Paskyra
Hello, Sign in2,212.40 €
Suma: 2,212.40 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Suma: 2,212.40 €
Produkto plotis centimetrais | 1 |
---|---|
Prekės ženklo paieška | BMW |
Paieškos sistema | M40, M42 |
Produkto aukštis centimetrais | 29 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 69 |
Tūrinis svoris gramais | 333.5 |
Cilindro galvutės tarpiklis BMW M42B18/M44B19 .040″ MLS , 85 mm skersmuo Cometic C4348-040
219.90 €
Cometic C4348-040 BMW M42B18/M44B19 .040″ MLS cilindro galvutės tarpiklis, 85 mm anga
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,040
- Angos forma: vožtuvas su kišenėmis
- Angos dydis (MM): 85
- Orientacija: nėra
<li # sluoksnių: 3
Programų sąrašas:
BMW
(1991–1999)
318 (1991–1999)
>
Išankstinis užsakymas – Teirautis dėl pristatymo
Papildoma informacija
Produkto plotis centimetrais | 1 |
---|---|
Prekės ženklo paieška | BMW |
Paieškos sistema | M40, M42 |
Produkto aukštis centimetrais | 29 |
Długość towaru w centymetrach [eng] | 69 |
Tūrinis svoris gramais | 333.5 |
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Cometic C4348-045 BMW M42B18/M44B19 .045" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 85 mm anga
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,045
- Angos forma: Vožtuvas su kišenėmis
- Angos dydis (MM): 85 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
BMW
(1991–1999)
318 (1991–1999)
>
Cometic C4348-051 BMW M42B18/M44B19 .051" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 85 mm anga
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,051
- Angos forma: Vožtuvas su kišenėmis
- Angos dydis (MM): 85 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
BMW
(1991–1999)
318 (1991–1999)
>
ACL Race guoliai sukurti dirbti pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis ir labiausiai įtemptiems varikliams.
Dėl ilgametės patirties guolių stiklų gamyboje kiekvienas komplektas idealiai tinka varikliui.
Pažangus technologinis procesas leidžia guoliui prisitaikyti prie deformacijų, kylančių esant dideliems sūkiams ir padeda gaminti hidrodinamines alyvos plėveles.
Dėl šios technologijos kartu su pažangia kaušelio geometrija jie idealiai tinka labai įtemptiems varikliams.
Dauguma stiklų taip pat yra kelių kitų matmenų:
- STDX – 0,025 mm (laisvesnis nei vardinis)
- STD +0 000 mm (vardinis)
- + 0,025 mm (griežčiau nei vardinis)
- + 0,25 mm (pirmasis veleno pjūvis) )
- + 0,50 mm (antrasis veleno pjūvis)
Cometic C4348-027 BMW M42B18/M44B19 .027" MLS cilindro galvutės tarpiklis, 85 mm anga
Išsami informacija:
- Medžiaga: MLS
- Suspaustas storis: 0,027
- Angos forma: Vožtuvas su kišenėmis
- Angos dydis (MM): 85 <li # sluoksnių: 3
- Orientacija: nėra
Programų sąrašas:
BMW
(1991–1999)
318 (1991–1999)
>
Sportiniai maitinimo laidai iš PowerTEC.
Aukščiausia kokybė ir didžiausias atsparumas nešvarumams.
Štai keletas svarbiausių siūlomų laidų savybių:
- didžiausią tarnavimo laiką dėl naujausių technologijų,
- pasiekiamas maksimalus laidumas visomis sąlygomis,
- puiki izoliacija (pagaminta iš labai aukštos kokybės silikono)
- užkertant kelią bet kokiam energijos praradimui, užtikrinamas ypač naujesnių tipų variklių, jautrių bet kokiam kibirkšties „pramušimui“, saugumas.
- jie siūlo iki 5 kartų mažesnę varžą nei gamyklinių laidų
PowerTEC Sport rinkiniai gaminami naudojant 8 mm skersmens silikoninį kabelį, aukštos kokybės nerūdijantį plieną ir Kevlar® šerdį. OE stiliaus elementai naudojami labai įvairiai, kad būtų užtikrintas tikslus pritaikymas ir paprastas montavimas.
