS-4 ant lenktyninio automobilio ar „Powersports“ lenktyninės transporto priemonės. 96 colių skraidantis laido diržas (PN 30-2905-96). Laidų rinkinys turi oro sąlygoms atsparias jungtis ir spalvotus, šilkiniu būdu padengtus laidus, kurie palengvina montavimą. nuotolinis USB, saugiklis ir relės skydelis. Jungtis, kištukas, USB ir laidų sandarikliai yra atsparūs oro sąlygoms.
Naudotojai, norintys sukurti tinkintą laidą, gali naudoti AEM EMS-4 kištuką & Smeigtukų rinkinys (PN 30-2905-0). Šis rinkinys idealiai tinka sukurti pasirinktinius laidus, kuriems nereikia laidinio analoginio, analoginio / dažnio arba įžeminimo skaitmeninių įėjimų. EMS-4 kištukas & Pin Kit yra iš anksto prijungtas prie AEMnet, maitinimo / įžeminimo, USB ir CAN laidų ir apima 20 gnybtų jungčių maišelį, skirtą įvestims užpildyti.
Cometic C4363-036 Nissan VQ35DE 1 versija, VQ40DE 0,036" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 100 mm skylė, RHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,036
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 100 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: dešinė
Programų sąrašas:
Infiniti
(2003–2008)
Nissan 350Z (2003–2006)  2002–2008 m.   br> NV3500 (2012–2015)
  )
Cometic C4246-040 Volkswagen 1,8/2,0L EA827 .040" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 85 mm skylė
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- li>
- Suspaustas storis: 0,040
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 85 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
Audi
4000 (1984 m.)
  1987–1993)
Quantum (1984–1985)   (1983–1984)
Volkswagen (Euro)
  Golf (1993–1994)
Sportinis vandens aušintuvas MAZDA Miata MX-5 1999-2005 m.
Kadangi tam tikrame modelyje gali būti kelių tipų aušintuvai, prieš pirkdami palyginkite matmenis su techniniu brėžiniu, esančiu paskutinė nuotrauka galerijoje.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.