Paskyra
Hello, Sign in18,825.79 €
Suma: 18,825.79 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 18,825.79 €
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Ecumaster DBW modulio pavara laidu
125.90 €
Taikymas: Ecumaster EMU
DBW modulis reikalingas elektroniniam EMU įrenginio droseliui valdyti.
Papildomas modulis turi vykdomąją funkciją (H-Bridge + procesorius). DBW suskaidymas į du mikroprocesorinius įrenginius turi daug privalumų.
Be kita ko, EMU apibrėžiami parametrai (gali būti labai gerai integruoti į softą), o įrenginiai vienas kitą prižiūri.
EMU ar vairuotojo gedimo atveju galite imtis veiksmų, kurie užtikrins saugumą (pirmuoju atveju DBW modulis jį uždarys, o antruoju EMU nutrauks apyvartą).
Į komplektą įeina modulis su jungtimi ir kištuku bei reikalingi rinkinio gnybtai.
DĖMESIO! Su elektroniniu droseliu susijusios funkcijos naudojamos tik stacionariems bandymams (galios generatoriai, dinamometrai). Saugumo sumetimais keliuose draudžiama naudoti elektroninius droselio valdiklius.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 6 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 17 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 19 |
Tūrinis svoris gramais | 323 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Taikymas: „Ecumaster EMU“, „EMU Black“, „Ecumaster“ klaviatūra, „Motec“, „Pectel“ ir kt.
Energijos valdymo blokas Ecumaster PMU (Power Management Unit) yra įrenginys, visiškai pašalinantis saugiklių dėžę ir reles automobilio instaliacijoje.
Modulis yra visiškai programuojamas ir turi daugybę strategijų, tokių kaip nuoseklus įrenginių įjungimas ir išjungimas, įrenginio paleidimas iš naujo gedimo ar viršįtampio atveju, vėlesnis išjungimas nukritus įtampai tam tikra tvarka ir šviesos diodai, rodantys atskirų išėjimų būseną. .
PMU žymiai supaprastina automobilio siją, sumažina visos instaliacijos svorį ir apsaugo automobilį nuo brangių gedimų.
IŠVADA:
- 10 x 25 A
- 6 x 15 A
- Skirtas išėjimas valytuvams su parkavimo funkcija
ĮVESTIS:
- 16 kartų perjungta
BENDRAVIMAS:
- 2 x CAN – įskaitant diagnostiką, energijos suvartojimą, įėjimo įtampą, klaidas.
KITI:
- Integruoti akselerometrai su maitinimo išjungimo funkcija avarijos metu.
- Šviesos diodai, rodantys išėjimų būseną.
- 256 MB atminties (prisijungimo greitis iki 500 Hz) (tik versija su įmontuotu duomenų kaupikliu)
KIŠTUKAS:
- 1 x 39 kaištis
- 1 x M6 smeigė
MATMENYS:
- 131 x 112 x 32 mm
SVORIS 345 g
Haldex Drag Racing Controller yra prietaisas, būtinas kiekvienam dalyviui, dalyvaujančiam 1/4 mylios varžybose automobiliu, turinčiu 4Motion pavarą su Haldex sistema, o tai įrodo faktas, kad pirmaujančios lenktynės raitelių šiuo įrenginiu naudojasi ketvirtį mylios.
Tai leidžia visiškai sutrumpinti pavarą užvedimo metu ir automatiškai atjungti viršijus nustatytą automobilio greitį.
Didelis įrenginio privalumas yra tai, kad jam nereikia jokių papildomų jutiklių, todėl automobiliuose be ABS galima naudoti 4Motion pavarą.
Įrenginys sėkmingai naudojamas ir kasdieniame eisme, kur galima sklandžiai reguliuoti galinės pavaros trumpąjį jungimą naudojant potenciometrą.
Įrenginio funkcijos:
- visiškas galinės pavaros trumpojo jungimo valdymas (50% -50%),
- pavaros trumpojo jungimo reguliavimas potenciometru,
- galimybė automatiškai „atsegti“ pavarą transporto priemonei viršijus nustatytą greitį,
- apsauga nuo alyvos perkaitimo,
- „atstabdo“ pavarą, kai įjungtas rankinis stabdis,
- visa įrenginio konfigūracija + jo būsenos registravimas kompiuteriu,
- 24 mėnesių garantija įrenginiui.
Komentarai:
Kad valdiklis veiktų tinkamai, būtina modifikuoti Haldex modulį. Ją atlieka įmonė Ecumaster.
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Norint tinkamai bendradarbiauti su įrenginiu, reikalinga ši minimali konfigūracija.