Sumontuota:
BMW | ||||||
316 i | 1,6 l (MOT M40 B16) | 100 (74) | 4 | 1987 m. | – | 1994 m. |
316 i | 1,6 l (MOT M40 B16) | 100 (74) | 4 | 1990 m. | – | 1993 m. |
318 i | 1,8 l (MOT M40 B18) | 115 (85) | 4 | 1987 m. | – | 1993 m. |
318 i | 1,8 l (MOT M40 B18) | 115 (85) | 4 | 1990 m. | – | 1993 m. |
518 i | 1,8 l (MOT M40 B18) | 115 (85) | 4 | 1989 m. | – | 1994 m. |
Nesenei peržiūrėti produktai
Radiatorius garantuoja žemesnę alyvos temperatūrą variklyje. Su sunkesniais varikliais tai yra būtinas elementas ir garantuoja ilgesnį tarnavimo laiką bei be rūpesčių veikimą. Produktas rekomenduojamas žmonėms, kurie mėgsta važiuoti dideliu greičiu, tokiais atvejais alyva variklyje pasiekia per aukštą temperatūrą, o standartinė sistema negarantuoja tinkamo aušinimo.
Siūlas: AN10
Šerdies matmenys: 190x50x50mm
Bendras matmuo: 255x50x50mm
Radiatorių laikikliai ir priedai galimi ČIA.
Alyvos aušintuvams taip pat galima įsigyti papildomų produktų: Alyvos aušintuvo adapteriai, Alyvos žarnos, Armatūra.
Tarpinis aušintuvas VW Golf 5/6 GTI.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi puikų oro srautą. Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą. Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidinančius automobilio našumą.
Mūsų tarpiniai aušintuvai, kaip vieni iš nedaugelio, buvo išbandyti virš 10 barų.
Skirta modeliams:
- Audi A3 8P 1,8 TSI 118KW/160AG (2007–2012 m.)
- • Audi A3 8P 2,0 TFSI 147KW/200AG (2005–2012 m.)
- • Audi S3 8P 195KW / 265AG (2006–2012 m.)
- • Audi TT 8J 1,8 TSI 118KW/160PS (2008–2014)
- • Audi TT 8J 2,0 TFSI 147-155KW/200-211PS (2006-2014) (netinka automobiliams su variklio kodu CETA; CESA)
- • „Audi TTS 8J 200KW/272PS“ (2008–2014 m.) (netinka automobiliams su variklio kodu CETA; CESA
- • Volkswagen Golf 5 GTI (ED 30) 147-169KW / 200-230 AG (2004-2008)
- • Volkswagen Golf 6 GTI (ED 35) (Cabrio) 155-173KW / 211-235 AG (2009-2013)
- • Volkswagen Golf 6 R (Cabrio) 199KW/270AG (2009–2013)
- • Volkswagen Scirocco 3 2,0 TSI 147-162KW/200-220PS (2008-2015)
- • Volkswagen Scirocco 3 R 195-206KW / 265-280 AG (2009-2015)
- • „Volkswagen EOS 2,0 TFSI 147KW/200PS“ (2006–2009 m.)
- • „Volkswagen EOS 2,0 TFSI 155KW/211PS“ (2009–2014 m.)
- • „Volkswagen Jetta 5 2,0 TFSI 147KW/200PS“ (2005–2010 m.)
- • „Volkswagen Jetta 6 2,0 TSI 155KW/211PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Passat B7 1,8 TSI 118KW/160AG (2010–2012 m.)
- • „Volkswagen Passat B7 2,0 TSI 155KW/211PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Passat CC 1,8 TSI 118KW/160PS (2008–2012)
- • Volkswagen Passat CC 2,0 TFSI 147KW/200AG (2008–2010)
- • „Volkswagen Passat CC 2,0 TSI 147KW/200PS“ (2010–2014 m.)
- • Volkswagen Beetle 2,0 TSI 147-155KW/200-211PS (2011-2014)
- • „Skoda Octavia 1Z 1,8 TSI 118KW/160PS“ (2008–2013 m.)
- • Skoda Octavia 1Z MK2 RS 147KW / 200 AG (2005–2009 m.)
- • „Skoda Octavia 1Z MK2 RS 155KW/211PS“ (2009–2013 m.)
- • Skoda Suberb 3T 2,0 TSI 147KW/200AG (2010–2013)
- • Seat Leon 1P 1,8 TFSI 118KW/160AG (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P 2,0 TFSI 136KW/185AG (2005–2006)*
- • Seat Leon 1P FR 147KW/200AG (2006–2009)*
- • Seat Leon 1P FR 155KW/211PS (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P Cupra 177KW/241AG (2007–2011)*
- • Seat Leon 1P Cupra R 195KW/265AG (2009–2012)*
- • Seat Leon 1P Copa Edition 210KW/286PS (2008)*
- • Seat Leon 1P Cupra R310 LE 228KW / 310 AG (2009–2012 m.)*
- • Seat Leon 1P Cupra R310 WCE 228KW / 310 AG (2009–2012 m.)*
* reikia šiek tiek modifikuoti transporto priemonę
Suteikia daugiau nei 50 % didesnį oro srautą, palyginti su standartiniu tarpiniu aušintuvu, skirtu 300–600 AG.
