Paskyra
Hello, Sign in0.00 €
Prekės kurioms taikomos nuolaidos
CLA45s apdailos komplektas Mercedes CLA C118 / X118 (Nuo 2019)
Full LED priekiniai žibintai VW Passat B8 3G Matrix dizainas
Papildomų apdailų komplektas BMW 3 Serijos G20 / G21 M340i išvaizda (Juoda blizgi)
Variklio valdymo sistema AEM Series 2 Plug & Play Mitsubishi 3000GT VR4
2,084.96 €
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 1991–1997 m. Mitsubishi 3000GT VR4
- 1991–1997 m. „Dodge Stealth TT“
Pristatymo terminas 3 – 5 d.d
Rašyti atsiliepimą gali tik prisijungę pirkėjai, kurie yra įsigiję šį produktą.
Panašūs produktai
Skaitmeninis ECU Tuner 3 yra populiaraus skaitmeninio ECU Tuner 2 įpėdinis.
Naudojant galingesnį procesorių ir 8Mb DataFlash, buvo galima žymiai išplėsti įrenginio galimybes.
Pagrindiniai pakeitimai apima USB prievado palaikymą, du perjungiamus 4 žemėlapių rinkinius, kurių matmenys yra 16 x 16, pažangią adaptyviojo uždegimo įvestį, 4 kartus tikslesnį DAC keitiklį, prisijungimą prie DataFlash atminties neprisijungus ir daug kitų.
Įrenginio funkcijos:
- 4 nepriklausomi 16 x 16 žemėlapiai (kuro žemėlapis, du PWM žemėlapiai, uždegimo žemėlapis)
- 8 koregavimo žemėlapiai 16x1,
- 2 nepriklausomi, perjungiami žemėlapių rinkiniai,
- galimybė modifikuoti vieną analoginį signalą,
- 4 analoginiai įėjimai,
- įtaisyta DataFlash, leidžianti prisijungti be prijungto nešiojamojo kompiuterio,
- maitinimo šaltinio matavimas,
- galimybė keisti dažnio srauto matuoklio signalą (17Hz–4kHz),
- Uždegimo signalų paslauga naudojant indukcinius, Holo ir optinius jutiklius bei signalus, valdančius uždegimo modulį. Įrenginys palaiko tiek vieno galo, tiek subalansuotus signalus (diferencialinius)
- palaikymas daugeliui uždegimo tipų: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, uždegimo moduliai,
- turbokompresoriaus kompresoriaus valdymo vožtuvo veikimas,
- 4 didelio pasipriešinimo purkštukų palaikymas (darbas „visos grupės“ sistemoje),
- parametrinė įjungimo / išjungimo išvestis,
- automatinis konvertavimas iš MAP į MAF naudojant mokymosi algoritmą,
- pradedant procedūrą,
- kelių dinaras,
- bet kurio analoginio jutiklio kalibravimo galimybė, kad analoginės vertės būtų rodomos tikrosiomis vertėmis (pvz., signalas iš jutiklio MAP juostomis, signalas iš plačiajuosčio ryšio zondo kaip AFR ir kt.),
- galimybė nemokamai atnaujinti programinę įrangą, kai įrenginys tobulinamas (pvz., nauji uždegimo režimai, papildomos funkcijos),
- ryšys su įrenginiu vykdomas naudojant USB jungtį
- 24 mėnesių garantija įrenginiui
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Toliau nurodyta minimali konfigūracija reikalinga tinkamam bendradarbiavimui su įrenginiu.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 1024 x 768 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 600 MHz,
- USB prievadas
Rinkinio sudėtis:
- Digital Ecu Tuner 3 įrenginys,
- AA USB laidas,
- Kištukas,
- Kištuko kaiščių rinkinys,
- CD su programine įranga, tvarkyklėmis ir vartotojo instrukcijomis lenkų kalba,
- Diegiant įrenginį pravers papildomas rezistorių rinkinys ir lyginimo diodas.
AEM F/IC-6 leidžia lenktynininkams sulėtinti užsidegimą ir tiekti tikslius degalų kiekius antrinės rinkos priverstinės indukcinės lenktynių varikliams su iki 6 cilindrų, nereikalaujant pasenusių FMU ar „pagreičio slėpimo“ valdiklių. Ši sistema veikia lygiagrečiai su gamykliniu ECU lenktyninėse transporto priemonėse su OBD-II su negamyklinėmis priverstinės indukcijos sistemomis su kintamu kumštelio laiku arba be jo ir apsaugo nuo derinimo apribojimų dėl sudėtingų gamyklinių laiko nustatymo schemų.
- F/IC-6 veikia su antrinės rinkos priverstinės indukcinės sistemos lenktyniniais automobiliais iki 6 cilindrų
- Idealiai tinka negamyklinėms priverstinės indukcinėms transporto priemonėms su kintamu kumštelio laiku (VTEC, VVTi, MiVEC ir kt.)
