Paskyra
Hello, Sign in9,914.50 €
Suma: 9,914.50 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 9,914.50 €
Produkto plotis centimetrais | 5 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 15 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 21 |
Tūrinis svoris gramais | 262.5 |
Ecumaster CAN BUS KLAVIATŪRA – 12 pozicijų RGB
458.80 €
Mūsų produktų asortimente taip pat yra CAN magistralės klaviatūra (galima su skirtingais klavišų išdėstymais). Sukurtas atlaikyti atšiauriausias sąlygas, visiškai neatsparus vandeniui, purvui ar kurui.
Taip pat turėtume paminėti, kad, palyginti su tradiciniu jungiklių skydeliu, laidai yra labai supaprastinti.
Įmontuoti šviesos diodai rodo mygtuko būseną (RGB spalvos) ir papildomai veikia kaip klaviatūros foninis apšvietimas.
Atskirų raktų veikimą galima visiškai konfigūruoti naudojant EMU BLACK arba PMU kliento programinę įrangą.
Unikali atskirų įdėklų pakeitimo sistemos idėja reiškia, kad naudojant esamą įdėklą galima lengvai pertvarkyti klaviatūros išdėstymą nepažeidžiant išvaizdos. Be to, gali būti tiekiami pasirinktiniai įdėklai.
Pagrindinės funkcijos
- Su CAN magistrale suderinama klaviatūra,
- 125 kb/s, 250 kb/s, 500 kb/s CAN magistralės greitis palaikomas,
- veikia su EMU BLACK (1 klaviatūra) ir PMU įrenginiais (iki 2 klaviatūrų),
- galimas pilnas tinkinimas,
- Įvertintas IP 67
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 5 |
---|---|
Produkto aukštis centimetrais | 15 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 21 |
Tūrinis svoris gramais | 262.5 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
„Ecumaster“ rato greičio modulis, skirtas CAN.
Prietaisas Wheel Speed To CAN yra skirtas matuoti dažnio signalus iš 4 atskirų jutiklių ir siųsti šiuos duomenis per CAN magistralę.
Modulis gali matuoti signalus iš įvairių tipų jutiklių arba standartinius skaitmeninius signalus.
Dėl diferencialinių įėjimų ir konfigūruojamų traukimo aukštyn / žemyn rezistorių, jutiklius galima prijungti tiesiai prie įrenginio arba lygiagrečiai su veikiančia ABS sistema.
Greitis Rato greitis į CAN turi būti užprogramuotas naudojant CAN sąsają.
Galite naudoti Ecumaster USB prie CAN, Kvaser arba Peak PCAN.
Kas yra dėžutėje?
- Ratų greitis iki CAN modulio
- 12 padėčių jungtys su gnybtais
Haldex Drag Racing Controller yra prietaisas, būtinas kiekvienam dalyviui, dalyvaujančiam 1/4 mylios varžybose automobiliu, turinčiu 4Motion pavarą su Haldex sistema, o tai įrodo faktas, kad pirmaujančios lenktynės raitelių šiuo įrenginiu naudojasi ketvirtį mylios.
Tai leidžia visiškai sutrumpinti pavarą užvedimo metu ir automatiškai atjungti viršijus nustatytą automobilio greitį.
Didelis įrenginio privalumas yra tai, kad jam nereikia jokių papildomų jutiklių, todėl automobiliuose be ABS galima naudoti 4Motion pavarą.
Įrenginys sėkmingai naudojamas ir kasdieniame eisme, kur galima sklandžiai reguliuoti galinės pavaros trumpąjį jungimą naudojant potenciometrą.
Įrenginio funkcijos:
- visiškas galinės pavaros trumpojo jungimo valdymas (50% -50%),
- pavaros trumpojo jungimo reguliavimas potenciometru,
- galimybė automatiškai „atsegti“ pavarą transporto priemonei viršijus nustatytą greitį,
- apsauga nuo alyvos perkaitimo,
- „atstabdo“ pavarą, kai įjungtas rankinis stabdis,
- visa įrenginio konfigūracija + jo būsenos registravimas kompiuteriu,
- 24 mėnesių garantija įrenginiui.
Komentarai:
Kad valdiklis veiktų tinkamai, būtina modifikuoti Haldex modulį. Ją atlieka įmonė Ecumaster.
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Norint tinkamai bendradarbiauti su įrenginiu, reikalinga ši minimali konfigūracija.
Kadangi šiuolaikiniai nešiojamieji kompiuteriai paprastai neturi integruotų nuosekliųjų prievadų (COM), įrenginys veikia su populiariu USB <-> COM adapteriai.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 800 x 600 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 500 MHz,
- Serijinis prievadas (RS232) arba USB keitiklis yra RS232.