Šerdies matmenys
- Plotis: 600 mm
- Storis: 45 mm
- Aukštis: 415 mm
- Išėjimo angos: 70 mm
Programa:
Pagaminta | Variklio tipas | Variklis CCM | Variklis AG (KW) | Nuo metų iki metų |
---|---|---|---|---|
AUDI A3 (8P1) (2003–2013) | S3 quattro (BZC, CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2007–2012 m. |
AUDI A3 Sportback (8PA) (2004–2015 m.) | S3 quattro (CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2008–2013 m. |
AUDI A3 (8P1) (2003–2013) | 2.0 TFSI quattro (AXX, BWA, CCZA, CBFA, CCTA) | 1984 m. | 200 (147) | 2004–2012 m. |
AUDI A3 Kabriolet (8P7) (2008–2013) | 2.0 TFSI (CAWB, CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2008–2013 m. |
SEAT ALHAMBRA (710, 711) (2010–2022 m.) | 2.0 TSI (CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2010–2012 m. |
VW GOLF VI (5K1) (2008–2014 m.) | 2,0 R 4motion (CDLC, CRZA) | 1984 m. | 256 (188) | 2009–2013 m. |
VW SCIROCCO III (137, 138) (2008–2017) | 2,0 R (CDLC) | 1984 m. | 256 (188) | 2009–2017 m. |
VW GOLF VI (5K1) (2008–2014 m.) | 2,0 GTi (CCTA, CBFA, CCZA) | 1984 m. | 200 (147) | 2009–2013 m. |
Radiatorius garantuoja žemesnę alyvos temperatūrą variklyje. Su sunkesniais varikliais tai yra būtinas elementas ir garantuoja ilgesnį tarnavimo laiką bei be rūpesčių veikimą. Produktas rekomenduojamas žmonėms, kurie mėgsta važiuoti dideliu greičiu, tokiais atvejais alyva variklyje pasiekia per aukštą temperatūrą, o standartinė sistema negarantuoja tinkamo aušinimo.
Siūlas: AN10
Šerdies matmenys: 260x235x50mm
Bendras matmuo: 330x235x50mm
Radiatorių laikikliai ir priedai galimi ČIA
Alyvos aušintuvams taip pat galima įsigyti papildomų priedų: Alyvos aušintuvo adapteriai, Alyvos žarnos, Fitingai.
Radiatorius garantuoja žemesnę alyvos temperatūrą variklyje. Su sunkesniais varikliais tai yra būtinas elementas ir garantuoja ilgesnį tarnavimo laiką bei be rūpesčių veikimą. Produktas rekomenduojamas žmonėms, kurie mėgsta važiuoti dideliu greičiu, tokiais atvejais alyva variklyje pasiekia per aukštą temperatūrą, o standartinė sistema negarantuoja tinkamo aušinimo.
Radiatorių laikikliai ir priedai galimi ČIA.
Alyvos aušintuvams taip pat galima įsigyti papildomų produktų: Alyvos aušintuvo adapteriai, Alyvos žarnos, Armatūra.
INTERCOOLER prekės ženklui ir modeliui, nurodytam temos pavadinime. Visuma pagaminta labai kruopščiai ir tiksliai, suvirinti elementai vadinami TIGIEM, T-6061 aliuminio.
Tinka:
Audi A4 B8 1,8 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CABA, CDHA, CABB, CABD, CDHB)*
Audi A4 B8 2,0 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Audi A4 B8 Allroad 2,0 TFSI 2008–2013 (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Audi A5 B8 1,8 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CABA, CDHA, CABB, CABD, CDHB)*
Audi A5 B8 2,0 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Audi A5 B8 Sportback 1,8 TFSI 2008–2013 (MKB:CABA, CDHA, CABB, CDHB)*
Audi A5 B8 Sportback 2,0 TFSI 2008–2013 m. (MKB: CDNB; CAEA; CDNC; CAEB; CFKA)*
Pačios šerdies matmenys:
- Plotis: 600 mm
- Aukštis: 440 mm
- Storis: 60 mm
Įėjimas / išėjimas: 70 mm
Mūsų tarpiniai aušintuvai buvo vieni iš nedaugelio išbandytų daugiau nei 10 barų.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi veiksmingą COOL-TEC + šerdį, o sienos pagamintos iš aukščiausios kokybės poliruoto aliuminio.
Kitos šerdys turi rečiau išdėstytas briaunas, todėl aušinimas prastas, o COOL-TEC + šerdys pagamintos iš smulkesnio dydžio briaunų, o tai garantuoja reikšmingą aušinimo pagerėjimą.
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.