Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
GTI išvaizdos apdailos komplektas VW Golf VI Mk6 (2008-2013)
Full LED galiniai žibintai VW Golf 7 / 7.5 VII (2012-2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Produkto plotis centimetrais | 12 |
---|---|
Prekės ženklo paieška | Toyota |
Paieškos sistema | EJ20, EJ25 |
Produkto aukštis centimetrais | 18 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 21 |
Tūrinis svoris gramais | 756 |
Droselio korpusas TurboWorks Subaru WRX STI EJ20 EJ25 GDA GDB 70mm
98.10 €
TurboWorks Sport droselis. Pagaminta iš aliuminio.
Droselio dydis: 70 mm
Atstumas tarp varžtų: 65 mm / 60 mm
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 12 |
---|---|
Prekės ženklo paieška | Toyota |
Paieškos sistema | EJ20, EJ25 |
Produkto aukštis centimetrais | 18 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 21 |
Tūrinis svoris gramais | 756 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Variklio galvutės smeigės ARP Subaru Impreza EJ20 / EJ25 260-4701
Skirta:
Pagaminti | Modelis | Metai | Variklis |
Subaru | Palikimas | 2000–2009 m. | 2,0 l EJ20E |
Subaru | Impreza | 2008– | 2,0 l EJ20E |
Subaru | Miškininkas | 2000–2002 m. | 2,0 l EJ202 |
Subaru | Miškininkas | 2003–2008 m. | 2,0 l EJ203 |
Subaru | Palikimas | 2003–2009 m. | 2,0 l EJ203 |
Subaru | Palikimas | 2000–2009 m. | 2,0 l EJ204 |
Subaru | Impreza | 2007–2011 m. | 2,0 l EJ204 |
Subaru | Miškininkas | 2005–2011 m. | 2,0 l EJ204 |
Subaru | Impreza WRX | 2000–2006 m. | 2,0 l EJ205 |
Subaru | Miškininkas | 2000–2001 m. | 2,0 l EJ205 |
Subaru | Palikimas | 2000–2003 m. | 2,0 l EJ206 |
Subaru | Palikimas | 2000–2003 m. | 2,0 l EJ208 |
Subaru | Impreza RS | 2000–2003 m. | 2,5 l EJ251 |
Subaru | Miškininkas | 2000–2004 m. | 2,5 l EJ251 |
Subaru | Palikimas | 2000–2004 m. | 2,5 l EJ251 |
Subaru | Atstumas | 2000–2004 m. | 2,5 l EJ251 |
Subaru | Baja | 2003–2005 m. | 2,5 l EJ251 |
Subaru | Pasestas / išorinis | 2000–2002 m. | 2,5 l EJ252 |
Subaru | Impreza | 2004–2011 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Pasestas / išorinis | 2005–2012 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Palikimas | 2003–2012 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Atstumas | 2003–2009 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Miškininkas | 2005–2010 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Miškininkas | 2004–2018 m. | 2,5 l EJ254 |
Subaru | Palikimas | 2000–2003 m. | 2,5 l EJ254 |
Subaru | Atstumas | 2014–2018 m. | 2,5 l EJ254 |
Subaru | Impreza WRX STI | 2004–2017 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Senas GT | 2005–2006 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Outback XT | 2005–2006 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Forester XT | 2004–2005 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Impreza WRX STI | 2005–2018 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Palikimas | 2004 m. | 2,5 l EJ259 |
Subaru | Senas GT | 2004 m. | 2,5 l EJ259 |
Subaru | Pasenęs „Outback“ | 2004 m. | 2,5 l EJ259 |
Wossner stūmokliai yra pagaminti iš specialių kaltinių, pagamintų įmonėje, kad būtų lengvas, ypač tvirtas ir optimalus dizainas.
Būdama kelių vožtuvų stūmoklių technologijos lyderė, linija pasižymi specialiai sukurtomis vožtuvų kišenėmis, sudėtingomis kupolo ir karūnėlės formomis, plieniniais nitrido/napier xx žiedais ir optimizuotais slenksčių profiliais.
Dauguma OEM stūmoklių turi kaiščio poslinkį, kad stūmoklis būtų tylus. Tik Wiseco tai daro su kaltiniais stūmokliais.
Su žiedais, riešų segtukais ir amp; spynos ir specifikacijų lapai.
Išsami gaminio specifikacija |
|
Angos dydis |
93,00mm |
Insultas |
75,00 mm |
Wossner suspaudimo koeficientas (CR) |
9,0:1 |
Strypo ilgis. |
130,5 mm |
Kupolinis tūris (CC) |
-8,7 |
Comp Ht. |
33,4 mm |
Smeigtuko skersmuo |
23 mm |
Tinka |
Subaru Impreza WRX EJ20 (1992–1998) |
Wossner stūmokliai yra pagaminti iš specialių kaltinių, pagamintų įmonėje, kad būtų lengvas, ypač tvirtas ir optimalus dizainas.
Būdama kelių vožtuvų stūmoklių technologijos lyderė, linija pasižymi specialiai sukurtomis vožtuvų kišenėmis, sudėtingomis kupolo ir karūnėlės formomis, plieniniais nitrido/napier xx žiedais ir optimizuotais slenksčių profiliais.