- Neturės įtakos klimato kontrolei, prietaisams ar kitiems CAN magistralės tinklo komponentams
- USB maitinamas, kad būtų galima pakeisti kalibravimą, kai išimama iš transporto priemonės
- 64 kb vidinis duomenų registravimas
FUNKCIJOS | F/IC-6 |
Injektorių kanalai | 6 |
Išplėstinis purkštuko apkrovos modeliavimas & Filtravimas | NE |
Laiko nustatymo kanalai (kumštelis + švaistiklis) | 3 |
Aukštos / žemos įtampos pasirenkami MAG tvarkyklės išėjimai | NE |
TPS įvestis | TAIP |
Žemėlapio jutiklis (įmontuotas) | TAIP |
ŽEMĖLAPIS (0–5v pertrauka) | TAIP |
Dažniu pagrįstas srauto matuoklio palaikymas | NE |
Spidometro perkalibratorius | NE |
O2 jutiklio kartojimas | TAIP |
Išorinė AFR įvestis | TAIP |
Bendrieji 0–5v remappers | 2 |
Boost Controller (reikalingas AEM 30-2400 solenoidas) | NE |
IAT registravimo įvestis | NE |
PC duomenų registravimas | TAIP |
Vidinė registravimo atmintis | 64 Kb |
VTEC išvestis / valdymas / +12 V perjungiamas išėjimas | TAIP |
MAG arba HALL jutiklis | 30-1910 |
MAG pikapo jutiklis. 80-90-ųjų platinama Honda | 1911 m. 30 d. |
MAG arba HALL su grandinės tvarkykle, skirta Chrysler transporto priemonių purkštuko apkrovai | 1913 m. 30 d. |
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 1992–1995 m. „Civic“ / „Del Sol“ / „Integra“
- 1990–1995 m. akordas / preliudas (tik 2,1 l)
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 00-01 Acura Integra
- 98–99 Acura 2.3CL
- 98-02 Honda Accord
- 99-00 Honda Civic
Skaitmeninis ECU Tuner 3 yra populiaraus skaitmeninio ECU Tuner 2 įpėdinis.
Naudojant galingesnį procesorių ir 8Mb DataFlash, buvo galima žymiai išplėsti įrenginio galimybes.
Pagrindiniai pakeitimai apima USB prievado palaikymą, du perjungiamus 4 žemėlapių rinkinius, kurių matmenys yra 16 x 16, pažangią adaptyviojo uždegimo įvestį, 4 kartus tikslesnį DAC keitiklį, prisijungimą prie DataFlash atminties neprisijungus ir daug kitų.
Įrenginio funkcijos:
- 4 nepriklausomi 16 x 16 žemėlapiai (kuro žemėlapis, du PWM žemėlapiai, uždegimo žemėlapis)
- 8 koregavimo žemėlapiai 16x1,
- 2 nepriklausomi, perjungiami žemėlapių rinkiniai,
- galimybė modifikuoti vieną analoginį signalą,
- 4 analoginiai įėjimai,
- įtaisyta DataFlash, leidžianti prisijungti be prijungto nešiojamojo kompiuterio,
- maitinimo šaltinio matavimas,
- galimybė keisti dažnio srauto matuoklio signalą (17Hz–4kHz),
- Uždegimo signalų paslauga naudojant indukcinius, Holo ir optinius jutiklius bei signalus, valdančius uždegimo modulį. Įrenginys palaiko tiek vieno galo, tiek subalansuotus signalus (diferencialinius)
- palaikymas daugeliui uždegimo tipų: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, uždegimo moduliai,
- turbokompresoriaus kompresoriaus valdymo vožtuvo veikimas,
- 4 didelio pasipriešinimo purkštukų palaikymas (darbas „visos grupės“ sistemoje),
- parametrinė įjungimo / išjungimo išvestis,
- automatinis konvertavimas iš MAP į MAF naudojant mokymosi algoritmą,
- pradedant procedūrą,
- kelių dinaras,
- bet kurio analoginio jutiklio kalibravimo galimybė, kad analoginės vertės būtų rodomos tikrosiomis vertėmis (pvz., signalas iš jutiklio MAP juostomis, signalas iš plačiajuosčio ryšio zondo kaip AFR ir kt.),
- galimybė nemokamai atnaujinti programinę įrangą, kai įrenginys tobulinamas (pvz., nauji uždegimo režimai, papildomos funkcijos),
- ryšys su įrenginiu vykdomas naudojant USB jungtį
- 24 mėnesių garantija įrenginiui
Aparatinės įrangos reikalavimai:
Toliau nurodyta minimali konfigūracija reikalinga tinkamam bendradarbiavimui su įrenginiu.
- Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
- Ekrano skiriamoji geba mažiausiai 1024 x 768 16 bitų,
- Procesorius, kurio laikrodžio dažnis ne mažesnis kaip 600 MHz,
- USB prievadas
Rinkinio sudėtis:
- Digital Ecu Tuner 3 įrenginys,
- AA USB laidas,
- Kištukas,
- Kištuko kaiščių rinkinys,
- CD su programine įranga, tvarkyklėmis ir vartotojo instrukcijomis lenkų kalba,
- Diegiant įrenginį pravers papildomas rezistorių rinkinys ir lyginimo diodas.