Rinkinio sudėtis:
- HALDEX DRAG RACING VALDIKLIS,
- RS232 (DB9) kabelis <-> HDRC,
- Kištukų rinkinys, naudojamas įrenginiui prijungti prie Haldex modulio,
- Modifikuotas Halex modulis (pateikiamas kliento),
BATURIJOS IZOLIATORIAUS (GRANDINĖS IŠJUNGIKLIS):
Ecumaster Battery Isolator yra automobilių sporto inžinierius, sukurtas pagal FIA reikalavimus, kad izoliuotų akumuliatorių ir išjungtų variklį.
Įrenginys skirtas atšiaurioms automobilių sporto sąlygoms ir sveria tik 83 g. Jam būdinga visiškai puslaidininkinė konstrukcija, mechanikos trūkumas ir naudojami komponentai užtikrina ilgą tarnavimo laiką ir didelį patikimumą.
Įrenginyje yra įmontuota apsauga, kuri sumažina generatoriaus apkrovą nepridedant jokių išorinių elementų.
Avarinio elektros tiekimo nutraukimo metu nėra pavojaus sugadinti brangią elektroninę įrangą. Izoliatorius valdomas dviem išorinėmis jungtimis ir gali būti išjungtas per CAN magistralės pranešimą.
Pranešimas iš Ecumaster PMU16 gali būti išsiųstas susidūrimo ar kito atsitiktinio įvykio atveju. Įrenginį galima konfigūruoti per CANbus.
Taip pat siunčia diagnostinę informaciją, kurią gali naudoti kiti įrenginiai, o tai labai vertinga konfigūruojant ir atliekant diagnostiką. Įrenginys yra visiškai apsaugotas nuo perkaitimo ir viršįtampių.
Įrenginio būsena perduodama LED diodų pagalba.
Pagrindinės funkcijos:
- Svoris: 83 g
- Matmenys: 50 mm x 100 mm x 38,5 mm
– Įtampos diapazonas: pereinamasis 6–19 V, 28 V
(tik 12 V automobiliuose)
– Darbinės temperatūros diapazonas: –40°C+125°C
– Srovės talpa: 300 A nuolatinė, didžiausia iki 1000 A.
– Srovės matavimo skiriamoji geba 4A
- Srovės matavimo diapazonas: nuo -1000A iki 1000A
- Srovės matavimo tikslumas: ? 10 %
– Indukcinės apkrovos perjungimo galimybė: 600 mJ
- Korpusas: anoduotas aliuminis, apsaugos klasė IP67
– Didelės srovės gnybtai: nikeliuoti M8 gnybtai
arba Radlok jungtis
- Signalo jungtis: Deutsch ASX202-06PN
(pridedamas su ASX602-06SN suderinamas kištukas)
– Srovės suvartojimas taupant energiją: <1mA
– Srovės suvartojimas įjungtoje būsenoje: ~ 20 mA
– Variklio išjungimo galia: 3 A, didelė (VBat), žema (GND) arba Hi-Z
Belaidžio ryšio modulis, prijungtas prie ECUMASTER EMU kompiuterio išplėtimo prievado.
Jis leidžia bendrauti su mobiliaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, valdomais „Android“ operacinės sistemos.
Dėl to ir naudojant AIM ryšio protokolą galima realiu laiku peržiūrėti pagrindinius variklio veikimo parametrus.
Ecumaster CAN Switch Board modulis.
CAN perjungimo blokas yra mažas įrenginys, leidžiantis lengvai perduoti iki 8 perjungimo būsenų ir du analoginius signalus per CAN magistralę.
Be to, įrenginyje yra 2 įmontuoti LED išėjimai, kuriuos galima aktyvuoti per CAN magistralės pranešimą.
Pagrindinis šios plokštės tikslas – sukurti pritaikytas vairo plokštes, kuriose būtų mygtukai, sukamieji jungikliai ir indikatoriai.
Perjungimo įrenginys sukurtas veikti su EMU BLACK ir PMU. Jis taip pat gali būti naudojamas su kitais įrenginiais su nestandartiniais CAN magistralės įėjimai
- CAN BUS 2.0B
- 500 arba 1000 kbps, pasirenka vartotojas
- galite pasirinkti skirtingas CAN ir ID struktūras,
- tik 25 x 25 mm,
- 8 žemo jungimo įėjimai,
- 2 analoginiai įėjimai / sukamųjų jungiklių įėjimai, 0–5 V, 10 bitų
- 2 LED išėjimai
- 6–20 V maitinimo šaltinis
- Išėjimas + 5 V sukamiesiems jungikliams arba potenciometrams tiekti
Nesenei peržiūrėti produktai
Pirkdami daugiau nei 1 vienetą (100 cm), gausite vielą viename velene (maksimalus ilgis 5 m).