Dauguma OEM stūmoklių turi kaiščio poslinkį, kad stūmoklis būtų tylus. Tik Wiseco tai daro su kaltiniais stūmokliais.
Su žiedais, riešų segtukais ir amp; spynos ir specifikacijų lapai.
Išsami gaminio specifikacija |
|
Angos dydis |
92,50mm |
Insultas |
79,00 mm |
Wossner suspaudimo koeficientas (CR) |
8,0:1 |
Strypo ilgis. |
130,5 mm |
Kupolinis tūris (CC) |
-27,3 |
Comp Ht. |
31,4 mm |
Smeigtuko skersmuo |
23 mm |
Tinka |
Subaru Impreza WRX EJ20 EJ205 (1998-2000) VEŽIMAS |
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėka naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
SUBARU | ||||||
FORESTER SF5 | 2,0 EJ20* | 1997 m. | – | 2002 m. |
Jungiamojo strypo varžtai ARP Subaru Impreza WRX EJ20 260-6301
Skirta:
Pagaminti | Modelis | Metai | Variklis |
Subaru | Impreza | 1993–1999 m. | 1,8 l EJ18 |
Subaru | Palikimas | 1990–1996 m. | 1,8 l EJ18 |
Subaru | Palikimas | 1989–1993 | 2,0 l EJ20G |
Subaru | Impreza WRX | 1992–1998 | 2,0 l EJ20G |
Subaru | Impreza WRX STI | 1997–1998 | 2,0 l EJ20K |
Subaru | Impreza WRX | 1999–2006 m. | 2,0 l EJ205 |
Subaru | Miškininkas | 1999–2001 m. | 2,0 l EJ205 |
Subaru | Impreza WRX STI | 1998–2000 m. | 2,0 l EJ207 |
Subaru | Palikimas | 1993–1998 | 2,0 l EJ20H |
Subaru | Palikimas | 1996–1998 | 2,0 l EJ20R |
Subaru | Palikimas | 1998–2003 m. | 2,0 l EJ206 |
Subaru | Palikimas | 1998–2003 m. | 2,0 l EJ208 |
Subaru | Impreza | 1995–2001 m. | 2,2 l EJ22 |
Subaru | Palikimas | 1990–1999 m. | 2,2 l EJ22 |
Subaru | Palikimas | 1991–1994 m. | 2,2 l EJ22T |
Subaru | Impreza STI | 1994–1998 | 2,2 l EJ22G |
Subaru | Pasestas / išorinis | 2000–2002 m. | 2,5 l EJ252 |
Subaru | Impreza | 2004–2011 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Pasestas / išorinis | 2005–2012 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Palikimas | 2003–2012 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Atstumas | 2003–2009 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Miškininkas | 2005–2010 m. | 2,5 l EJ253 |
Subaru | Miškininkas | 2004–2018 m. | 2,5 l EJ254 |
Subaru | Palikimas | 1998–2003 m. | 2,5 l EJ254 |
Subaru | Atstumas | 2014–2018 m. | 2,5 l EJ254 |
Subaru | Impreza WRX STI | 2004–2017 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Senas GT | 2005–2006 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Outback XT | 2005–2006 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Forester XT | 2004–2005 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Impreza WRX STI | 2005–2018 m. | 2,5 l EJ257 |
Subaru | Palikimas | 2004 m. | 2,5 l EJ259 |
Subaru | Senas GT | 2004 m. | 2,5 l EJ259 |
Subaru | Pasenęs „Outback“ | 2004 m. | 2,5 l EJ259 |
Nesenei peržiūrėti produktai
Šis riedėjimo narvas pagamintas pagal FIA J priedą ir yra šios versijos: VW Polo R WRC
AST Multipoint Weld In V5 riedėjimo narvas su 10 taškų į korpusą. Sutvirtinimo plokštės yra 3 mm storio plieno ir yra suprojektuotos ir pagamintos specialiai kiekvienam automobiliui, kad būtų užtikrintas maksimalus saugumas ir tvirtinimas prie važiuoklės. Riedėjimo narvas pristatomas suvirinimo komplekte, nedažytas, sudarytas iš 45 mm skersmens pagrindinio lanko iš E355 plieno, likusi konstrukcija pagaminta iš 40 mm skersmens E355 plieno.
Lazerio skaitytuvo technologijos dėka garantuojame tikslų 3D dizainą, kuris tinka jūsų transporto priemonėje.
Į šio straipsnio kainą įeina:
– Suvirinimo rinkinys
– Įtvarai
– Sutvirtinimo plokštės
- Varžtai, poveržlės ir veržlės
– Individualūs dokumentai
– Montavimo vadovas
– Lipdukų rinkinys
- Suvirinimo T pavyzdys
* Ši konstrukcija suprojektuota ir pagaminta pagal FIA J priedą. Pasitarkite su savo federacija / sporto organizacija dėl minimalių saugos reikalavimų, būdingų jūsų transporto priemonei, versijai, varikliui ir testo tipui ir (arba) čempionatui, kurį ketinama žaisti, net jei šis apsidraudimo narvas tinka visų modelių varikliams.
* Dėl šių konstrukcijų reikia pritaikyti ir (arba) atšaukti transporto priemonės vidaus elementus (prietaisų skydelį, durų plokštes, apmušalus, galines sėdynes...)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.