Paskyra
Hello, Sign in1,811.70 €
Suma: 1,811.70 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 1,811.70 €
Produkto plotis centimetrais | 5 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 15 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 21 |
Tūrinis svoris gramais | 262.5 |
Ecumaster CAN BUS KLAVIATŪRA – 8 pozicijų RGB
397.70 €
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 5 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 15 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 21 |
Tūrinis svoris gramais | 262.5 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Ecumaster GPS modulis į CAN.
Šis GPS modulis, skirtas CAN, papildo CAN sistemą GPS duomenimis. Šie duomenys gali būti naudojami registruojant duomenis, ratų laikus ir greitį / pagreitį.
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Haldex Drag Racing Controller yra prietaisas, būtinas kiekvienam dalyviui, dalyvaujančiam 1/4 mylios varžybose automobiliu, turinčiu 4Motion pavarą su Haldex sistema, o tai įrodo faktas, kad pirmaujančios lenktynės raitelių šiuo įrenginiu naudojasi ketvirtį mylios.
Tai leidžia visiškai sutrumpinti pavarą užvedimo metu ir automatiškai atjungti viršijus nustatytą automobilio greitį.
Didelis įrenginio privalumas yra tai, kad jam nereikia jokių papildomų jutiklių, todėl automobiliuose be ABS galima naudoti 4Motion pavarą.
Įrenginys sėkmingai naudojamas ir kasdieniame eisme, kur galima sklandžiai reguliuoti galinės pavaros trumpąjį jungimą naudojant potenciometrą.
Įrenginio funkcijos:
- visiškas galinės pavaros trumpojo jungimo valdymas (50% -50%),
- pavaros trumpojo jungimo reguliavimas potenciometru,
- galimybė automatiškai „atsegti“ pavarą transporto priemonei viršijus nustatytą greitį,
- apsauga nuo alyvos perkaitimo,
- „atstabdo“ pavarą, kai įjungtas rankinis stabdis,
- visa įrenginio konfigūracija + jo būsenos registravimas kompiuteriu,
- 24 mėnesių garantija įrenginiui.
Komentarai:
Kad valdiklis veiktų tinkamai, būtina modifikuoti Haldex modulį. Ją atlieka įmonė Ecumaster.
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Norint tinkamai bendradarbiauti su įrenginiu, reikalinga ši minimali konfigūracija.
Kadangi šiuolaikiniai nešiojamieji kompiuteriai paprastai neturi integruotų nuosekliųjų prievadų (COM), įrenginys veikia su populiariu USB <-> COM adapteriai.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 800 x 600 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 500 MHz,
- Serijinis prievadas (RS232) arba USB keitiklis yra RS232.
Rinkinio sudėtis:
- HALDEX DRAG RACING VALDIKLIS,
- RS232 (DB9) kabelis <-> HDRC,
- Kištukų rinkinys, naudojamas įrenginiui prijungti prie Haldex modulio,
- Modifikuotas Halex modulis (pateikiamas kliento),
Belaidžio ryšio modulis, prijungtas prie ECUMASTER EMU kompiuterio išplėtimo prievado.
Jis leidžia bendrauti su mobiliaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, valdomais „Android“ operacinės sistemos.
Dėl to ir naudojant AIM ryšio protokolą galima realiu laiku peržiūrėti pagrindinius variklio veikimo parametrus.
Paskirtis: atskiri kompiuteriai
Modulis, leidžiantis prie Ecumaster EMU kompiuterio prijungti iki 8 papildomų EGT termoporų.
Ryšys su Emu vyksta per CAN-Bus modulį.
Modulis gali bendrauti su kitais autonominiais valdikliais, turinčiais „Can-Bus“ ryšį, arba dirbti savarankiškai.
Nesenei peržiūrėti produktai
INTERCOOLER prekės ženklui ir modeliui, nurodytam temos pavadinime. Visuma pagaminta labai kruopščiai ir tiksliai, suvirinti elementai vadinami TIGIEM, T-6061 aliuminio.
Tinka:
Audi A4 B8 1,8 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CABA, CDHA, CABB, CABD, CDHB)*
Audi A4 B8 2,0 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Audi A4 B8 Allroad 2,0 TFSI 2008–2013 (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Audi A5 B8 1,8 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CABA, CDHA, CABB, CABD, CDHB)*
Audi A5 B8 2,0 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Audi A5 B8 Sportback 1,8 TFSI 2008–2013 (MKB:CABA, CDHA, CABB, CDHB)*
Audi A5 B8 Sportback 2,0 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Pačios šerdies matmenys:
- Plotis: 600 mm
- Aukštis: 440 mm
- Storis: 60 mm
Įėjimas / išėjimas: 70 mm
Mūsų tarpiniai aušintuvai buvo vieni iš nedaugelio išbandytų daugiau nei 10 barų.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi veiksmingą COOL-TEC + šerdį, o sienos pagamintos iš aukščiausios kokybės poliruoto aliuminio.
Kitos šerdys turi rečiau išdėstytas briaunas, todėl aušinimas prastas, o COOL-TEC + šerdys pagamintos iš smulkesnio dydžio briaunų, o tai garantuoja reikšmingą aušinimo pagerėjimą.
Tinka:
- Audi A4 B8 1.8 TFSI 2008–2013 (MKB: CABA, CDHA, CABB, CABD, CDHB)*
- Audi A4 B8 2.0 TFSI 2008–2013 (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
- Audi A4 B8 Allroad 2.0 TFSI 2008–2013 (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
- Audi A5 B8 1.8 TFSI 2008–2013 (MKB:CABA, CDHA, CABB, CABD, CDHB)*
- Audi A5 B8 2.0 TFSI 2008–2013 ( MKB: CDNB; CAEB; B8 Sportback 2.0 TFSI 2008–2013 (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Pačios šerdies matmenys:
- Plotis: 580 mm
- Aukštis: 400 mm
- storis: 70 mm
Išėjimas: >66 mm
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip kai kurie iš nedaugelio, buvo išbandyti virš 10 barų.
Įrenginys padeda aušinti turbiną, nustatydamas variklio veikimo laiką išjungus degimą.
Ištraukus raktelį, automobilis veiks tuščiąja eiga tiek laiko, kiek bus nustatyta, ačiū. iki kurios turbina atvės ir tai neleis jai sunaikinti.
Pagaminta Japonijoje.
ACL Race guoliai sukurti dirbti pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis ir labiausiai įtemptiems varikliams.
Dėl ilgametės patirties guolių stiklų gamyboje kiekvienas komplektas idealiai tinka varikliui.
Pažangus technologinis procesas leidžia guoliui prisitaikyti prie deformacijų, kylančių esant dideliems sūkiams ir padeda gaminti hidrodinamines alyvos plėveles.
Dėl šios technologijos kartu su pažangia kaušelio geometrija jie idealiai tinka labai įtemptiems varikliams.
Dauguma stiklų taip pat yra kelių kitų matmenų:
- STDX – 0,025 mm (laisvesnis nei vardinis)
- STD +0 000 mm (vardinis)
- + 0,025 mm (griežčiau nei vardinis)
- + 0,25 mm (pirmasis veleno pjūvis) )
- + 0,50 mm (antrasis veleno pjūvis)
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materialałów ciernych, spełniających wymogi norma bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu - już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materialałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa możzzno częcza hamulcowa mockdwa przetrwaty ści. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 76 x 90 x 18 mm
- Wymiary Klocka B: 63 x 77 x 18 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Žastosowanie na oś: Przód
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.