Paskyra
Hello, Sign inPrekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Ecumaster CAN-BUS modulis
130.90 €
CAN-BUS modulis prijungtas prie ECUMASTER EMU kompiuterio plėtinio prievado.
CAN-Bus ryšio modulis prijungtas prie ECUMASTER EMU kompiuterio išplėtimo prievado.
EMU palaikomų CAN protokolų sąraše, be kitų, yra BMW, Citroen, VW, Ford arba Lotus (ir daugelis kitų).
Be to, galima dirbti su prietaisų skydeliais naudojant Motec M800 arba Haltech E8 E11v2 protokolą.
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
„Ecumaster“ rato greičio modulis, skirtas CAN.
Prietaisas Wheel Speed To CAN yra skirtas matuoti dažnio signalus iš 4 atskirų jutiklių ir siųsti šiuos duomenis per CAN magistralę.
Modulis gali matuoti signalus iš įvairių tipų jutiklių arba standartinius skaitmeninius signalus.
Dėl diferencialinių įėjimų ir konfigūruojamų traukimo aukštyn / žemyn rezistorių, jutiklius galima prijungti tiesiai prie įrenginio arba lygiagrečiai su veikiančia ABS sistema.
Greitis Rato greitis į CAN turi būti užprogramuotas naudojant CAN sąsają.
Galite naudoti Ecumaster USB prie CAN, Kvaser arba Peak PCAN.
Kas yra dėžutėje?
- Ratų greitis iki CAN modulio
- 12 padėčių jungtys su gnybtais
Ecumaster Dual H-Bridge modulis.
CAN H-Bridge įrenginyje yra du nepriklausomi H tilteliai su apsauga nuo viršsrovių ir trumpojo jungimo, galintys nuolat palaikyti 10 A srovę ir 30 A didžiausią srovę. H tiltus galima valdyti naudojant įrenginio įvestis arba CAN magistralės pranešimus.
- Įtampos diapazonas: 6V - 28V (automobilių įrengimas 12V ir 24V)
- Išėjimo srovė: nuolatinė 10A, didžiausia 30A
- 4 analoginiai įėjimai (0–5 V) / skaitmeniniai (35 Hz–200 Hz PWM)
- PWM išvestis: 12 bitų 3,9 kHz
CAN H-Bridge įrenginys gali būti naudojamas saugiam žemos įtampos (GND) arba aukštos (VBat) maitinimo šaltiniui užtikrinti, nepriklausomai nuo kiekvieno iš 4 išėjimų, skirtų dvikrypčiai nuolatinės srovės variklio valdymui. Mažos šoninės reikšmės išėjimai gali būti PWM moduliuojami remiantis tiltu.
Tipiniai naudojimo atvejai yra:
- Elektriniai langai
- Didelės srovės elektroninis droselio stiprintuvas
Dvigubas H-Bridge įrenginys turi būti užprogramuotas per CAN sąsają. Galite naudoti ECUMaster USB prie CAN, Kvaser arba Peak PCAN.
Kas yra dėžutėje?
- Can H-Bridge modulis
- 24 padėčių jungtys su gnybtais
Taikymas: Ecumaster EMU, EMU Black
Bluetooth belaidžio ryšio modulis, prijungtas prie Ecumaster EMU Can-bus modulio arba Ecumaster EMU Black.
Tai leidžia bendrauti su mobiliaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, valdomais Android operacinės sistemos.
Įsigiję nurodykite CAN ryšio greitį: 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s arba 1 Mbit.
Šios informacijos trūkumas bus toks pat, kaip pasirinkus 500 kbps (dažniausiai naudojamą).
Taikymas: „Ecumaster EMU“, „EMU Black“, „Ecumaster“ klaviatūra, „Motec“, „Pectel“ ir kt.
Energijos valdymo blokas Ecumaster PMU (Power Management Unit) yra įrenginys, visiškai pašalinantis saugiklių dėžę ir reles automobilio instaliacijoje.
Modulis yra visiškai programuojamas ir turi daugybę strategijų, tokių kaip nuoseklus įrenginių įjungimas ir išjungimas, įrenginio paleidimas iš naujo gedimo ar viršįtampio atveju, vėlesnis išjungimas nukritus įtampai tam tikra tvarka ir šviesos diodai, rodantys atskirų išėjimų būseną. .
PMU žymiai supaprastina automobilio siją, sumažina visos instaliacijos svorį ir apsaugo automobilį nuo brangių gedimų.
IŠVADA:
- 10 x 25 A
- 6 x 15 A
- Skirtas išėjimas valytuvams su parkavimo funkcija
ĮVESTIS:
- 16 kartų perjungta
BENDRAVIMAS:
- 2 x CAN – įskaitant diagnostiką, energijos suvartojimą, įėjimo įtampą, klaidas.
KITI:
- Integruoti akselerometrai su maitinimo išjungimo funkcija avarijos metu.
- Šviesos diodai, rodantys išėjimų būseną.
- 256 MB atminties (prisijungimo greitis iki 500 Hz) (tik versija su įmontuotu duomenų kaupikliu)
KIŠTUKAS:
- 1 x 39 kaištis
- 1 x M6 smeigė
MATMENYS:
- 131 x 112 x 32 mm
SVORIS 345 g
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.