Paskyra
Hello, Sign in3,858.00 €
Suma: 3,858.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 3,858.00 €
Produkto plotis centimetrais | 5 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 15 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 21 |
Tūrinis svoris gramais | 262.5 |
Ecumaster CAN BUS KLAVIATŪRA – 8 pozicijų RGB
399.30 €
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 5 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 15 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 21 |
Tūrinis svoris gramais | 262.5 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Ecumaster Dual H-Bridge modulis.
CAN H-Bridge įrenginyje yra du nepriklausomi H tilteliai su apsauga nuo viršsrovių ir trumpojo jungimo, galintys nuolat palaikyti 10 A srovę ir 30 A didžiausią srovę. H tiltus galima valdyti naudojant įrenginio įvestis arba CAN magistralės pranešimus.
- Įtampos diapazonas: 6V - 28V (automobilių įrengimas 12V ir 24V)
- Išėjimo srovė: nuolatinė 10A, didžiausia 30A
- 4 analoginiai įėjimai (0–5 V) / skaitmeniniai (35 Hz–200 Hz PWM)
- PWM išvestis: 12 bitų 3,9 kHz
CAN H-Bridge įrenginys gali būti naudojamas saugiam žemos įtampos (GND) arba aukštos (VBat) maitinimo šaltiniui užtikrinti, nepriklausomai nuo kiekvieno iš 4 išėjimų, skirtų dvikrypčiai nuolatinės srovės variklio valdymui. Mažos šoninės reikšmės išėjimai gali būti PWM moduliuojami remiantis tiltu.
Tipiniai naudojimo atvejai yra:
- Elektriniai langai
- Didelės srovės elektroninis droselio stiprintuvas
Dvigubas H-Bridge įrenginys turi būti užprogramuotas per CAN sąsają. Galite naudoti ECUMaster USB prie CAN, Kvaser arba Peak PCAN.
Kas yra dėžutėje?
- Can H-Bridge modulis
- 24 padėčių jungtys su gnybtais
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
Taikymas: Ecumaster PMU16, PMU16 DL
Ecumaster USB į CAN modulis naudojamas ryšiui su PMU16 ir PMU16_DL.
ECUMASTER USB to CAN yra USB sąsaja, leidžianti vartotojui prisijungti prie CANbus tinklo.
Jis palaiko CAN 2.0A ir CAN 2.0B standartus.
Jame yra šviesos diodas, skirtas greitai diagnostikai, ir 120 omų terminalas, kurį galima įjungti arba išjungti, kad naudotojas būtų atlaisvintas nuo išorinių galūnių.
Nesenei peržiūrėti produktai
Cometic C5896-030 Chevrolet Mark-IV; GM Gen-V/VI Big Block V8 .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas Storis: 0,030
- Prievado forma: apvali
- Prievado dydis: 1,920
Programų sąrašas:
> Bel Air (1965–1972)
1974)   (1969-1972)   Priemiestis (1968–1980) C20 (1975–1986)
priemiestis (1968–1986)
1968–1974 m.   -1976)
Chevelle (1965–1973)
Chevy II (1968 m.)
Corvette (1965–1974)
El Camino (1966–1975)
Turtas (1969–1970)
G10 Van (1973–1974)
G20 (1976)
G20 Van (1973–1974)
G30 (1975-1976, 1988-1996)
G30 furgonas (1973-1974, 1988-1996)
Impala (1965–1976)
K10 (1976–1976, 1979–1980)
K10 pikapas (1968–1974)
K10 priemiestis (1968–1974)
K20 (1976)
K20 pikapas (1968–1974)
K20 priemiestis (1968 m.)
K2500 (1991–1995)
K2500 priemiestis (1992–1992, 1994–1995)
K30 (1977-1977, 1980-1986)
K30 pikapas (1968–1974)
K3500 (1988–1995)
K5 Blazer (1976–1978)
Kingswood (1969–1972)
Laguna (1973–1975)
Malibu (1965-1967, 1973-1975)
Monte Karlas (1970–1975)
Nova (1969–1972)
P10 Van (1973)
P20 (1976)
P20 Van (1970)
P30 (1975–1990)
P30 Van (1970–1974)
R20 (1987–1988)
R20 priemiestis (1987–1988)
R2500 (1989 m.)
