Paskyra
Hello, Sign in2,760.83 €
Suma: 2,760.83 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 2,760.83 €
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Ecumaster DBW modulio pavara laidu
125.70 €
Taikymas: Ecumaster EMU
DBW modulis reikalingas elektroniniam EMU įrenginio droseliui valdyti.
Papildomas modulis turi vykdomąją funkciją (H-Bridge + procesorius). DBW suskaidymas į du mikroprocesorinius įrenginius turi daug privalumų.
Be kita ko, EMU apibrėžiami parametrai (gali būti labai gerai integruoti į softą), o įrenginiai vienas kitą prižiūri.
EMU ar vairuotojo gedimo atveju galite imtis veiksmų, kurie užtikrins saugumą (pirmuoju atveju DBW modulis jį uždarys, o antruoju EMU nutrauks apyvartą).
Į komplektą įeina modulis su jungtimi ir kištuku bei reikalingi rinkinio gnybtai.
DĖMESIO! Su elektroniniu droseliu susijusios funkcijos naudojamos tik stacionariems bandymams (galios generatoriai, dinamometrai). Saugumo sumetimais keliuose draudžiama naudoti elektroninius droselio valdiklius.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
Taikymas: „Ecumaster EMU“, „EMU Black“, „Ecumaster“ klaviatūra, „Motec“, „Pectel“ ir kt.
Energijos valdymo blokas Ecumaster PMU (Power Management Unit) yra įrenginys, visiškai pašalinantis saugiklių dėžę ir reles automobilio instaliacijoje.
Modulis yra visiškai programuojamas ir turi daugybę strategijų, tokių kaip nuoseklus įrenginių įjungimas ir išjungimas, įrenginio paleidimas iš naujo gedimo ar viršįtampio atveju, vėlesnis išjungimas nukritus įtampai tam tikra tvarka ir šviesos diodai, rodantys atskirų išėjimų būseną. .
PMU žymiai supaprastina automobilio siją, sumažina visos instaliacijos svorį ir apsaugo automobilį nuo brangių gedimų.
IŠVADA:
- 10 x 25 A
- 6 x 15 A
- Skirtas išėjimas valytuvams su parkavimo funkcija
ĮVESTIS:
- 16 kartų perjungta
BENDRAVIMAS:
- 2 x CAN – įskaitant diagnostiką, energijos suvartojimą, įėjimo įtampą, klaidas.
KITI:
- Integruoti akselerometrai su maitinimo išjungimo funkcija avarijos metu.
- Šviesos diodai, rodantys išėjimų būseną.
- 256 MB atminties (prisijungimo greitis iki 500 Hz) (tik versija su įmontuotu duomenų kaupikliu)
KIŠTUKAS:
- 1 x 39 kaištis
- 1 x M6 smeigė
MATMENYS:
- 131 x 112 x 32 mm
SVORIS 345 g
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Ecumaster Lambda to CAN valdiklis yra kompaktiškas valdymo įrenginys
Bosch LSU 4.9 plačiajuosčio ryšio zondas ir CAN-BUS perdavimas. Galimos dvi programuojamos analoginės signalo linijos 0–5 V su CAN perdavimu.
Valdiklis naudoja specialią „Bosch“ lustą kartu su skaitmeniniu automobilio valdikliu, kad būtų galima tiksliai valdyti deguonies jutiklius ir apskaičiuoti AFR.
Keli valdikliai gali būti naudojami vienu metu vienoje CAN-BUS magistralėje.
Pagrindinės funkcijos:
- Palaiko Bosch LSU 4.9 (taip pat galima ir ADV versija)
– Darbinės įtampos diapazonas: 9–16 V
– Srovės suvartojimas: iki 3 A (šilimo metu)
- IP65 korpusas
- 2 programuojami analoginiai išėjimai 0-5 V.
– Ryšys ir konfigūracija: CAN 2.0A/B
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Nesenei peržiūrėti produktai
Cometic C5251-030 Chevrolet Mark-IV; GM Gen-V/VI Big Block V8 .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys, 2,250" apvalus prievadas
Išsami informacija:
- Medžiaga: nepadengta MLS
- li>
- Suspaustas storis: 0,030
- Prievado forma: apvali
- Prievado dydis: 2,250"
Programų sąrašas:
Chevrolet
„Bel Air“ (1965–1975)
„Blazer“ (1973–1974)
  br> Suburban (1968–1980)   -1974)
  C30 (1975-1986)
C30 Caprice (1966–1976)
Chevelle (1965–1973)
Chevy II (1968 m.)
Corvette (1965–1974)
El Camino (1966–1975)
Turtas (1969–1970)
G10 Van (1973–1974)
G20 (1976)
G20 Van (1973–1974)
G30 (1975-1976, 1988-1996)
G30 furgonas (1973-1974, 1988-1996)
Impala (1965–1976)
K10 (1976–1976, 1979–1980)
K10 pikapas (1968–1974)
K10 priemiestis (1968–1974)
K20 (1976)
K20 pikapas (1968–1974)
K20 priemiestis (1968 m.)