Nesenei peržiūrėti produktai
INTERCOOLER prekės ženklui ir modeliui, nurodytam temos pavadinime. Visuma padaryta labai kruopščiai ir tiksliai, suvirinti elementai vadinami TIGIEM, T-6061 aliuminio.
Pačios šerdies matmenys:
- Plotis: 590 mm,
- Aukštis: 170 mm,
- Storis: 100 mm.
Įėjimas / išėjimas: 57 mm
Mūsų tarpiniai aušintuvai buvo vieni iš nedaugelio, išbandytų daugiau nei 10 barų.
TurboWorks tarpiniai aušintuvai turi efektyvią COOL-TEC + šerdį, sienelės pagamintos iš aukščiausios kokybės poliruoto aliuminio.
Kitos šerdys turi rečiau išdėstytas briaunas, todėl aušinimas prastas, o COOL-TEC + šerdys pagamintos iš smulkesnių briaunų, o tai garantuoja reikšmingą aušinimo pagerėjimą.
Radiatorius garantuoja žemesnę alyvos temperatūrą variklyje. Su sunkesniais varikliais tai yra būtinas elementas ir garantuoja ilgesnį tarnavimo laiką bei be rūpesčių veikimą. Produktas rekomenduojamas žmonėms, kurie mėgsta važiuoti dideliu greičiu, tokiais atvejais alyva variklyje pasiekia per aukštą temperatūrą, o standartinė sistema negarantuoja tinkamo aušinimo.
Siūlas: AN10
Šerdies matmenys: 190 x 195 x 50 mm
Bendras matmuo: 255x195x50mm
Radiatorių laikikliai ir priedai galimi ČIA.
Alyvos aušintuvams taip pat galima įsigyti papildomų produktų: Alyvos aušintuvo adapteriai, Alyvos žarnos, Armatūra.
TurboWorks vandens tarpinis aušintuvas.
Matmenys:
- Plotis / aukštis / gylis: 255 x 115 x 115
- Įėjimų skersmuo: 3 coliai
TurboWorks tarpiniai aušintuvai pasižymi puikiu srautu.
Garantuojame labai gerą patvarumą ir puikų aušinimą.
Jie puikiai pakeičia serijinius tarpinius aušintuvus, padidindami automobilio našumą.
AEM buvo pirmoji įmonė, pasiūliusi visą variklio valdymą naudodama lenktyninės transporto priemonės gamyklinius laidus ir jutiklius. Mūsų 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS yra šios originalios programos kulminacija. Jis suderina tvirtą konstrukciją su mūsų patikrinta AEMtuner programine įranga, kad užtikrintų visišką variklio valdymą.
AEM 2 serijos kištukas ir amp; Play EMS kištukai tiesiogiai prijungiami prie transporto priemonės gamyklinio ECU laidų ir nereikalauja papildomų laidų ar techninės įrangos. Su Windows™ suderinama programinė įranga (XP, Vista, 7) supaprastina kopijavimą, peržiūrą ir duomenų apdorojimą. AEMtuner programinė įranga yra be galo reguliuojama. Tai leidžia derintojams užprogramuoti praktiškai bet kokį variklio valdymo, galios didintuvų ir pagalbinių įrenginių derinį ir tiksliai tiekti reikiamą degalų kiekį bei tinkamą uždegimo laiką bet kokiam padidinimo lygiui ar veikimo sąlygoms.
Funkcijos:
- Kišamas tiesiai į gamyklos laidus. Nereikia perjungti laidų
- Naudoja visus gamyklinius jutiklius
- Apima paleidimo kalibravimą
- Sistema visiškai įjungta ir atrakinta – niekada nemokėkite už atnaujinimus!
- Kontekstinė pagalba palengvina derinimo procesą
- Žemėlapiai gali būti apsaugoti slaptažodžiu derintuvo, kad būtų išvengta neteisėto naudojimo ar bendrinimo.
- Veikia su Windows suderinama programine įranga
- Sureguliuokite naudodami naują USB ryšio prievadą arba nuoseklųjį prievadą
- Veikia su visais AEM matuokliais
Specifikacijos:
- Iki 12 didžiausio ir laikymo purkštukų tvarkyklių
- Iki 8 tiesioginio uždegimo ritės išėjimų
- Iki 16 bendrosios paskirties išėjimų
- Iki 8 apibrėžiamų jungiklių įėjimų
- Iki 4 EGT įėjimų su degalų reguliavimu
- 1 MB vidinių duomenų registravimo
Tinka:
- 1991–1997 m. Mitsubishi 3000GT VR4
- 1991–1997 m. „Dodge Stealth TT“
Defi Link / Apexi matuoklių pripūtimo slėgio jutiklis
- Išėjimo įtampa: 0,045–5 V
- Slėgio diapazonas: -1 BAR ~ 2 BAR
- Didžiausias slėgis: 5 BAR (virš 5 barų jutiklis sprogsta)
Atraskite platų aukštos kokybės automobilių dalių ir priedų pasirinkimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.