R2500 priemiestis (1989–1991)
R30 (1987–1988)
R3500 (1989–1991)
Townsman (1969–1972)
V20 priemiestis (1987–1988)
V2500 priemiestis (1990 m.)
V30 (1987–1988)
V3500 (1989–1991)
GMC
C15 priemiestis (1975–1978)
C15/C1500 priemiestis (1968–1974)
C1500 pikapas (1968–1980)
C1500 Suburban (1979–1980)
C25 priemiestis (1975–1978)
C25/C2500 pikapas (1968–1978)
C25 / C2500 priemiestis (1968–1974)
C2500 pikapas (1979-1986, 1991-1995)
C2500 Suburban (1979–1986, 1992–1995)
C35/C3500 pikapas (1968–1978)
C3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
G25 / G2500 furgonas (1975–1976)
G35 / G3500 furgonas (1973-1974, 1976-1976, 1988-1996)
Jimmy (1973)
K15 / K1500 pikapas (1968 m.)
K15 / K1500 priemiestis (1968–1974)
K1500 pikapas (1968-1974, 1976-1976, 1979-1980)
K25 pikapas (1976–1978)
K25 priemiestis (1976–1977)
K25 / K2500 pikapas (1968–1974)
K25 / K2500 priemiestis (1968–1974)
K2500 pikapas (1991–1995 m.)
K2500 priemiestis (1992–1995)
K35 / K3500 pikapas (1968–1974)
K3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
P15 / P1500 furgonas (1979 m.)
P25 / P2500 furgonas (1970–1971)
P35 Van (1975–1978)
P35 / P3500 furgonas (1970–1971, 1973–1974)
P3500 furgonas (1979–1990)
R2500 pikapas (1987–1989 m.)
R2500 priemiestis (1987–1991)
R3500 pikapas (1987–1991)
Sprintas (1971–1975)
V3500 pikapas (1987–1991)
Pontiac
Acadian (1968–1971)
Beaumont (1965–1969)
Laurentianas (1966–1970)
Parisienne (1966–1970)
Strato vadovas (1965–1970 m.)
Cometic C5251-030 Chevrolet Mark-IV; GM Gen-V/VI Big Block V8 .030" MLS išmetimo kolektoriaus tarpiklių rinkinys, 2,250" apvalus prievadas
Išsami informacija:
- Medžiaga: nepadengta MLS
- li>
- Suspaustas storis: 0,030
- Prievado forma: apvali
- Prievado dydis: 2,250"
Programų sąrašas:
Chevrolet
„Bel Air“ (1965–1975)
„Blazer“ (1973–1974)
  br> Suburban (1968–1980)   -1974)
  C30 (1975-1986)
C30 Caprice (1966–1976)
Chevelle (1965–1973)
Chevy II (1968 m.)
Corvette (1965–1974)
El Camino (1966–1975)
Turtas (1969–1970)
G10 Van (1973–1974)
G20 (1976)
G20 Van (1973–1974)
G30 (1975-1976, 1988-1996)
G30 furgonas (1973-1974, 1988-1996)
Impala (1965–1976)
K10 (1976–1976, 1979–1980)
K10 pikapas (1968–1974)
K10 priemiestis (1968–1974)
K20 (1976)
K20 pikapas (1968–1974)
K20 priemiestis (1968 m.)
K2500 (1991–1995)
K2500 priemiestis (1992–1992, 1994–1995)
K30 (1977-1977, 1980-1986)
K30 pikapas (1968–1974)
K3500 (1988–1995)
K5 Blazer (1976–1978)
Kingswood (1969–1972)
Laguna (1973–1975)
Malibu (1965-1967, 1973-1975)
Monte Karlas (1970–1975)
Nova (1969–1972)
P10 Van (1973)
P20 (1976)
P20 Van (1970)
P30 (1975–1990)
P30 Van (1970–1974)
R20 (1987–1988)
R20 priemiestis (1987–1988)
R2500 (1989 m.)
R2500 priemiestis (1989–1991)
R30 (1987–1988)
R3500 (1989–1991)
Townsman (1969–1972)
V20 priemiestis (1987–1988)
V2500 priemiestis (1990 m.)
