Paskyra
Hello, Sign in1,453.90 €
Suma: 1,453.90 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 1,453.90 €
Ecumaster DBW modulio pavara laidu
125.10 €
Taikymas: Ecumaster EMU
DBW modulis reikalingas elektroniniam EMU įrenginio droseliui valdyti.
Papildomas modulis turi vykdomąją funkciją (H-Bridge + procesorius). DBW suskaidymas į du mikroprocesorinius įrenginius turi daug privalumų.
Be kita ko, EMU apibrėžiami parametrai (gali būti labai gerai integruoti į softą), o įrenginiai vienas kitą prižiūri.
EMU ar vairuotojo gedimo atveju galite imtis veiksmų, kurie užtikrins saugumą (pirmuoju atveju DBW modulis jį uždarys, o antruoju EMU nutrauks apyvartą).
Į komplektą įeina modulis su jungtimi ir kištuku bei reikalingi rinkinio gnybtai.
DĖMESIO! Su elektroniniu droseliu susijusios funkcijos naudojamos tik stacionariems bandymams (galios generatoriai, dinamometrai). Saugumo sumetimais keliuose draudžiama naudoti elektroninius droselio valdiklius.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Ecumaster CAN Switch Board modulis.
CAN perjungimo blokas yra mažas įrenginys, leidžiantis lengvai perduoti iki 8 perjungimo būsenų ir du analoginius signalus per CAN magistralę.
Be to, įrenginyje yra 2 įmontuoti LED išėjimai, kuriuos galima aktyvuoti per CAN magistralės pranešimą.
Pagrindinis šios plokštės tikslas – sukurti pritaikytas vairo plokštes, kuriose būtų mygtukai, sukamieji jungikliai ir indikatoriai.
Perjungimo įrenginys sukurtas veikti su EMU BLACK ir PMU. Jis taip pat gali būti naudojamas su kitais įrenginiais su nestandartiniais CAN magistralės įėjimai
- CAN BUS 2.0B
- 500 arba 1000 kbps, pasirenka vartotojas
- galite pasirinkti skirtingas CAN ir ID struktūras,
- tik 25 x 25 mm,
- 8 žemo jungimo įėjimai,
- 2 analoginiai įėjimai / sukamųjų jungiklių įėjimai, 0–5 V, 10 bitų
- 2 LED išėjimai
- 6–20 V maitinimo šaltinis
- Išėjimas + 5 V sukamiesiems jungikliams arba potenciometrams tiekti
Ecumaster Lambda to CAN valdiklis yra kompaktiškas valdymo įrenginys
Bosch LSU 4.9 plačiajuosčio ryšio zondas ir CAN-BUS perdavimas. Galimos dvi programuojamos analoginės signalo linijos 0–5 V su CAN perdavimu.
Valdiklis naudoja specialią „Bosch“ lustą kartu su skaitmeniniu automobilio valdikliu, kad būtų galima tiksliai valdyti deguonies jutiklius ir apskaičiuoti AFR.
Keli valdikliai gali būti naudojami vienu metu vienoje CAN-BUS magistralėje.
Pagrindinės funkcijos:
- Palaiko Bosch LSU 4.9 (taip pat galima ir ADV versija)
– Darbinės įtampos diapazonas: 9–16 V
– Srovės suvartojimas: iki 3 A (šilimo metu)
- IP65 korpusas
- 2 programuojami analoginiai išėjimai 0-5 V.
– Ryšys ir konfigūracija: CAN 2.0A/B
Paskirtis: atskiri kompiuteriai
Modulis, leidžiantis prie Ecumaster EMU kompiuterio prijungti iki 8 papildomų EGT termoporų.
Ryšys su Emu vyksta per CAN-Bus modulį.
Modulis gali bendrauti su kitais autonominiais valdikliais, turinčiais „Can-Bus“ ryšį, arba dirbti savarankiškai.
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Haldex Drag Racing Controller yra prietaisas, būtinas kiekvienam dalyviui, dalyvaujančiam 1/4 mylios varžybose automobiliu, turinčiu 4Motion pavarą su Haldex sistema, o tai įrodo faktas, kad pirmaujančios lenktynės raitelių šiuo įrenginiu naudojasi ketvirtį mylios.
Tai leidžia visiškai sutrumpinti pavarą užvedimo metu ir automatiškai atjungti viršijus nustatytą automobilio greitį.
Didelis įrenginio privalumas yra tai, kad jam nereikia jokių papildomų jutiklių, todėl automobiliuose be ABS galima naudoti 4Motion pavarą.
Įrenginys sėkmingai naudojamas ir kasdieniame eisme, kur galima sklandžiai reguliuoti galinės pavaros trumpąjį jungimą naudojant potenciometrą.
Įrenginio funkcijos:
- visiškas galinės pavaros trumpojo jungimo valdymas (50% -50%),
- pavaros trumpojo jungimo reguliavimas potenciometru,
- galimybė automatiškai „atsegti“ pavarą transporto priemonei viršijus nustatytą greitį,
- apsauga nuo alyvos perkaitimo,
- „atstabdo“ pavarą, kai įjungtas rankinis stabdis,
- visa įrenginio konfigūracija + jo būsenos registravimas kompiuteriu,
- 24 mėnesių garantija įrenginiui.
Komentarai:
Kad valdiklis veiktų tinkamai, būtina modifikuoti Haldex modulį. Ją atlieka įmonė Ecumaster.
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Norint tinkamai bendradarbiauti su įrenginiu, reikalinga ši minimali konfigūracija.
Kadangi šiuolaikiniai nešiojamieji kompiuteriai paprastai neturi integruotų nuosekliųjų prievadų (COM), įrenginys veikia su populiariu USB <-> COM adapteriai.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 800 x 600 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 500 MHz,
- Serijinis prievadas (RS232) arba USB keitiklis yra RS232.
Rinkinio sudėtis:
- HALDEX DRAG RACING VALDIKLIS,
- RS232 (DB9) kabelis <-> HDRC,
- Kištukų rinkinys, naudojamas įrenginiui prijungti prie Haldex modulio,
- Modifikuotas Halex modulis (pateikiamas kliento),
Nesenei peržiūrėti produktai
Idealus OĮG radiatoriaus, universalaus aliuminio radiatoriaus Mishimoto, atnaujinimas suteiks jūsų automobiliui vėsesnį ir efektyvesnį variklį. ... Tai padidins aušinimo efektyvumą 30 %, pagerins variklio funkcijas ir, svarbiausia, apsaugos jūsų automobilį nuo perkaitimo ir galimo variklio gedimo.
Tinka:
- Audi A4 B8 1.8 TFSI 2008–2013 (MKB: CABA, CDHA, CABB, CABD, CDHB)*
- Audi A4 B8 2.0 TFSI 2008–2013 (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
- Audi A4 B8 Allroad 2.0 TFSI 2008–2013 (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
- Audi A5 B8 1.8 TFSI 2008–2013 (MKB:CABA, CDHA, CABB, CABD, CDHB)*
- Audi A5 B8 2.0 TFSI 2008–2013 ( MKB: CDNB; CAEB; B8 Sportback 2.0 TFSI 2008–2013 (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Pačios šerdies matmenys:
- Plotis: 580 mm
- Aukštis: 400 mm
- storis: 70 mm
Išėjimas: >66 mm
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip kai kurie iš nedaugelio, buvo išbandyti virš 10 barų.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.