PTFE yra pusiau kristalinis, didelio našumo termoplastikas ir vienas iš termiškai stabiliausių plastikų . Jis atsparus beveik visiems žinomiems elementams, cheminiams junginiams ir tirpikliams.
Puiki elektros izoliacija ir mažiausias dielektrinis koeficientas tarp visų plastikų.
Šio gaminio vidinis vamzdžio skersmuo yra 16 mm.

Turbo išmetimo kolektorius, skirtas:
- Volkswagen 8V T3 / T4
TurboWorks išmetimo kolektorius iš ketaus.
Atliekant variklio derinimą, išmetimo kolektorius reikėtų keisti pačioje pradžioje, nes išmetamos dujos iš cilindro eikite į išmetimo kolektorių, kuris yra variklio korpuso dalis, tada nukreipiamas į pirmąją išmetimo vamzdžio sekciją, o tada į duslintuvą arba kelis serijinius duslintuvus, o tada į išmetimo vamzdį.
> Taip pat siūlome lambda zondo adapterius, kurie pašalina katalizatoriaus klaidą.
O2 jutiklių adapteriai | Šiluminės juostos | Vario riešutai |
![]() |
![]() |
![]() |
Tarcze hamulcowe samochodowe BSD, to najnowsze osiągnięcie brytyjskich inżynierów projektujących tarcze hamulcowe EBC stabdžiai. Wykonane w 100% w Wielkiej Brytanii ze stopów opartych na najnowszej technologii metalurgicznej GH15C o dużej zawartości krzemu oraz węgla. Nacięcia w kształcie litery V są w taki sposób zaprojektowane, aby odprowadzać w najszybszy możliwy sposób zanieczyszczenia, pył i gazy z powierzchni roboczej tarczy i klocka. Kształt nacięć pozwala na zmniejszenie hałasu występującego podczas hamowania. Wąskie 3-milimetrowe szczeliny powodujące cichsze hamowanie oraz obniżenie temperatury klocków. Tarcza Blade Disc to wyjątkowy produkt i najnowsze osiągniecie technologiczne poprawiające skuteczność hamulca oraz walory estetyczne samochodu.
DANE TECHICZNE
- Tipas: Nacinane / Szczelinowe
- Pełne / Wentylowane: Wentylowane
- Ilość otworów: 5
- Rednica (mm): 320
- Vysokość (mm): 49
- Grubość (mm): 25
- Minimalna grubość (mm): 23
- Žastosowanie na oś: Przód
Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od tego, który widnieje na zdjęciach.
Visas recirkuliacinis BOV. Plumb Back sistema visą perteklinį slėgį grąžina atgal į įsiurbimo sistemą. Puikiai tinka entuziastams, nenorintiems būti pastebėtiems, bet norintiems kokybiško BOV teikiamų našumo ir patikimumo pranašumų.
Standartiniai šių automobilių išpūtimo vožtuvai yra pagaminti iš plastiko, skirtingai nuo labai patvarios „Kompact“ apdirbtos ruošinio konstrukcijos. Standartiniai vožtuvai dažnai nepajėgia pašalinti žalingo kompresoriaus viršįtampio, o senstant automobiliams plastikas tampa trapus ir gali įtrūkti, o tai sukelia rimtus nuotėkius. Tai neleidžia turbinai išnaudoti viso savo potencialo ir atima jūsų našumą.
Dėl anoduoto aliuminio ruošinio korpuso ir lengvo lydinio stūmoklio „Kompact“ pasižymi išskirtiniu patvarumu, puikiu atsaku ir puikia galia išlaikyti savo dydį.
Kompaktiškas dvigubas prievadas puikiai tinka atsarginių ar mažai modifikuotų automobilių savininkams.
Tinka:
- Audi A3 1.8 TFSI (2004+)
- Audi A3 2.0 TFSI (2004+)
- Audi A4 1.8 TFSI (2004+)
- Audi A4 2.0 TFSI (2004+)
- Audi A6 2.0 TFSI (2004+)
- Audi TT 2.0 TFSI (2006+)
- VW Golf GTi MK5 2.0L (2003-2009)
- VW Golf GTi MK6 2.0L (2009–2013)
- VW Golf R Mk6 2.0L (2009–2013)
- VW Scirocco R Mk6 (2008+)
Įskaitant:
- Konkrečiam modeliui skirtas vožtuvas, tvirtinimo varžtai ir spyruokliniai spaustukai
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.