V30 (1987–1988)
V3500 (1989–1991)
GMC
C15 priemiestis (1975–1978)
C15/C1500 priemiestis (1968–1974)
C1500 pikapas (1968–1980)
C1500 Suburban (1979–1980)
C25 priemiestis (1975–1978)
C25/C2500 pikapas (1968–1978)
C25 / C2500 priemiestis (1968–1974)
C2500 pikapas (1979-1986, 1991-1995)
C2500 Suburban (1979–1986, 1992–1995)
C35/C3500 pikapas (1968–1978)
C3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
G25 / G2500 furgonas (1975–1976)
G35 / G3500 furgonas (1973-1974, 1976-1976, 1988-1996)
Jimmy (1973)
K15 / K1500 pikapas (1968 m.)
K15 / K1500 priemiestis (1968–1974)
K1500 pikapas (1968-1974, 1976-1976, 1979-1980)
K25 pikapas (1976–1978)
K25 priemiestis (1976–1977)
K25 / K2500 pikapas (1968–1974)
K25 / K2500 priemiestis (1968–1974)
K2500 pikapas (1991–1995 m.)
K2500 priemiestis (1992–1995)
K35 / K3500 pikapas (1968–1974)
K3500 pikapas (1979-1986, 1988-1995)
P15 / P1500 furgonas (1979 m.)
P25 / P2500 furgonas (1970–1971)
P35 Van (1975–1978)
P35 / P3500 furgonas (1970–1971, 1973–1974)
P3500 furgonas (1979–1990)
R2500 pikapas (1987–1989 m.)
R2500 priemiestis (1987–1991)
R3500 pikapas (1987–1991)
Sprintas (1971–1975)
V3500 pikapas (1987–1991)
Pontiac
Acadian (1968–1971)
Beaumont (1965–1969)
Laurentianas (1966–1970)
Parisienne (1966–1970)
Strato vadovas (1965–1970 m.)
Klocki hamulcowe samochodowe ULTIMAX2, przeznaczone są do samochodów osobowych, w tym modeli typu Van i Suv (4x4). Ten typ klocków EBC jest wykonany z najwyższej jakości materialałów ciernych, spełniających wymogi norma bezpieczeństwa hamulców ECE R90. Są bardzo dobrym zamiennikiem dla klocków fabrycznych, w bardzo przystępnej cenie. Klocki produkowane są z podkładkami antywibracyjnymi, ukośnymi ścięciami, szczeliną dylatacyjną oraz unikalną powłoką brake-in, zapewniają niezwykle krótki czas docierania. Zaletą klocków EBC jest ich zdolność do eliminacji szarpania przy hamowaniu - już po pierwszych 450-600 km przebiegu praktycznie kompensują szarpnięcia o umiarkowanym natężeniu. Okładziny cierne z materiału EBC pozwalają obniżyć zużycie tarcz hamulcowych o 50% w porównaniu z bardziej ściernymi materialałami półmetalicznymi. W przypadku oryginalnych części zamiennych, dość powszechna jest konieczność wymiany tarcz hamulcowych przy każdej wymianie klocków, natomiast w przypadku produktów EBC tarcza hamulcowa możzzno częcza hamulcowa mockdwa przetrwaty ści. I wcale nie oznacza to, że klocki zużywają się szybciej.

DANE TECHICZNE
- Wymiary Klocka A: 76 x 90 x 18 mm
- Wymiary Klocka B: 63 x 77 x 18 mm
- Homologacja ECE R90: ✅
- Przeznaczony na Tor wyścigowy: ❌
- Žastosowanie na oś: Przód
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
TurboWorks išmetimo kolektorius pagamintas iš 100% nerūdijančio plieno.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius turėtų būti pakeistas pačioje pradžioje, nes išmetamosios dujos iš cilindro patenka į išmetimą kolektorius, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, o tada į duslintuvą arba kelis nuoseklius duslintuvus, o tada į išmetimo vamzdį.
- Vakarų vartų vamzdžio skersmuo: 41 mm.
Komplektą sudaro tarpiklių rinkinys.
Gaminiui suteikiame 24 mėnesių garantiją.
Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą. p>
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.