Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Ecumaster DBW modulio pavara laidu
125.10 €
Taikymas: Ecumaster EMU
DBW modulis reikalingas elektroniniam EMU įrenginio droseliui valdyti.
Papildomas modulis turi vykdomąją funkciją (H-Bridge + procesorius). DBW suskaidymas į du mikroprocesorinius įrenginius turi daug privalumų.
Be kita ko, EMU apibrėžiami parametrai (gali būti labai gerai integruoti į softą), o įrenginiai vienas kitą prižiūri.
EMU ar vairuotojo gedimo atveju galite imtis veiksmų, kurie užtikrins saugumą (pirmuoju atveju DBW modulis jį uždarys, o antruoju EMU nutrauks apyvartą).
Į komplektą įeina modulis su jungtimi ir kištuku bei reikalingi rinkinio gnybtai.
DĖMESIO! Su elektroniniu droseliu susijusios funkcijos naudojamos tik stacionariems bandymams (galios generatoriai, dinamometrai). Saugumo sumetimais keliuose draudžiama naudoti elektroninius droselio valdiklius.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Ecumaster CAN Switch Board modulis.
CAN perjungimo blokas yra mažas įrenginys, leidžiantis lengvai perduoti iki 8 perjungimo būsenų ir du analoginius signalus per CAN magistralę.
Be to, įrenginyje yra 2 įmontuoti LED išėjimai, kuriuos galima aktyvuoti per CAN magistralės pranešimą.
Pagrindinis šios plokštės tikslas – sukurti pritaikytas vairo plokštes, kuriose būtų mygtukai, sukamieji jungikliai ir indikatoriai.
Perjungimo įrenginys sukurtas veikti su EMU BLACK ir PMU. Jis taip pat gali būti naudojamas su kitais įrenginiais su nestandartiniais CAN magistralės įėjimai
- CAN BUS 2.0B
- 500 arba 1000 kbps, pasirenka vartotojas
- galite pasirinkti skirtingas CAN ir ID struktūras,
- tik 25 x 25 mm,
- 8 žemo jungimo įėjimai,
- 2 analoginiai įėjimai / sukamųjų jungiklių įėjimai, 0–5 V, 10 bitų
- 2 LED išėjimai
- 6–20 V maitinimo šaltinis
- Išėjimas + 5 V sukamiesiems jungikliams arba potenciometrams tiekti
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
Nesenei peržiūrėti produktai
Cometic C4363-036 Nissan VQ35DE 1 versija, VQ40DE 0,036" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 100 mm skylė, RHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,036
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 100 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: dešinė
Programų sąrašas:
Infiniti
(2003–2008)
Nissan 350Z (2003–2006)  2002–2008 m.   br> NV3500 (2012–2015)
  )
Deginamas CNC lazeriu iš 0H18N9 aukštos kokybės rūgštims atsparaus plieno lakšto 1,5 mm storio, atsparaus visoms išmetimo sistemos sąlygoms.
EGR vožtuvo paskirtis – sustabdyti išmetamųjų dujų patekimą į įsiurbimo kolektorių. Sumontavus dingsta signalai, rodantys EGR vožtuvo pažeidimą.
Po apakinimo variklio kultūra žymiai pagerėja (galia ir dinamika grįžta) ir apsaugo nuo būsimų gedimų bei anglies nuosėdų įsiurbimo sistemoje.
PARAIŠKŲ SĄRAŠAS:
NISSAN su 3.0 varikliu su kodais ZD30, ZD30DD, ZD30DDT, ZDDDTI:
- Navara (D22 oraz D40)
- Patrulis
– Siena
- Kelio ieškiklis
KOMENTARAI:
Netinka automobiliams NISSAN Navara D40 su EURO 4 (2006-20011) ir Y22 bei Y25.
Neradote savo modelio ??
Kviečiame pasinaudoti paieškos sistema
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
OPEL | ||||||
COMMODORE | 2,5 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
COMMODORE | 2,8 | 1975 m. | – | 1981 m. | ||
MONZA | 2,2 l - 2,8 l - 3,0 l | 6 | 1978 m. | – | 1986 m. | |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30LE CH.K100099->) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE ->CH.K100098) | 155–175 (114–128) | 6 | 1987 m. | – | 1994 m. |
OMEGA A | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2,5 l (MOT 25NE) | 140 (103) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATORIUS | 2,5i | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30LE) | 155 (114) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
SENATOR 3.0 I | 3,0 l (MOT C30NE / 30NE) | 175 (129) | 6 | 1987 m. | – | 1993 m. |
VAUXHALL | ||||||
CARLTONAS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
OMEGA | ROYALE | 1978 m. | – | 1984 m. | ||
SENATORIUS | 2,5i ŠV | 1987 m. | – | 1990 m. | ||
SENATORIUS | 2.5i, 3.0i | 1984 m. | – | 1987 m. | ||
SENATORIUS | 3.0i LE/NE | 1987 m. | – | 1992 m. | ||
VICEROJUS | 1980 m. | – | 1983 m. |
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.