K2500 (1991–1995)
K2500 priemiestis (1992–1992, 1994–1995)
K30 (1977-1977, 1980-1986)
K30 pikapas (1968–1974)
K3500 (1988–1995)
K5 Blazer (1976–1978)
Kingswood (1969–1972)
Laguna (1973–1975)
Malibu (1965-1967, 1973-1975)
Monte Karlas (1970–1975)
Nova (1969–1972)
P10 Van (1973)
P20 (1976)
P20 Van (1970)
P30 (1975–1990)
P30 Van (1970–1974)
R20 (1987–1988)
R20 priemiestis (1987–1988)
R2500 (1989 m.)
R2500 priemiestis (1989–1991)
R30 (1987–1988)
R3500 (1989–1991)
Townsman (1969–1972)
V20 priemiestis (1987–1988)
V2500 priemiestis (1990 m.)
V30 (1987–1988)
V3500 (1989–1991)
GMC
C15 priemiestis (1975–1978)
C15/C1500 priemiestis (1968–1974)
C1500 pikapas (1968–1980)
C1500 Suburban (1979–1980)
C25 priemiestis (1975–1978)
C25/C2500 pikapas (1968–1978)
C25 / C2500 priemiestis (1968–1974)
C2500 pikapas (1979-1986, 1991-1995)
C2500 Suburban (1979–1986, 1992–1995)
C35/C3500 pikapas (1968–1978)
C3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
G25 / G2500 furgonas (1975–1976)
G35 / G3500 furgonas (1973-1974, 1976-1976, 1988-1996)
Jimmy (1973)
K15 / K1500 pikapas (1968 m.)
K15 / K1500 priemiestis (1968–1974)
K1500 pikapas (1968-1974, 1976-1976, 1979-1980)
K25 pikapas (1976–1978)
K25 priemiestis (1976–1977)
K25 / K2500 pikapas (1968–1974)
K25 / K2500 priemiestis (1968–1974)
K2500 pikapas (1991–1995 m.)
K2500 priemiestis (1992–1995)
K35 / K3500 pikapas (1968–1974)
K3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
P15 / P1500 furgonas (1979 m.)
P25 / P2500 furgonas (1970–1971)
P35 Van (1975–1978)
P35 / P3500 furgonas (1970–1971, 1973–1974)
P3500 furgonas (1979–1990)
R2500 pikapas (1987–1989 m.)
R2500 priemiestis (1987–1991)
R3500 pikapas (1987–1991)
Sprintas (1971–1975)
V3500 pikapas (1987–1991)
Pontiac
Acadian (1968–1971)
Beaumont (1965–1969)
Laurentianas (1966–1970)
Parisienne (1966–1970)
Strato vadovas (1965–1970 m.)
Mūsų lenktyninių vožtuvų gamyba prasideda nuo vientiso kalimo, kai vožtuvo galvutė kaliama lėtu dviejų etapų procesu, kad būtų išlaikytas geras medžiagos srautas.
Tada keliais etapais jis apdirbamas CNC, kad būtų užtikrintas galutinių matmenų tikslumas.
Tada atliekame kitą terminį apdorojimą, kad atsipalaiduotume, o po to kietinama nitridu (arba dengimo procesas, priklausomai nuo naudojimo).
Galiausiai atliekame dar vieną šlifavimą ir patentuotą paviršiaus apdailą, kad kiekvienas vožtuvas būtų be defektų ir būtų tikslūs matmenys.
Kiekviena vožtuvo konstrukcija siekia maksimaliai padidinti patvarumą dėl didesnio atsparumo nuovargiui ir tempimo stiprumo.
Kiekvienas vožtuvo antgalis yra sukietėjęs virš 52 HRc.
Mažai tikėtina, kad rasite mūsų konkurentų vožtuvų, kurių matmenų nuokrypiai būtų griežtesni nei mūsų Supertech vožtuvai.
Sujunkite jį su paruoštomis vožtuvų lizdais su vienodai griežtais nuokrypiais ir niekur nerasite geresnio sandarinimo, geresnio našumo ir lengviau montuojamų sprendimų!
Kai Superfinish danga derinama su juoduoju azotu, paviršiaus šiurkštumas sumažėja iki 1/3 chromuoto vožtuvo.
Galutinis rezultatas... neprilygstamas našumas ir ilgaamžiškumas./p>
Tinka: MAZDA MZR/FORD Duratec 2.0/2.3/2.5L/Focus/Mazda 3
Matmenys:
Galvos skersmuo: 32,00 mm (+2,0) indas
Stiebo skersmuo:
Ilgis:
Cometic C4343-060 Nissan VQ35DE, 1 versija, VQ40DE .060" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 100 mm skylė, LHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,060
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 100 <li # sluoksnių: 5
- Orientacija: kairėn
Programų sąrašas:
Infiniti
(2003–2008)
Nissan 350Z (2003–2006)  2002–2008 m.   br> NV3500 (2012–2015)
  )
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
Cometic C5287-045 Ford 5.0L Gen-1 Coyote Modular V8 0,045" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 94 mm skylė, LHS
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,045
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (MM): 94 <li # sluoksnių : 3
- Orientacija: Kairėn
Programų sąrašas:
Ford
F-150 (2011–2018 m.)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Reikia pagalbos?
Klientų aptarnavimas
Užduokite klausimą
Reikalinga detalesnė informacija apie prekę ar domina pristatymo terminas jeigu prekės šiuo metu neturime?
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.