Kadangi šiuolaikiniai nešiojamieji kompiuteriai paprastai neturi integruotų nuosekliųjų prievadų (COM), įrenginys veikia su populiariu USB <-> COM adapteriai.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 800 x 600 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 500 MHz,
- Serijinis prievadas (RS232) arba USB keitiklis yra RS232.
Rinkinio sudėtis:
- HALDEX DRAG RACING VALDIKLIS,
- RS232 (DB9) kabelis <-> HDRC,
- Kištukų rinkinys, naudojamas įrenginiui prijungti prie Haldex modulio,
- Modifikuotas Halex modulis (pateikiamas kliento),
Taikymas: „Ecumaster EMU“, „EMU Black“, „Ecumaster“ klaviatūra, „Motec“, „Pectel“ ir kt.
Ecumaster PMU16-DL, palyginti su Ecumaster PMU16, turi integruotą labai efektyvią ir atsparią temperatūros atmintį duomenims registruoti.
Maitinimo valdymo blokas Ecumaster PMU (Power Management Unit) yra įrenginys, visiškai pašalinantis saugiklių dėžę ir reles automobilio instaliacijoje. Modulis yra visiškai programuojamas ir turi daugybę strategijų, tokių kaip nuoseklus įrenginių įjungimas ir išjungimas, įrenginio paleidimas iš naujo gedimo ar viršįtampio atveju, vėlesnis išjungimas nukritus įtampai tam tikra tvarka ir šviesos diodai, rodantys atskirų išėjimų būseną. . PMU žymiai supaprastina automobilio siją, sumažina visos instaliacijos svorį ir apsaugo automobilį nuo brangių gedimų.
IŠVADA:
- 10 x 25 A
- 6 x 15 A
- Skirtas išėjimas valytuvams su parkavimo funkcija
ĮVESTIS:
- 16 kartų perjungta
BENDRAVIMAS:
- 2 x CAN – įskaitant diagnostiką, energijos suvartojimą, įėjimo įtampą, klaidas.
KITI:
- Integruoti akselerometrai su maitinimo išjungimo funkcija avarijos metu.
- Šviesos diodai, rodantys išėjimų būseną.
- 256 MB atminties (prisijungimo greitis iki 500 Hz) (tik versija su įmontuotu duomenų kaupikliu)
KIŠTUKAS:
- 1 x 39 kaištis
- 1 x M6 smeigė
MATMENYS:
- 131 x 112 x 32 mm
SVORIS 345 g
Paskirtis: atskiri kompiuteriai
Modulis, leidžiantis prie Ecumaster EMU kompiuterio prijungti iki 8 papildomų EGT termoporų.
Ryšys su Emu vyksta per CAN-Bus modulį.
Modulis gali bendrauti su kitais autonominiais valdikliais, turinčiais „Can-Bus“ ryšį, arba dirbti savarankiškai.
Ecumaster CAN Switch Board modulis.
CAN perjungimo blokas yra mažas įrenginys, leidžiantis lengvai perduoti iki 8 perjungimo būsenų ir du analoginius signalus per CAN magistralę.
Be to, įrenginyje yra 2 įmontuoti LED išėjimai, kuriuos galima aktyvuoti per CAN magistralės pranešimą.
Pagrindinis šios plokštės tikslas – sukurti pritaikytas vairo plokštes, kuriose būtų mygtukai, sukamieji jungikliai ir indikatoriai.
Perjungimo įrenginys sukurtas veikti su EMU BLACK ir PMU. Jis taip pat gali būti naudojamas su kitais įrenginiais su nestandartiniais CAN magistralės įėjimai
- CAN BUS 2.0B
- 500 arba 1000 kbps, pasirenka vartotojas
- galite pasirinkti skirtingas CAN ir ID struktūras,
- tik 25 x 25 mm,
- 8 žemo jungimo įėjimai,
- 2 analoginiai įėjimai / sukamųjų jungiklių įėjimai, 0–5 V, 10 bitų
- 2 LED išėjimai
- 6–20 V maitinimo šaltinis
- Išėjimas + 5 V sukamiesiems jungikliams arba potenciometrams tiekti
Nesenei peržiūrėti produktai
VW TSI / TFSI pripūtimo slėgio jutiklio adapteris.
2007–2013 m. | Audi | A3 II 2.0L FSI | - Benzyna |
2000-2006 | Audi | A4 B6 2.0L FSI | - Benzyna |
2004-2008 | Audi | A4 B7 2.0L FSI | - Benzyna |
2008-2015 | Škoda | Superb II 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2015–2018 m. | Škoda | Superb III 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2004-2013 | Škoda | Octavia II 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2013-2018 | Škoda | Octavia III 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2016–2018 m. | Škoda | Kodiaq 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2010–2018 m. | Seat | Alhambra II 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2004-2015 | Seat | Altea 2.0L FSI | - Benzyna |
2004-2018 | Seat | Altea 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2008-2013 | Seat | Exeo 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005–2012 m. | Seat | Leon II 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005–2012 m. | Seat | Leon II 2.0L FSI | - Benzyna |
2018 m. | Seat | Tarraco 2.0 TSI | - T. Benzyna |
2004-2009 | Seat | Toledo III 2.0L FSI | - Benzyna |
2017–2018 m. | Volkswagen | Arteon 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2011-2018 | Volkswagen | Vabalo 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005-2011 | Volkswagen | Jetta V 2.0L FSI | - Benzyna |
2008-2016 | Volkswagen | CC 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005-2014 | Volkswagen | Eos 2.0L FSI | - Benzyna |
2003-2009 | Volkswagen | Golf V 2.0L FSI | - Benzyna |
2008-2013 | Volkswagen | Golf VI 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005-2010 | Volkswagen | Passat VI 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2005-2010 | Volkswagen | Passat VI 2.0L FSI | - Benzyna |
2014-2018 | Volkswagen | Passat VII 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2008-2017 | Volkswagen | Passat CC 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2008-2017 | Volkswagen | Scirocco 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2016–2018 m. | Volkswagen | Tiguan 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2016–2018 m. | Volkswagen | Tiguan 2.0L TSI | - T. Benzyna |
2003-2015 | Volkswagen | Touran 2.0L FSI | - Benzyna |
AST varžtas V4 riedėjimo narve su 6 taškais prie korpuso, prisukamas ant 6 sutvirtinimo plokščių, privirintų prie korpuso. Šios sutvirtinimo plokštės yra pagamintos iš 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos bei pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, siekiant maksimalaus saugumo ir tvirtinimo ant važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirintas ir nedažytas, jį sudaro pagrindinis 45 mm skersmens lankas iš E355 plieno, likusi konstrukcijos dalis pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno. Konstrukcija padalinta į kelias dalis, kad būtų lengviau surinkti transporto priemonėje
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirintas ritininis narvas
- FIA jungtys
– Sutvirtinimo plokštės
- Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
* Pasitarkite su savo federacija / sporto organizacija dėl minimalių saugos reikalavimų, taikomų jūsų transporto priemonei, versijai, varikliui ir testo tipui ir (arba) čempionatui, kurį ketinama žaisti, net jei šis narvas tinka visų modelių varikliams.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) atšaukti transporto priemonės vidaus elementus (prietaisų skydelį, durų plokštes, apmušalus, galines sėdynes...)
1/8 colio NPT jutiklio adapteris, skirtas M14 x 1,5
Moteriška gija: 1/8" NPT
Vyriškas siūlas: M14 x 1,5
Cometic C5042-036 Chrysler 6,1L Gen-3 Hemi .036" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 4,185" anga
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,036
- Angos forma: apvali
- Angos dydis (IN): 4,185 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
Chrysler
300 (2005–2010 m.)
Dodge
„Challenger“ (2008–2010 m.)
Įkroviklis (2006–2010 m.)
Magnum (2006–2008 m.)
Jeep
Grand Cherokee (WK) (2006–2010)
Šis „Roll Cage“ yra pagamintas pagal FIA J priedą ir yra šių versijų: AUDI Coupe GT 2.0i FWD (B2) ir AUDI Coupe GT 2.2i FWD (B2)
AST Multipoint Weld In V5 riedėjimo narvas su 10 taškų į korpusą. Sutvirtinimo plokštės yra 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos ir pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, kad būtų užtikrintas maksimalus saugumas ir tvirtinimas prie važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirinimo komplekte, nedažytas, sudarytas iš 45 mm skersmens pagrindinio lanko iš E355 plieno, likusi konstrukcija pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno.
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirinimo rinkinys
– Įtvarai
– Sutvirtinimo plokštės
- Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
- Suvirinimo T pavyzdys
* Ši konstrukcija suprojektuota ir pagaminta pagal FIA J priedą. Pasitarkite su savo federacija / sporto organizacija dėl minimalių saugos reikalavimų, būdingų jūsų transporto priemonei, versijai, varikliui ir testo tipui ir (arba) čempionatui, kurį ketinama žaisti, net jei šis apsidraudimo narvas tinka visų modelių varikliams.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) atšaukti transporto priemonės vidaus elementus (prietaisų skydelį, durų plokštes, apmušalus, galines sėdynes...)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.